Έχω αρχίσει να νυστάζω,μάλλον είναι αργά.Πέρασα τόσο ωραία στο δωμάτιο διασκέδασης που ούτε κατάλαβα πως πέρασε η ώρα.Κάπου εδώ πρέπει να υπάρχει ένα ρολόι.
Η πόρτα του δωματίου ανοίγει και χτυπάω το κεφάλι μου πάνω της στην προσπάθεια μου να βρω κάποιο ρολόι.
<<Άουτς!>>
<<Συγγνώμη Δανάη.Είσαι εντάξει;>>
<<Ναι εντάξει.>>
<<Γιατί κάθεσαι πίσω από την πόρτα;>>
<<Έψαχνα να βρω κάποιο ρολόι.Τι ώρα είναι;>>
<<Ώρα για ύπνο.Αύριο έχεις σχολείο το ξέχασες;>>
<<Σωστά!Πάω για ύπνο τότε όμως απάντησε μου.>>είπα παραπονεμένα.
<<Χαχα επίμονη Δανάη!Είναι 22:00.>>
<<Καληνύχτα.>>
<<Καληνύχτα!>>είπε και έφυγαν μαζί από το δωμάτιο.
*Πέτρος*
Πήγα στο υπνοδωμάτιο μου και βρήκα την Ελένη να κοιμάται.Καλύτερα,δεν έχω όρεξη για κουβέντες τώρα.Έχω άλλα πιο σημαντικά πράγματα να σκεφτώ όπως την αυριανή παρουσια του Μιχάλη.Ποτέ δεν είχαμε καλές σχέσεις και δεν προκειται να αλλάξει αυτό.Εδώ και χρόνια το μόνο που έκανε καλά ήταν να μου χαλάει τις σχέσεις και τα όνειρα μου.Και τα κατάφερνε γιατί ήταν πιο γοητευτικός λόγω της νεότερης ηλικίας του.
Νομίζω ότι θα φέρει προβλήματα αυριο.Δεν πρέπει να έρθει.Και οπωσδήποτε δεν πρέπει να δει την Δανάη.
Ξημέρωσε.Οι ακτίνες του ήλιου όμως δεν έκαναν την εμφάνιση τους.Αντί για αυτόν στον ουρανό υπήρχαν πολλά σύννεφα που αργότερα πλημμυρισαν την πόλη.Η Ελένη βρισκόταν στο δωμάτιο της Δανάης και προσπαθούσε να την ξυπνήσει σκουντώντας την απαλά.
<<Καλημέρα κουκλίτσα μου!>>της είπε χαρούμενη η Ελένη μόλις άνοιξε τα μάτια της και σηκώθηκε από το κρεβάτι.
<<Καλημέρα.Τι ώρα είναι;Προλαβαίνω να ετοιμαστώ;>>
<<Χαχα μην ανησυχεις,έχεις χρόνο μπροστά σου.Είναι 7:30.Ετοιμάσου και έλα να φας κάτι πριν φύγεις.>>
<<Τι να βάλω;>>
<<Αυτό εδώ!>>είπε δείχνοντας μου μια μακρυμάνικη ροζ μπλουζα με ένα τζιν με σκισίματα.
<<Δ-δεν ξέρω..>>
<<Μπορεί να σου φαίνεται παράξενο αυτo το παντελόνι όμως αυτό είναι στην μόδα.Όταν ακολουθείς την μοδα οι αλλοι σε βλέπουν αλλιώς να μου το θυμηθεις.Αντε ντύσου και έλα στην κουζίνα.>>είπε και έφυγα.