Κεφάλαιο 7ο

8 0 0
                                    

Αφού έφτασε στην Ουάσινγκτον της δόθηκε μια διεύθυνση ώστε να παραλάβει την πρώτη της αποστολή. Ήξερε ότι εκεί βρισκόντουσαν τα άτομα που φρόντιζαν για την εκπαίδευσή της και τις δοκιμασίες και μπήκε στο γραφείο με επιθετικότητα.

Η πόρτα άνοιξε με δύναμη και θυμό, είδε μια νεαρή γυναίκα να προχωράει προς το μέρος του. Στάθηκε για ένα δευτερόλεπτο να τον κοιτάει, και ξαφνικά βάρεσε με δύναμη το γραφείο με τα δύο της χέρια και έμεινε σκυμένη να τον κοιτάει.

-Που ξέρατε το ιστορικό μου; η φωνή της ήταν βαριά και τραχιά

-Όταν επιθυμούμε να μάθουμε πράγματα για κάποιον ρωτάμε, και από πρόσωπο σε πρόσωπο φτάσαμε στην αλήθεια.

Σήκωσε τα φρύδια της εντυπωσιασμένη, και ένα πλαγιαστό γελάκι άρχισε να φτιάχνεται στο στόμα της. Ξέσπασε στα γέλια. Ο υποδιευθυντής του τμήματος, κος Γουίλι, την κοίταζε απορρημένος.

-Γιατί γελάτε;

-Γιατί χάσατε τον χρόνο σας κάνοντας ερωτήσεις σε, δεν ξέρω και γω πόσα άτομα, και δεν κοιτάξατε ούτε εφημερίδες αλλά ούτε μπήκατε στον κόπο να με παρατηρήσετε.

-Η παρατήρηση πολλές φορές οδηγεί σε λάθη.

-Γι'αυτό υπάρχουν και περεταίρω στοιχεία που δεν μπήκατε καν στον κόπο να κοιτάξετε, χαχαχα άθλιοι.

-Παρακαλώ;

-Τίποτα παραμιλάω, είπε και του χάρισε ένα από τα πιο πονηρά χαμόγελά της. Ποιος είναι τελικά ο στόχος μου;

-Αυτός εδώ ο άντρας, είπε και της έδωσε φωτογραφία. Κρατάει ένα, άγνωστο σε εμάς, απόκτημα και τον αναζητά μια ακόμα πιο μυστική υπηρεσία από εμάς, η W.K.O. Είσαι υπεύθυνη να ταξιδέψεις στην Νέα Υόρκη, να μάθεις πληροφορίες γι'αυτό το απόκτημα και να αποφασίσεις αν θα το συντηρήσεις ή όχι.

-Ξέρω ήδη τα στοιχεία που μου ζητάς, και αποφάσισα να τον κρατήσω ζωντανό.

Είπε και έκανε να φύγει έχοντας τα στοιχεία αλλά στα μισά της διαδρομής της σταμάτησε ο υποδιευθυντής.

-Δεν θα μου πεις τι γνωρίζεις;

-Άμα έψαχνες πραγματικά για εμένα θα τα ήξερες όλα από την πρώτη στιγμή, είπε και του έκλεισε το μάτι με ένα ακαταμάχητο χαμόγελο.

Το θύμα είναι ο Στιβ, και η οργάνωση αυτή ξέρει το μυστικό του αλλά και της Ίρις. Ο επικεφαλής των Worlds Knights Organization ήταν αυτός που την πυροβόλησε την μέρα που όλα άλλαξαν. Ο ελεύθερος σκοπευτής στον πέμπτο όροφο ενός εγκαταλελειμένου κτιρίου που πέτυχε με την μια και μοναδική προσπάθεια τον στόχο του στο σωστό χρονικό σημείο ώστε να ήταν απασχολημένη με κάτι και να βρισκόταν ο Στιβ με την Μαύρη του μηχανή στην οδό. Ποτέ δεν της φαινόταν το γεγονός ως σύμπτωση και αυτή ήταν η μέρα που αντιλήφθηκε το γιατί. Ήταν σε μεγάλο κίνδυνο και η ζωή του και της οικογένειάς του βασιζόταν στα χέρια της.

Η ΑλλαγήWhere stories live. Discover now