4. Hope you'll be ready in 30 minutes

1.7K 80 3
                                    

4

Hope you’ll be ready in 30 minutes.

 

Aseara dupa ce am mancat impreuna cu Niall am decis sa ma bag mai repede in pat. Ma simteam extenuata de la sala, dar si de la confesiunea mea. Imediat ce am pus capul pe perna am si adormit fiind cuprinsa de bratele lumii viselor.

-Crezi ca doarme?

Am auzit niste soapte care imi gadilau urechea. Imi era prea somn sa ma trezesc asa ca m-am rasucit pe partea cealalta.

-Eu nu am curajul sa o trezesc. Harry, incearca tu!

Creierul procesa mai bine ce se intampla. Idiotii erau la mine in camera...

-Ce sa incerce Harry?

M-am intors pe partea cealalta cascand somnoroasa.

-Vezi ce ai facut Louis! Ai trezit-o!

-Nu e vina mea ca voua va e foame!

Am deschis ochii somnoroasa si m-am uitat confuza in camera. Cum ma asteptam. Cei 5 baieti se uitau la mine ca la un nou nascut.

-Pot sa stiu si eu de ce m-ati trezit?

-Louis te-a trezit! Si ne e foame...

-Si imi spuneti mie asta pentru ca...

-Tu nu ne lasi sa gatim.

-Voi dati foc la bucatarie. Daca m-ati trezit doar ca sa va fac de mancare o sa doara.

Baietii s-au ridicat automat din pat si i-am privit amuzata. Mi-am dat patura la o parte si m-am ridicat un pic ametita din pat. Toti se uitau la mine de parca nu au mai vazut o fata...

-Pot sa stiu si eu de ce va holbati?

Mi-am luat halatul de matase mov si l-am pus deasupra camasii de noapte. Zayn a inghitit in sec.

-Nu-i nimic. Oricum, ne e foame, iar Niall a mancat toata mancarea.

-Si asta inseamna ca eu trebuie sa gatesc?

Mi-am dat ochii peste cap si m-am uitat la ceasul in forma de fluture de pe perete. Era ora doua dupa-amiaza. Nu realizasem ca dormisem asa de mult... Am iesit din camera fiind urmata de ceilalti si m-am dus in bucatarie. Am deschis frigiderul si am ramas uimita sa vad ca era pur si simplu gol.

-Si cum ar trebui eu sa gatesc daca nu am cu ce? 2 dintre voi sa se duca sa imi cumpere un pui, bulion, legume si niste condimente.

Louis si Liam s-au imbracat si au iesit pe usa.

-Iar restul, ce ar fi sa va faceti un pic de curat prin camere?

-Bine, mami.

-Styles, am auzit ceva?

-Nu, nu...

M-am dus si eu si mi-am facut un dus imbracandu-ma comod. Mi-am strans parul intr-un coc dezordonat, iar cateva fire rebele ieseau din el. Eram imbracata intr-un tricou foarte larg si niste pantaloni scurti insotit de niste balerini. Am iesit din camera si mi-am dat seama ca baietii se intorsesera. Am intrat in bucatarie si m-am uitat satisfacuta la pungile care se aflau pe masa.

-Si acum, iesit din bucatarie pana nu dati foc la ceva.

Baietii m-au ascultat si au iesit imediat din incapere. M-am pus pe treaba incercand sa transez puiul. Dupa multa munca am reusit sa bag tava in care se afla puiul condimentat la cuptor. Am respirat usurata si m-am uitat in jur sa vad daca facusem dezordine. Totul era bine asa ca am iesit din bucatarie. Am ramas socata sa ii vad pe cei 5 lenesi jucandu-se pe consola.

Living with 5 idiotsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum