Κεφάλαιο 3

396 23 9
                                    

Γέμισε με ζεστό νερό την μπανιέρα και βυθήστικε μέσα για να ξεχάσει.Να σβήσει από το μυαλό του τις αρνητικές σκέψεις για λίγο ώστε να μπορέσει να ηρεμήσει και να πάει στην δουλειά του χωρίς να σκέφτεται τίποτα.Όμως όσες προσπάθειες και αν έκανε πήγαν χαμένες.Το τρομαχτικό όνειρο που είδε τον έκανε να αναρρωτιέται συνεχώς,να θέλει να μάθει την αλήθεια."Ηρέμησε,ένα όνειρο είναι.Τα όνειρα δεν βγαίνουν πάντα αληθινά"είπε στον εαυτό του προσπαθώντας να ηρεμήσει.
  Ο συλλογισμός και το χαλαρωτικό μπάνιο του διήρκησαν ένα τέταρτο.Έβαλε μια πετσέτα πάνω του και πήγε στο δωμάτιο του για να ετοιμαστει για την δουλειά του.Πήρε ένα μαύρο παντελόνι και ένα άσπρο πουκάμισο από την ντουλάπα όσο πιο αθόρυβα μπορούσε για να μην ξυπνήσει την Ελένη.Ντύθηκε στα γρήγορα,σήκωσε λίγο το μαλλί του και ξεκίνησε για το γραφείο του.
Ο Πέτρος δουλεύει στην επιχείρηση αυτοκινήτων του πατέρα του.Είναι μια δύσκολη και απαιτιτηκή δουλειά που χρειάζεται να περάσει κανείς πολλές ώρες κατασκευάζοντας ένα αυτοκίνητο και κάνοντας όλα τα απαραίτητα σχετικά με αυτό πράγμα που σημαίνει πως σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να το κάνεις αυτό με τα καλά σου ρούχα.Όμως ο Πέτρος μιας και είναι λίγο κακομαθημένος από την οικογένεια του και βαριέται να ασχοληθεί με αυτόν τον τομέα είναι υπεύθυνος στην εξυπηρέτηση πελατών αλλά και στο marketing.Η κατασκευή και γενικότερα η ενασχόληση με τα αυτοκίνητα ήταν η αγαπημένη ασχολία του Μιχάλη,του αδερφού του Πέτρου.Πλέον όμως δεν δουλεύει στην εταιρία του πατέρα του γιατί είχε βαρεθεί την καθημερινότητα και αυτό τον έκανε να φύγει από την Κρήτη και να μετακομίσει στην Αθήνα.Εδώ και δυο μήνες κατοικεί εκεί.

Ο Μιχάλης είναι μόλις 19 χρονών.Μοιάζει αρκετά  με τον αδερφό του,μόνο που αυτός είναι πιο νέος και πιο ωραίος.Είναι καστανόξανθος με γκρί μάτια,λεπτό σώμα και με ύψος 1.80.Του αρέσει το ποτό,το τσιγάρο και οι γυναίκες.Δεν του αρέσει η σταθερότητα,ποτέ δεν του άρεσε.Παρόλο που ο πατέρας του ήταν πάντα περήφανος για τον αδερφό του και του είχε μεγάλη αδυναμία δεν τον ένοιαζε.Ήθελε μόνο να περνάει καλά,αυτό και τίποτα άλλο και πίστευε πως δεν θα αλλάξει για κανέναν..

Είναι 10:00 π.μ.Η Ελένη είναι στην κουζίνα και μαγειρεύει τηγανίτες για την Δανάη.Αφού τελειώνει με αυτή τη διαδικασία τις βάζει σε ένα πιάτο και τις κλείνει από πάνω με ένα αλουμινόχαρτο για να μην τις βρει κρύες η Δανάη όταν ξυπνήσει.Ύστερα πήγε στο δωμάτιο της και ετοιμάστηκε.Σήμερα θα πάει στο ιδιωτικό σχολείο να γράψει την Δανάη και έπειτα για κάποια ψώνια.Φόρεσε ένα τζιν και ένα μαύρο αμάνικο μπλουζάκι,μάζεψε τα μαλλιά της πάνω,σε στυλ χαλαρού κότσου και έφυγε.

ΘυμήσουTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang