După o serie de piruete,salturi si alte trucuri,cei doi s-au hotărât sa se duca spre casele lor.
-Si ce mai faci înafară de patinaj? In timpul tau liber?intreaba Tudor pentru a rupe tăcerea lăsată între ei încă de când au părăsit sala.
-Îmi place sa fac poze cu diferite lucruri care sunt frumoase sau amuzante sau pur si simplu diferite,intr-un mod frumos. Apoi merg acasa si le desenez. Tu?
-Cânt la chitară. Si din când in când,mai compun cântece.
-Ce te face diferit?
-Cum adică?
-Adică fiecare om are ceva ce il face diferit. Ceva ce il face special.
-Nu m-am gandit niciodată la asta. Habar n-am. Probabil faptul ca gândesc diferit,în sine. Diferit față de alții de vârsta mea. Vad lumea putin altfel,si probabil asta ma ajuta putin si sa compun.
-As vrea sa te aud intr-o zi cântând.
-Promit sa-ti cânt intr-o zi daca si tu promiti sa-mi arăți tablourile tale.
-Dar nu le-am mai arătat nimanui pana acum! Nici măcar mamei!
-Atunci va trebui sa găsesti alt băiat care sa-ti cânte.
-Of,bine. spune dupa o clipa de gandire. Mai spune-mi despre tine.
-Îmi place sa ma uit la oameni si sa-mi imaginez povestile vieții lor. De exemplu,il vezi pe tipul ăla de acolo? spune arătând spre un bărbat îmbrăcat la patru ace dar cu o figura tristă. Cel mai bun prieten al lui e în spital,în comă profundă,din cauza lui. Erau oameni de afaceri si se cunosteau de când erau copii. Intr-o zi, s-a îmbătat pentru ca a aflat ca fratele lui avea cancer si nu mai are mult de trait,si era sa se culce cu iubita celui din spital. El a intrat în camera exact la timp si a plecat nervos. A facut un accident când traversa strada după ce a iesit din clădire. Săracul,tocmai isi făcuse curaj sa o ceara in căsătorite pe fata si asta avea în vizor când a intrat în camera.
-Wow. Ce imaginatie bogata ai. Te-ai gandit vreodată se te faci scriitor?
-Ca sa fii scriitor,trebuie sa ai trei lucruri importante: imaginatia, exprimare buna si darul de a descrie.
Eu o am doar pe prima. Sunt varza,mai ales la exprimare. Bineinteles,trebuie sa stii si alte lucruri daca vrei sa ajungi cunoscut,cum ar fi sa stii sa transmiți ceva prin acele vorbe. Sentimente,trăiri.-Deci,da. Te-ai gandit sa te faci scriitor.
-Si ce poveste crezi ca am eu?
-Nup. Pe tine vreau sa te cunosc,nu sa presupun.
-De ce vrei atât de tare sa ma cunosti? Da,stiu ca suntem parteneri dar ne-ar ajunge sa ne cunoastem tehnicile si am fi pregatiti.
-Da, ai dreptate,dar pur si simplu simt ca vreau sa te cunosc mai bine.
-Esti cam ciudat.
-Am ajuns la casa mea. Tu unde stai?
-La 3 străzi de aici.
Cei doi au făcut schimb de numere de telefon si au plecat fericiti spre casele lor. Nici măcar nu-si imaginau ce avea sa se întâmple.
CITEȘTI
Povestea unei povesti
Teen FictionAndreea este o fata cu un trecut nefast. Tudor este un băiat cu un viitor neclar. Cei doi se întâlnesc si devin parteneri,fiind uniti de dragostea pentru patinaj pe care o posedă amândoi. Isi vor afla oare secretele demult îngropate si,speră ei,uita...