Dupa ce il vad pe Zayn cum se saruta cu "iubita " lui Justin astept inca 5 minute pana cand vad ca ea il il trage pe el pana intr-o camera.
Am decis ca nu e cazul sa fac mare tam- tam, asa ca am iesit afara mergand in gradina din spate, asezandu-ma pe leaganul facut din lemn.
Eram complet demoralizata, nu ma puteam opri din plans,simteam o dezamagire combinata cu ura si furie.
Eram asa pierduta in gandulrile mele ca nici nu observasem ca langa mine se asezase o persoana.
-Stiu cum e, am crezut ca e speciala dar m-am inselat.
O voce groasa imi spune.Ma intorc si vad ca e chiar Justin.
-Lasa-ma ,nu am chef de tine!
-Vreau doar sa te consolez.
-Nu am nevoie de tine.
Ma intorc cu spatele la el.
Fiind doar intr-o bluza fara maneci si mai sus de buric era si normal sa tremur.
- Uite ia asta!
Spune Justin intinzandu-mi sacoul lui verde militar.-Nu mersi!
-Insist!
-Repet lasa-ma!
-Hai, Sel fi serioasa si ia!
Spune Justin punandu-mi sacoul lui pe umeri mei.Mai stam un pic si ne uitam la cerul ce era senin plin de stele.
-Mi-a fost dor de tine!
Spune Justin eu ramanand surprinsa.
- Hai ca te duc acasa.
-Nu e nevoie !
-Chiar vrei sa mergi cu Zayn?
- O sa iau un taxi.
-Nu te voi lasa singura.
-Dada....
Ma ridic de pe leagan indreptandu-ma spre intrarea in casa.
-Unde mergi?
-Sa ii fac o vizita lui Zayn!
Intru , in spatele meu fiin Justin.
Merg spre etaj si vad o usa intre deschisa.
Zayn era intins pe pat iar Ariana fiind peste el.-Distractie placuta!
In acel moment il vad pe Zayn cum tresare din pat venind spre mine.
-Selena,nu e ceea ce pare!
-Frate, voi baieti aveti aceeasi replica!
Spun eu uitandu-ma la Zayn apoi la Justin.-Asta e viata!
Spune Justin dand din umeri.Vrand sa plec sunt luata de mana de Zayn.
- Lasa-ma!
-Vreau doar sa vorbim!
Spune Zayn strangadu-ma si mai tare de mana.-Lasa-ma Zayn!
-Nu!
In acel moment Justin veni si ii trage um pumn direct in fata facandu-l sa cada pe jos.
Nu vroia sa se opreasca aici, incercandu-i sa ii mai dea un pun in stomac dar Ariana sari in fata lui.-Te rog nu-l mai lovi!
-Pe bune, Ariana ii iei apararea?
-Il iubesc!
-Pe bune?
In acel moment Ariana ii face semn ca da.
Cu lacrimi in ochii alerg spre iesire.
-Selena stai!
Glasul lui Justin se auzi de departe.Ies afara ,vantul rece luvindu-ma puternic in piept.
Simt cum lacrimile mi se scurg, lasadu-mi sentimentele sa imi inunde inima.-Hey ce sa intamplat?
Spune Justin .-Lasa-ma!
-Uite stiu ca nu sunt cea mai potrivita persoana care sa te consoleze dar incearca sa te descarci.
Spune el punand mana lui pe umarul meu.Desi nu vroiam chiar aveam nevoie de asta.
-Uite, pentru inceput ai fost tu, mi-am pus sufletul pe tava in fata ta iar tu ti-ai batut joc!
Apoi dupa ce eram distrusa, Zayn a venit alinandu-mi durerea, facandu-ma sa cred ca mai pot spera. Iar cand era totul asa perfect, a stricat totul!Justin ramane fara cuvinte , surprins de cat de sincera am fost.
- Acum chiar trebuie sa plec!
-Hai te duc eu.
Sincer eram prea obosita sa ma contrazic cu el asa ca am plecat.
Drumul a fost atat de linistit in cat am adormit.
-Selena,Selena!
-Hmmm,da?
-Ai ajus acasa.
-Uf,multumesc!
-Deci .....maine....ai ...vrea sa mergi la un film?
-Voi pleca, in California.
-Serios?
-Da.
- Cat vei sta?
-Nu stiu,nu mult!
-Noapte buna!
Vreau sa ies din masina dar....
-Selena?
-Da?
-Sacoul
Imi dau seama ca inca port sacoul lui, asa ca il dau jos si il asez pe bancheta din spate.
Intru in casa, schimbandu- ma la pijamale,si apoi dormind.
******Dimineata******
Vad cateva apeluri si mesaje de la Zayn, un mesaj de la mama care spune ca ma asteapta si unul de la Justin ce imi ureaza o zi frumoasa.
Dupa ce imi finalizez bagajul,si mananc ma pregatesc de zbor.
Fiinca voi sta mult in avion imi iau ceva lejer.
Ma imbac cu un tricou gri pana la buric ,blugi negri, cizme lungi negre,geaca mea de piele imi iau geanta cu franjuri, ochelari de soare,castile si plec spre masina.Ajuns in aeroprt urc scarile rulante, pentru a verifica biletul iar apoi,le cobor.
Raman uimita..... (priviti imaginea)..... cand imi iau seama ca in aeroport ma astepta chiar Justin.-Am venit sa imi iau la revedere!
-Nici nu ma asteptam!
-O surpriza frumoasa?
-Se poate spune......
*Avionul decoleaza in 5 minute*
Justin ma ia in brate si spune.
-Ai grija de tine.Dupa imi da un sarut pe frunte, am plecat.
CITEȘTI
My Dilema☆★
FanficSelena o fata de 18 ani ,ce isi iubeste doar motorul rosu. Dar viata ii rezerva multe . El Justin ii va demonstra ca, nu doar motorul e cel care o face fericita.