9. I just want a normal life!

1.2K 71 9
                                    

9

I just want a normal life!

 

 

Aveam nevoie de aer! Simteam cum ma sufoc. Aerul imbacsit de fumul de tigara pe care pana acum nu-l bagasem in seama imi ardea plamanii, facandu-ma pur si simplu sa ma sufoc. M-am strecurat prin gramada de victime ale alcoolului incercand sa nu cad, fiind si eu una dintre acele victime.

Reusind sa ies din clubul aglomerat, am fost mai mult ca bucuroasa sa iau o gura mare din aerul rece al noptii. Capul meu vuia de durere din cauza bauturii, si imi simteam stomacul cum se intoarce pe dos. Practic am fugit intr-un colt mai „invizibil” si am incercat sa nu imi vars si intestinele.

Cu siguranta asta e prima si ultima data cand mai beau atat de mult. Eram ametita, stomacul meu era intors pe dos amenintand sa se revolte iarasi provocandu-mi o greata de toate zilele. M-am sprijinit de peretele cladirii incercand sa nu atrag atentia paparazzilor care asteptau ca vulturii cu aparatele de fotografiat in fata intrarii clubului. Ce putea fi mai rau de atat? Faptul ca ma simteam oribil si imi venea sa imi scot stomacul de rau sau faptul ca tocmai ce incepuse sa ploua... Cu galeata. Probabil aratam la fel de oribil pe cat ma simteam.

Am vazut cum paparazzi se retrag, dar chiar nu ma simteam in stare sa intru inapoi in locul ala plin de lume beata. Am oftat incercand sa nu incep sa plang. Se pare ca ploaia imi lipise si mai tare rochia neagra de corp.

-Alison? Ce cauti pe ploaia asta afara?

Am cautat cu privirea in intunericul noptii pentru a descoperii cine ma intreba, dar deja stiam.

-Stii si tu, faceam o baie gratis... Harry, ce crezi ca puteam sa fac afara in afara de a lua o gura de aer?

-Haide inauntru!

-Nu ma mai intorc acolo nici moarta! Mi-am varsat destul intestinele...

Mdap. Se pare ca atunci cand sunt beata gura mea o ia pe dinainte spunand unele lucruri... Fara eleganta.

-Atunci hai sa te duc acasa...

Am ridicat din umeri nepasatoare scotandu-mi platformele si urmandu-l in parcare. Frate, platformele astea chiar ca sunt niste ghimpi, dar mersul pe asfaltul rece si ud imi relaxa picioarele.

-Dar stai! Daca noi luam masina ceilalti cu ce o sa mearga?

-O sa ia un taxi...

-Okay...

M-am urcat in masina fara sa mai spun ceva. Normal, daca sa fi fost treaza si nu pe jumatate adormita as fi ripostat si as insista sa ii asteptam si pe ceilalti. Dar daca tot nu eram, macar am o scuza. Nu observasem pana acum, dar si Harry parea la fel de plouat ca mine. Buclele lui acum erau lipite unele de altele, aratand mai exact ca un pudel. Mi-am rezemat capul de geam, udandu-l din cauza parului meu leoarca. Ma uitam pe geam la felinarele care de abia putea strabate intunericul de nepatruns al noptii cu a lor lumina slaba. Strazile erau pustii, poate pentru ca era trecut de miezul noptii si poate pentru ca afara ploua cu galeata. Clar, atunci cand bei mai mult de 3 pahare cu whiskey nu o sa mai gandesti rational. ALI, unde iti e rationamentul?! M-am dojenit singura.

Am mers in liniste. Nu doream sa ii spun ceva caci nu aveam ce sa ii mai spus, dar presimt ca el chiar avea o gramada de vorbit. Poate ca nu mor daca ii dau ocazia, dar tot nu o sa trec cu vederea ce a facut...

-Ti-ai luat pastilele?

A rupt tacerea totodata surprinzandu-ma cu intrebarea lui spontana. Mi-am intors privirea spre el. Nu schita nici o emotie, ceea ce ma facea sa gandesc. Dar cum poti sa gandesti rational cand gandul imi zboara la abdomenul bine facut al lui Ian Somerhalder?! Adica serios, cine ar mai putea gandi rational dupa ce l-ar vedea? Mi-am dat seama ca el inca astepta un raspuns si m-am pocnit mintal. Trebuia sa fiu concentrata.

Living with 5 idiotsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum