3. Jealous? Let's find out the truth...

1.5K 80 8
                                    

3

Jealous? Let’s find out the truth...

 

Instructorul meu era chiar dragut, asa ca nu m-am abtinut de la un pic de flirt. Pana cand Harry a distrus totul, de 2 ori.

Prima oara instructorul ma ajuta cu niste haltere, si nu stiu ce era atat de „romantic”  intre noi de l-a deranjat pe Harry. Asa ca ce credeti ca a facut? A luat o sticla de apa si i-a varsat-o in cap, spunand ca a fost doar un accident.

A doua oara, e posibil ca si eu sa fi exagerat, dar nu inteleg de ce il intereseaza pe Harry. NU suntem un cuplu ca sa ii pot explica gelozia. Baiatul doar incerca sa ma ajute la o saritura de la balet pe care o exersasem de nenumarate ori dar tot nu imi iesea. Asa ca Harry, cel mai inteligent gelos si-a scapat halterul de 5 kilograme peste piciorul instructorului. Dar pentru mine eleganta inseamna totul, asa ca mi-a recapatate imediat echilibrul, evitand o posibila poza de cancan in ziarul de maine.

Dar am preferat sa nu spun nimic pana nu ajungem acasa. Am intrat cu totii in masina si am ambalat usor masina conducand muult mai incet, adica in limita normalitatii, pana acasa. Mi-am inhatat geanta si am intrat in casa. I-am auzit pe baieti susotind in spate de „Linistea dinaintea furtunii”.

Nu eram singura care observase comportamentul lui Harry, asa ca stiau la ce sa se astepte. Intrand si baietii in living am incercat sa imi pastrez tonul cat mai calm posibil, reusindu-mi chiar destul de bine.

-Harry ce naiba e cu tine? Mai intai cu apa si dupa cu halterul?

-Nu stiu despre ce vorbesti...

Asta deja imi umplea paharul. Dar am expirat nervoasa si mi-am pastrat calmul.

-Am zis ca v-am iertat, dar nu am zis ca nu o sa continui sa am o relatie PROFESIONALA cu fiecare dintre voi. O relatie profesionala fara saruturi sau gelozie.

-Saruturi?

Louis parea confuz, dar dupa si-a dat seama imediat.

-Frate, te-ai sarutat cu sora-mea? SI CUM A FOST?

Ce idiot. I-am aruncat o privire ucigatoarea si a tacut automat.

-Bine. Imi pare rau ca imi pasa...

-SA ITI PESE? SA VA PESE? Acum te-ai trezit sa iti pese? Dupa 3 luni in care nu ati stiut nimic de mine, 3 luni in care nu v-ati deranjat sa ma sunati? Daca nu v-a pasat de sanatatea mea, nu va permit sa va pese sau sa va intereseze viata mea amoroasa! Daca eu vreau ca maine sa ma casatoresc, pai asa o sa fie! Nici macar acum nu va vad macar punand intrebari unde am fost, ce am facut, cu cine am fost... Perfect!

Niciunul nu spunea nimic. Stiam ca le este rusine, dar faptul ca taceau ma enerva de minune. Am expirat nervoasa si am iesit aproape fugind spre camera mea, trantind usa in urma mea cu putere. Am cazut in genunchi lacrimile amenintand sa imi apara curand. Am inceput sa imi caut disperata pastilele, dar erau de nagasit. Mi-am pus mainile in cap aducandu-mi aminte ca le-am lasat pe canapea. Mi-am dat o palma mentala. Nu imi venea sa cred unde le lasasem. Daca unul dintre baieti avea sa le gaseasca eram moarta.

Am iesit din camera ca o furtuna si am inceput sa caut disperata in living. Parca le crescuse picioare si plecasera.

-Cauti cumva astea?

Mi-am ridicat privirea spre Harry care tinea smecher cutia mea cu pastile.

-La dracu Harry, da-mi-le!

-Vino sa le iei!

-Harry, te rog nu ma provoca. Ma aflu intr-o situatie dificila acum si chiar nu vreau sa fac o criza!

Living with 5 idiotsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum