Fiecare zodie are cate un stil vestimentar mai aparte , vazi daca te regasesti si tu !
Berbec - nativii din aceasta zodie sunt cu adevarat creatorii tendintelor in moda . Nu poarta tocuri ,dar atrag mereu toate privirile . Sunt în pas cu moda si fac foarte multe experimente vestimentare .
Taur - nativii din zodia taur prefera in general hainele in stil elegant si impecabil .Pentru ei conteaza calitatea hainelor , nu pretul lor ! Acestia sunt foarte inventivi, fara a fi niste sclavi ai modei .
Gemeni - nativilor din aceasta zodie poarta in general haine traznite , socante.Le place sa socheze , abandonand mereu tinutele in pas cu moda. Au o slabiciune pentru pantofi haiosi si se plictisesc repede se haine.
Rac - racilor le plac in general hainele in stil clasic si elegant. Nu sunt tot timpul in pas cu moda ,avand un stil mai vachi , insa adora cu adevarat pantofii cu toc !
Leu - nativilor din zodia leu le plac hainele stralucitoare si la moda. Vor si reusesc sa fie in centrul atentiei. Sunt fascinanti si provocatori !
Fecioara - fecioarelor le plac hainele de o simplitate clasica. Indiferent de cat de bine arata o haina ,ea nu va fi vreodata in sifonierul lor daca nu este de calitate. Adora pantofii simplii si tocurile care le pun in valoare !
Balanta - nativilor din zodia balanta le plac hainele elegante si in pas cu moda. Catifeaua este materialul lor preferat iar culorile ce îi scot in evidenta sunt albastru pastel si lila.
Scorpion - nativilor din aceasta zodie le plac in general hainele feminine si senzuale , adoptand un stil care le scot aceste calitati in evidenta !
Segetator - acestora le plac hainele lejere si comode ,in stil sportiv. Nu sunt interesati de tendinte si nu pun prea mare pret pe ideea de a iesi in evidenta prin stilul vestimentar.
Capricorn - aleg haine atat comode , cat si elegante ,insa in functie de bugetul de care dispun. Perechea ideala de pantofi : din piele , negri , cu toc si foarte comozi.
Varsator - varsatorilor le plac in general hainele originale si lejere. Vestimentatia scumpa nu-si are rostul pentru ei. Prefera hainele in care se simt bine si care nici nu-i lasa cu buzunarul gol.
Pesti - pestilor le plac in general hainele romantice si vaporoase. Motto-ul lor in privinta vestimentatiei fiind: "La moda si confortabile". Insa uneori acestia se pot insela la ceea ce cred ei ca e in pas cu moda !