Helloooooo. Vazand ca acest fan fiction devine din ce in ce mai popular (inca nu am inteles de ce), si stiind ca l-am lasat in aer, doream sa ofer cateva explicatii.
In primul si in primul rand, ideea de baza a povestii am conceput-o acum trei ani, si intre timp mentalitatea mea s-a schimbat radical, lucru normal, caci m-am maturizat.
Am spus de la inceput ca o scriu pentru amuzament, si cand timpul a inceput sa ma constraga sa ma concentrez pe alte lucruri mai relevante, automat am lasat-o balta.
In al doilea rand, ideea mea e stupida, recunosc, nu are un subiect palpitant si totul e despre o iubire adolescentina imposibila piperata cu dracii din alte vieti. Nu vreau sa continui asa ceva, am alt stil la scris, m-as chinui, si v-as chinui si pe voi cu o asemenea porcarie. Nu va mai irositi timpul citind asa ceva, caci garantez ca pe wattpad sunt o groaza de povesti interesante si mult mai complexe, care stau nedescoperite in asteptarea audientei.
Dar, in cazul in care apreciati cum scriu, va recomand o alta poveste de a mea, inceputa acum trei luni, care ma defineste, e pe stilul meu, si sper sa fie si pe placul vostru. E mult mai complexa, cu personaje bine structurate si subiect intens, sa zic asa. E un fan-fiction cu Harry, si se numeste "Family Business". Aruncati-va un ochi peste cele doua capitole si spuneti-mi daca merita sa postez in continuare.
Multumesc ca ati citit pana aici, chiar ma bucura sa vad ca lucrarea mea infantila a atras atentia. Dar va rog sa va concentrati pe cealalta poveste, pentru ca daca asta v-a placut, nu cred ca cealalta e ingrozitoare. :)
*edit* P.S.: V-as ruga totusi sa lasati un comentariu, orice, vreau sa va vad impresiile, criticile. Multumesc.Xoxo Alexandra
CITEȘTI
Living with 5 idiots
FanfictionAlison Tomlinson, o tanara adolescenta ce de abia implineste 18 ani este sora starului international, Louis Tomlinson. Problemele incep sa apara o data cu disparitia ei pe perioada verii. Tot ce facuse in acea vara se intoarce impotriva ei. Trecutul...