Gizli Özne

130 7 0
                                    

İçimde sen kırıkları var. Söylediğim hiçbir sözün ıskalamadığı kalbin,kalemimle savaşır oldu bu zamanlar.Boş satırlara inat tükenmiyor hecelerim yokluğunda. Yokluğun..yokluğun kaç gece daha benle uyuyacak,kaç sabah daha nefesimi kesip,kaç gün batımını daha gözyaşlarımla tamamlayacak? Kaç defa öldürüp diriltecek beni sessizliğin. Peki ya kaç günün daha adı "cehennemin ertesi" olacak? Ardında çaresizce bıraktığın küçük kızın sana cümleleri var AŞK. : "Öznesi sensin bu hayatın gizlensen kaç yazar." Fikirlerini sormadan silip attığını söylediğin hayallerimizin bir kısmı senden haber beklerken bir kısmı kırıldığını hisseder. Şimdi soruyorum sana: İnsan ömründen eksiltip ömrüne katmak katmak istediği adamı unutabilir mi? Yaprakları dökülse de ağaç küser mi ki sonbahara? Bırakır mıyım sanıyorsun kendime umut toplamayı. Bana gelecekten bahsetmiştin ya hanı,hani "daha birlikte geçireceğimiz koskaca bir hayat var" demiştin. O hayat sona ermeden gelmeyeceğini kabullenmem ki ben. Hem son sözlerin gelir aklıma "görüşürüz" demiştin ya sen bana. Bu da geleceğin anlamına gelmez mi? Tutarsın sözünü sen. Görüşürüz dediysen görüşeceğiz elbet. Vardır bir bildiğin. Sonra "geleceğim" derdin ya sen bana. Ya geleceğinimdir,ya da geleceksindir öyleyse. Tek bir ezberim var "O adam Gelecek". Hem bakışların anlatıyor herşeyi. Öyle bir bakıyorsun ki unutmak utanıyor kelime olmaktan. Merak etme aldırış etmiyorum ben onların söylediklerine. " Mutludur o,unutmuştur,hatırlamaz bile" diyorlar. Sakız etmişler dillerine unut lafını. Ama bilmiyorlar sen bana "Mutluluğum" derdin. Öyleyse ya ben varımdır sende bir parça, ya da mutlu değilsindir. Bilirim ben unutmazsın ki. Ne demek hatırlamıyor o adam gözüme bakışını? O adam bana hayat oldu be. Kim demiş unuttu gülüşlerine sebep olduğu kızı? Kıyamaz o bana işi vardır,gelir birazdan diyorum. Korkma sen ben seni hala bekliyorum. Azıcık üşüyorum,birazda karanlık sanki dünya. Söyleme kimseye ama bir de arada senli hayaller görüyorum. Bir tarafım eksik,nerdesin diğer yarım? Belki de bugün geç kalmışsındır kesin gelirsin yarın. Bilirim sen beni bırakmazsın ki yarım. İçini her gece yokluğunun sıcaklığıyla ısıtan küçük kızın sana cümleleri var: AŞK "Öznesini sensin bu hayatın gizlensen kaç yazar."

Sol Yanımda Hala SağsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin