Cestou do nového bytu jsem si pouštěla videa od mích oblíbených youtuberů. Dokoukala jsem video od Menta a už jsme byli v Kladně. Dojeli jsme k paneláku kde budu bydlet. Prohlížím si zvonky a najednou vidím zvonek Šrámkovi. Mamka odemkla a vyšli jsme všichni nahoru po schodech a vešli do bytu. Paní které byt patřil nám napřed ukázala kde co je a řekla nám že tu můžeme bydlet už od dneška. Jelikož jsem si neměla s kým povídat šla sem ven.Najednou se u sousedů otevřeli dveře a stál tam Vadim. ,, To je Vadak,, řekla jsem si pro sebe. On se na mě usmál a řekl ,, ty si tu nová?,, ,,ano,, odpověděla jsem s úsměvem. Sešla jsem schody a Vadim šel za mnou. Dole mě předběhl a otevřel mi dvěře. Chvilku jsme šli vedle sebe a najednou řekl ,, jsem Vadim Tkačenko a ty?,, odpověděla jsem ,, Nikol, Nikol Šrámková,,. ,, Nechceš někam zajít a líp se poznat?,, řekl ,,dobře moc ráda,, a přitom jsem si sama pro sebe říkala že není možné že se tohle všechno děje. Vyšli sme ven a začalo poprchávat. Vadim se mě zeptal ,, nechceš jít ke mě když začíná pršet? ,, ,,dobře ,,. Šli jsme teda nahoru a Vadim se mě zeptal ,, nevadí ti zvířata? ,, ,, ne nevadí proč,,odpověděla jsem ,, no víš mám kočku a králíka,,. Po chvíli konverzave cestou nahoru po schodech jsme konečně dorazili k jeho bytu. ,, Tak co deš dovnitř?,, zeptal se ,, jo jdu nebo,,. Šla jsem za Vadimem a ten mi ukázal svůj pokoj. ,, Tady je můj králík a kočka,, pousmál se ,, ježiši ti jsou roztomilý,, a okamžitě sem si je musela jít pohladit. Já totiž zvířata miluju. ,,Vadime? Ty si přivedl návštěvu, nebo je to tvoje nová slečna?,, řekla Vadimova matka ,, ne mami to je naše nová sousedka,, nemohla jsem se udržet z toho co řekla Vadimovo mamka a začala jsem se smát. Vadim se mě zeptal ,, čemu se tak směješ?,, ,,tomu jak řekla tvoje mamka ,, nebo je to tvoje nová slečna ,, prostě mi to přijde vtipné,,.
YOU ARE READING
Nový soused
Hayran KurguAhoj. Jmenuju se Nikča.A jsem úplně obyčejná holka z Prahy. Je mi 16 a miluju youtubery. Musím se přestěhovat kvůli své rodině do Kladna kde se mím novým sousedem stane Vadak. Zažijem spoustu hezkých i smutných momentů.