Sevmek Yürek İşi

50 4 0
                                    

Birini seviyorsan unutacaksın diğer herşeyi. Başka hiçbirşey ilgilendirmeyecek seni. Üçüncü bir kişi söz konusu bile olmayacak. Öyle öpmek,elini tutmak,gezmek tozmak için değil sadece sevdiğin için seveceksin. Sınavın olacak hayattaki. Sabretmeyi öğreneceksin onda. Haramdan uzak durmayı öğretecek sana. Sevdiğinin zararına hiçbir şey yapmayacaksın. Onu başına gelen her kötülükten koruman lazım. Yapacağın bir harekette defalarca düşüneceksin ki canı yanmasın. Allah rızası için seveceksin başka hiçbir amacın olmayacak. Sadece bu hayatını değil ebedi hayatını ahiretini de düşüneceksin. Düşünüp ona göre davranacaksın ki hiçbir zaman zarara uğramasın. Hayal kurmaktan önce dua edeceksin. Onun sana nasip olması için dönüp kıbleye yalvaracaksın Allah'a. Sonra hayal kuracaksın sonra hayalinin gerçekleşmesi için yine dua edeceksin. Dualarının başrolü olacak. Gözlerine haramsız bakabilmek için çabalayacaksın. Asla zor durumda bırakmayacaksın sevdiğini. Eğer aşk istiyorsan sereceksin seccadeni arka arkaya secde edeceksiniz vakti geldiğinde. Amacın bu olacak. Birlikte Kur'an okuyacaksınız. Verdiği huzuru paylaşacaksınız. Namaz kılmasını hatırlatacaksın. Oturup saatlerce sohbet edeceksiniz. Konuşurken herşeyi unutacaksınız.Ezan sesi hatırlatacak zamanın nasıl geçtiğini. Hatalarından bahsedeceksin ona birlikte düzeltmeyi de bileceksiniz. Koruyacaksın,kıskanacaksın,kural koyacaksın,sahipleneceksin öyle gurur falan dinlemeyeceksin. Bir defa güven vereceksin. Seviyorsan "helalim" diyeceksin ve diyorsan arkasında duracaksın sözünün. Helalinden başkasına bakmayacak gözün. Başın eğik yürüyeceksin gerekirse. Kimselere vermiceksin onu. Eğer seninse senin kalacak. Ama sende ait olmasını bileceksin. Kolay olmayacak sınavın sonuçta. Heves için değil adam gibi seveceksin..

Sol Yanımda Hala SağsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin