10
Who the hell do you think you are?!
Dupa ce am mai vorbit cu Kat, am descoperit mult mai multe lucruri despre ea. Katrina Elora Williams este o adolescenta de 18 ani, care are un frate geaman, Jason Williams. Aparent ea este mai mare decat el cu 10 minute, ceea ce ii da dreptul, dupa cum spune ea, sa ordone in casa, caci ea locuieste doar cu Jason, si sora lor mai mica, Selena. Parintii lor sunt mereu plecati si ii vede foarte rar, dar asta nu o afecteaza. Se pare ca locuieste in apropiere, intr-o vila asemanatoare cu a noastra.
Dupa ore in care am ras de ne-am tinut cu mainile de stomac, deja se insera iar Kat trebuia sa plece.
-Trebuie sa plec. Cine stie ce face Selena! E genul de fata care daca se vede singura acasa da o petrecere monstru, de care eu trebuie sa scap cand ajung acasa. Jason e prea iresponsabil ca sa ma ajute!
-Pff, nu cred ca Jason se compara cu Louis, sau cu ceilalti baieti!
Iesind din camera mea ne-am dus in living unde baietii se uitau la un film de groaza, din nou!
-Voi nu va invatati niciodata minte? Ce nu intelegeti ca daca va uitati la asa ceva nu o sa mai dormiti, sau cel mai probabil o sa veniti peste mine!
Kat a inceput sa rada de ei, dar se pare ca erau prea concentrati asupra filmului pentru a ne mai da importanta. Am oftat exasperata bagandu-mi mana in par, dar Kat s-a repezit aproape dezechilibrandu-ma.
-Cand ti-ai facut tatuajul asta?
Mi-am ridicat o spranceana fiind inca buimaca. M-am uitat la incheietura ca sa vad la ce tatuaj se referea si am vazut scrisul negru imprimat pe pielea mea alba. Scria „Hope”, si era unul dintre tatuajele mele favorite.
-Acum cateva luni, cred... De ce?
Kat si-a ridicat mana la nivelul ochilor mei, dandu-si maneca ploverului ei crem si descoperindu-si incheietura. Am ridicat din sprancene confuza la vederea unui tatuaj identic cu al meu.
-Tu clar esti sora mea din alta mama!
Am inceput sa rad. Asta da coincidenta. Kat parea la fel de uimita ca si mine, si cum am spus si la inceput cand am vazut-o, presimt ca va deveni una dintre cele mai bune prietene. Dupa cateva momente de tacere, Kat a rostit cu putina retinere.
-Ali, cred ca ar trebuit sa plec. Se innopteaza si dupa cate vad va incepe o furtuna in curand.
S-a uitat ingrijoarata prin geamul din spatele meu. Am dat din cap si m-am uitat la baieti, care acum se tineau unul in bratele celuilalt. Matur. Foarte matur.
-Baieti, cine poate sa o duca pe Kat acasa? Sta la doar cateva strazi distanta.
Harry a sarit ca ars de pe canapea facandu-l pe Niall sa cada jos si provocandu-le celorlalti un ras frenetic.
-O duc eu!
Ne-am uitat una la alta confuze, dar intr-un final am dat din cap iar Kat si-a luat geanta. Am condus-o pana la usa fiind urmata de Harry. Mi-am luat la revedere, desi ne vedeam a doua zi la scoala.
Dupa ce au iesit am inchis usa si am oftat fericita dupa care tipatul baietilor s-a auzit puternic. Am fugit in living ca sa vad unde arde, dar se pare ca aparuse doar fantoma iar ei s-au speriat mai tare ca mine cand aveam 10 ani, iar Louis, genialul meu frate s-a gandit sa ma sperie noaptea la ora 12 dupa ce eu si o prietena facusem prea miticul ritual, Bloody Mary. M-a pufnit rasul cand am vazut ca toti s-au ascuns dupa canapea in timp ce doar Liam a ramas si se uita sceptic la ei.
CITEȘTI
Living with 5 idiots
FanfictionAlison Tomlinson, o tanara adolescenta ce de abia implineste 18 ani este sora starului international, Louis Tomlinson. Problemele incep sa apara o data cu disparitia ei pe perioada verii. Tot ce facuse in acea vara se intoarce impotriva ei. Trecutul...