Κεφάλαιο 11

76 6 6
                                    

*Σκέψεις Δανάης*

Όπως ήταν φυσικό δεν μπορούσα να κλείσω μάτι.Το ίδιο και ο Πέτρος.Ξεσκόνισα κάθε σημείο του φακέλου, μήπως και καταλάβω πού είναι μπλεγμένο αυτό το κάθαρμα ο Μιχάλης. Όμως το περιεχόμενο του φακέλου δεν με βοήθησε και πολύ για να μπορέσω να βγάλω κάποιο συμπέρασμα.Τι σχέση έχουν αυτές οι φωτογραφίες και αυτοί οι αριθμοί;Και επιπλέον γιατί με θέλει μαζί του στην Αθήνα;

 *Σκέψεις Πέτρου*

Οι νέες ειδήσεις σε συνδυασμό με τη τωρινή συμπεριφορά του αδερφού μου δείχνουν ότι γύρισε στην παλιά του ζωή,κάτι που αποτελεί μεγάλο κίνδυνο όχι μόνο για τη Δανάη,αλλά για όλους μας.Μακάρι να μπορούσε να ξεφύγει από αυτόν τον τρόπο ζωής.Μακάρι να γινόταν ένας άλλος Μιχάλης όμως αδύνατο να γίνει κάτι τέτοιο.Πρέπει να φύγει από εδώ.



~Το επόμενο πρωί~

-Δανάη,ξύπνα αγάπη μου!Θα αργήσεις στο σχολείο!

Ανοίγω δειλά δειλά τα μάτια μου για λίγο και έπειτα τα ξανακλείνω λέγοντας στην Ελένη πως δεν έχω καμία όρεξη να πάω στο σχολείο σήμερα και πως θέλω να μείνω σπίτι να ξεκουραστώ.Για καλή μου τύχη δέχτηκε να μείνω σπίτι και έφυγε για τη δουλειά της.

  Παρόλα αυτά δεν μπόρεσε να με ξανα πάρει ο ύπνος και έτσι πήγα στην κουζίνα για να φάω.Εκεί βρήκα τον Μιχάλη να με κοιτά επίμονα.

-Καλημέρα μικρή.

-Καλημέρα κλέφτη προσωπικών αντικειμένων.

-Εντάξει Δανάη συγγνώμη.Ήθελα απλά να έρθουμε πιο κοντά αλλά μάλλον δεν ήταν ο κατάλληλος τρόπος αυτός.Παρεπιπτόντως, πάρε αυτό.

-Τι είναι αυτό; έκανα απορημένη.

-Το δώρο για τα γενέθλια σου. Σου είχα πει ότι θα σου έπαιρνα κάτι ξεχωριστό.

-Ένα φυλαχτό!;Ευχαριστώ.

-Όμως πρόσεξε, δεν είναι ένα απλό φυλαχτό.Είναι ένα κρεμαστό που σε προστατεύει από το κακό.Για αυτό να το φοράς πάντα στο λαιμό σου.

-Δηλαδή θα με προστατεύει από εσένα.

-Ξέρω πως κάποιες φορές γίνομαι επικίνδυνος όμως θα προσπαθήσω να μη ξανά προκαλέσω κάποιο πρόβλημα σε εσένα και στην οικογένεια σου.Για αυτό και θα φύγω.

-Τι;Πότε φεύγεις; έκανα απορημένη.

-Σήμερα το απόγευμα θα πάρω το καράβι για Αθήνα.Θα σε αφήσω για λίγο τώρα.Πρέπει να πάω να αποχαιρετήσω τους γονείς μου.Ας με δουν και αυτοί λίγο μιας και ήρθα. ,είπε και έριξε ένα μικρό γελάκι.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 04, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ΘυμήσουWhere stories live. Discover now