5
Preparing for school...
Imediat ce am ajuns acasa m-am dus direct in camera unde am scapat de platformele mele mortale care au fost ca niste cutite care imi injunghiau in continuu picioarele. M-am imbracat cu o camasa simpla de noapte din bumbac si m-am pus in pat. Afara era extrem de frig si primele picaturi de ploaie incepusera sa cada cand noi intrasem in casa.
Mi-am mijit ochii prin bezna de nepatruns care se lasese in camera mea si am vazut ca afara furtuna se dezlantuia. Cerul era luminat din cand in cand de cate un fulger dupa care sunetul puternicul al tunetului se auzea in fundal. Am oftat fiind cuprinsa de melancolie si mi-am strans mai bine patura pe langa corp.
Somnul nu parea sa apara prea curand, iar gandul mereu imi sarea la Harry. Ceea ce facuse... De fapt ceea ce facusem, era interzis. Adica a fost doar un impuls de moment. Dar sa fie asa? Daca o sa fiu doar o alta fata a carui inima o sa fie franta in milioane de bucatele? Daca intre noi nu exista acea „chimie” descrisa numai in carti si tot ce facem noi acum o sa ne provoace doar mai multa durere? Alte cateva zeci de intrebari imi tronau mintea si toate pe aceeasi tema. Imi era groaza. Nu doream ca Harry sa ma dezamageasca... Si daca chiar o sa o faca cum o sa reactionez? O sa ma refugiez din nou in droguri si poate in prietenul lor, alcoolul?
Nu imi statea in fire sa fiu atat de nehotarata, dar asta imi provoca Harry. Ma dadea peste cap, ma scotea din tipare si ma facea sa ma pierd pe drumul pe care el mi l-a construit. Am oftat si mi-am frecat ochii. Chiar trebuia sa adorm si sa uit de toate intrebarile astea stupide. Pana la urma nu cred ca in seara aceasta ma casatoresc si trebuie sa ii spun lui Harry tot ce gandesc...
Am incercat sa ma relaxez si sa cad prada somnului. Intr-un sfarsit pleoapele mi-au cazut grele si somnul m-a tras in imbratisarea sa profunda.
Am auzit usa deschizandu-se, dar nu m-am deranjat sa ma trezesc. Cineva s-a strecurat incet sub patura mea tragandu-ma intr-o imbratisare. Dar parfumul asta... Un miros atat de placut, combinat cu o respiratie de menta. Era Harry. M-am apropiat mai mult de el. Harry si-a strecurat mana in jurul taliei mele si mi-a presarat un sarut in crestetul capului.
Ma credeti sau nu, imi placea sa dorm asa, chiar daca minteam mea era coplesita de un amalgam de intrebari si temeri, ma simteam protejata. Presupun ca nu poti decide de cine sa te indragostesti...
Respiratia mi s-a rarit si m-am cufundat din nou in marea de intuneric a somnului.
Simteam cum mici mangaieri imi rasfatau pielea. Am chicotit incet incercand sa scap de mangaierile care acum ma gadilau. Am deschis ochii buimaca si am dat de pietre de jad care ma priveau amuzate.
-Buna dimineata raza de soare!
M-am uitat la Harry un pic confuza, dar amintirea noptii trecuta mi-a revenit.
-Neata...
I-am zis somnoroasa incercand sa imi tin ochii deschisi. Harry chicotea pe seama mea. Inca nu stiu de ce cretul asta m-a trezit din somnul meu dulce. Harry m-a tras mai aproape de el, asa ca mi-am luat dreptul de a-mi odihni capul pe pieptul lui tare si gol. Stai... GOL? Mi-am ridicat capul doar ca sa ma pot uita cu ochii mijiti la el.
-Ce?
-Ai venit dezbracat la mine in camera si te-ai pus si in patul meu...
-De parca nu ti-a placut...
M-am inrosit la afirmatia lui facandu-l sa chicoteasca.
-Stai, tu de ce esti inca aici? Daca te vede Louis iesind dimineata de la mine din camera, fara tricou, te castreaza...
CITEȘTI
Living with 5 idiots
FanficAlison Tomlinson, o tanara adolescenta ce de abia implineste 18 ani este sora starului international, Louis Tomlinson. Problemele incep sa apara o data cu disparitia ei pe perioada verii. Tot ce facuse in acea vara se intoarce impotriva ei. Trecutul...