Ikisi de çok şaşkındı. 1 kaç dakika öylece kaldılar. Hemsirelerden bir tanesi doktor hanım doktor bey hadi dedi. Onlarda hastayla ilgilenmeye başladılar. Hastanın yanından ayrıldılar.Sümeyye kantine gidip bir kahve alıp boş bir masaya oturdu kendi kendine
Sümeyye: şimdi bu nerden çıktı ya ardından Emre de kantine geldi. O da bir kahve alıp Sümeyye nin masasına yöneldi ve şöyle dedi.
Emre: oturabilir miyim?dedi.
Sümeyye: tabi olur.dedi. Hala çok saskinlardi.
Emre: sen yolda ayağı takılıp düşen kizsin dimi dedi.
Sümeyye: evet dedi. Sümeyye masadan kalktı. Kalacak bir yerim yok bari ev ariyayim dedi kendi kendine. Bir emlakciya girdi kiralik bir ev istediğini söyledi. Oradan çıkıp bir eve girdiler. Sümeyye evi begenmisti. Hemen kiraladilar.
Emre de aynı emlakciya gitmişti. Tam karşısındaki daireyi kiraladı. Bundan ikisinin de haberi yoktu.
Sabah olmuştu ikisinin de acilen çıkması gerekiyordu. Aynı anda kapıyı açtılar. Aynı andaSümeyye Emre: yok artık dediler.
Emre : hadi o zaman birlikte ise gidelim dedi.
Sümeyye :olur dedi. Birlikte yürümeye başladılar. Kendilerini o kadar kaptirmislardiki zamanın nasıl geçtiğini anlamadilar. Kendilerini hastanenin önünde buldular.
Sümeyye : hadi o zaman görüşürüz
Emre : görüşürüz . dediler ve ayrıldılar. Mesayi bitmişti. Sümeyye sabah ayrıldıkları yere geldi ve orda beklemeye başladı. Aradan yarım saat geçmesine rağmen Emre gelmemişti. Kendi kendine 5 dakika daha bekliyim gelmezse giderim dedi. Bekledi ama gelen giden yoktu. Evinin yolunu tuttu. Eve geldi kıyafetlerini çıkarttı. Hemen mutfağa girip bir şeyler hazırlamaya başladı. 1 saat sonra karşı dairenin yani Emre nin kapı sesini duydu. Hazırladığı yemeklerden onda da tabak yaptı ve onları bir tepsiye koydu. Kapısını tıklayıp hemen eve girdi. Kapı deliğinden gizlice bakıyordu. Emre kapıyı açtığında yerde tepsi ve üstünde bir not buldu. Notta şöyle yazıyordu. "SAAT 08.00 DA BEKLİYORUM "yazıyordu. Kapıyı kapatıp eve girdi. Yemeklerini yedikten sonra hemen odasına gitti. Gardirobunu açtı kıyafet denemeye başladı.
Kot bir gömlek yakasından iki üç düğme açık kaslar belli oluyo ,altına da beyaz bir pantolon giydi. Saçları ise dağınık örülmüş ve omuzlarına doğru birakikti.
Sümeyye ise üstüne kot gömlek ucu bağlı ,altına ise o sa beyaz dar paçabir pantolon giydi.
Emre derin bir nefes alıp kapıyı çaldı. Sümeyye zaten kapıda bekliyordu. Kapıyı açtı
Sümeyye: Hoş geldin
Emre: hosbulduk diyerek içeri girdi. Koltuğun bir köşesine oturdu. Sümeyye de yanına (çok yakın değil. ) oturdu. Sümeyye izleyecekleri filmi seçmek için CDleri getirdi. Emre bir aşk filmi seçti ve;
Emre: aşkımı yansıtan film bu dedi. Sümeyye nin gözlerinin içine bakarak Sümeyye hemen CDyi taktı. Filmi izlemeye tam baslayacakken ;
Sümeyye : mısır patlatiyim mi?
Emre: olur hem ben misira bayılırım. Sümeyye misirlari getirdi. Filmi başlatıp izlemeye başladılar. Sümeyye tek bir kaba koymuştu misirlari bu yüzden yan yana oturdular. Ortalarında mısır vardı. Filmi izlerken aynı anda elleri mısır kabinin içine girdi. Sümeyye hemen ellerini çekti ve filmi izlemeye devam ettiler. Sümeyye yorgunluktan uyuyakalmis ve başı Emre nin omuzlarindaydi. Emre de dayanamayip o da yorgunluktan Sümeyye nin başının üstüne koydu başını . Öylece uyuyakaldilar.
YAZIM YANLISLARI ICIN ÖZÜR DILERIM KITABIMI OKURSANIZ LUTFEN TAKİP EDIN VE BEĞENİN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMDA SEN
RomantizmBen Sümeyye 14 yaşındayım. Ve ilk hikayem olacak. İnşaallah begenirsiniz.