HERŞEYİ ÖĞRENME VAKTİ

363 34 4
                                    

Pekiya şimdi ne olucak beni ne bekliyor . Hep böyle mi olucaz hiç mi birleşemiyeceğiz . Hiç sevmedi beni . Aklımda CEVAPSIZ SORULAR.

O gün çok düşündüm . Neden böyle biri olmuş yoksa hayır olmazz . Acaba ben ayrıldığı için böylemiydi . Sanmıyorum çünkü o beni bıraktı .

Zil çaldı ve herkes eve gidiyordu. Bende okuldaki dolabım kitap almak için gittim. Kilidi açtım kitapları alacakken ses gelmeye başladı bende dolabı kapatık o sese doğru gitti

"Çabuk hemen söyle şu yeni gelen kızın adı ne sen biliyorsundur "

Yeni gelen derken kimden bahsediyordu .

"Hayır ben bilmiyorum yeni gelen kızı tanımıyorum hangi sınıfta onu bile bilmiyorum"

Kız titreye titreye söylemişti bilmediğini

"Bana bak aç kulağını beni iyi dinle eğer kim olduğunu bildiğini öğrenirsen iki elimde yakanda olur duydun mu beni "

Kız korkar bir şekilde kafasını salladı. Tam çıkacakken beni görmesinler diye saklandım. Onlar gittikten sonra . Bende gittim

..

Eve kendimi zor attım . Babam ben geldiğimde evdeydi hayret şaşırdım . Yemek yapmıştı. Üst kata çıktıktan sonra üzerimi değiştirdim. Aşağıya yemek yemek için indikten sonra kurulu masaya oturdum. Babamın sıkıcı ve hep sorduğu sorulara cevap verdikten sonra masadan kalktım ve odama çıktım.

Odayı aklımdaki sorular sarmıştı sanki ve tabiki cevapları ile Jiyong bu kadar kötü olabilir miydi asıl soru buydu . Ben onu gördükten sonra herşey değişir sandım ama bilmiyorum gerçekten . Acaba Bobby 'i dövme sebebi benmiydim . Hayır böyle birşey olsaydı ben bugün Bobby 'nin yanında oturmazdım oturamazdım buna izin vermezdi.

Ama olsun ben durduk yere Jiyong 'un Bobby dövmesi çok enteran, olağan dışı . Peki bugün okulda duyduklarım o kişi beniydim acaba o kızın istediği kişi ben miydim ?.

Of of of.... aklımda deli sorular . Bu günü atlatıp ertesi günde neler yaşacağım düşüncesiyle uykuya daldım.

Ertesi sabah aptal zilin çalmasıyla uyandım . Her zaman ki rutinleri uyguladıktan sonra aşağıya arabayı çalıştırmak için gittim . Sonra sürmeye başladım.

....

Okula vardım . Sanırım bugün olay pek olmıyıcak gibi geldi. Okula girdim gene aynı yere oturdum . Bobby gülümseyerek bana selam verdi. Mutluydu hayret yüzündeki yaralar geçmeye başlamıştı .

Neden böyleydi acaba neyse sevindim. Ders başladı sıkıcı ders bittikten sonra tuvalete gittim . Gördüğüm görüntü hiçte güzel değildi . Geçen geceki yıkıştıran kız gene oradaydın.

"İşte aradığım kişi seninle bir konuşalım biz "

bileğimi tutaraktan. Bileğimi birden çektim ve

"Konuşulacak birşey yok tabi anladıysan"

dedim . Beni baştan aşağı süzdü gülerekten.

"Peki öyle olsun bunu yaz bir kenarıya daha burada yenisin birşey demiyorum ama bir daha seni gördüğümde gene böyle hareketler taslarsan..."

"Taslarsam."

"...beni çok iyi tanımış ol hakkımda herşeyi duydun mu beni!! "

"Böyle birşeyi sana kafa tutaral yaparsam ne olur ?"

"Öldürürüm seni.. "

"İşin yoksa şimdi yapsana"

"İşim var seni sonraya erteliyorum değerimi bil "

"Çok merak ettim ne işi acaba"

"Jiyong 'ı öpmeye gidicem bir sorun var mı daha"

NE!! Jiyong bununla mı çıkıyor yoksa . Yok artık.

"Ne oldu dilinimi yuttun Jiyong kelimesini duyduğun sıra"

"Bu iş burada bitmedi"

Allah'ım bu kız Jiyong'la ne yaşadığımı biliyor mu yoksa bu olamaz hayır böyle birşeyi Jiyong söyleyemez.

Yaşananlardan sonra tuvaletten çıkıp gittiler. Bende sınıfa döndüm ve yerime oturdum.

"Ne oldu Chaerin yüzün kireç gibi birşey mi oldu "

"Hayır sana bir soru sora bilirmiyim"

"Tabi sor :)"

"Kiko Mizuhara 'dan bana bahseder misin "

"Peki .Okulda kötü kız rolünü oynar ama bu demek değil dışarıda iyi bir kız tuttuğunu koparabilen ama sonradan yenilenlerden . Herkesle hemen hemen bir halt yemişliği vardır tabi. Jiyong'ın hiç var olmayan sevgilisi ama hiç çıkmadılar şuana kadar .Kiko koşar Jiyong salmaz bu hep böyledir."

"Yani bu demek oluyor ki Jiyong ve Kiko çıkmadılar hiç "

"Hiç.."

"Çok saol okulda daha yeniyim birşeyleri tabiki bilmem gerekiyor saol tekrardan."

"Birşey değil ama sana benden bir öneri ne olursan ol Jiyong'a sakın yaklaşma senin için söylüyorum"

"Neden böyle bir söylentide bulundun acaba "

"Burada daha yenisin iki günde belkide nelerle karşılaştın bilemem ben ama Jiyong pis mikropun teki yeni gelenlere çok kötü davranır sırf bu okulda yeni diye "

Sesimi kıçartmadım tek kelime bile etmedim . İnanmalı mıydım yoksa kendi bildiğimimi okumalıydım. Bilemiyordum

Bir sıkıcı ders saatinden sonra . Okul çıkışı oldu Bobby 'e görüşürüz dedikten sonra sınıftan sonrada okuldan çıktım.

Jiyong 'ın gözleri bendeydi bunu hissede biliyordum. Arabanın kapılarını açtım ve içine girdim çalıştırdım ve yoluma baktım.

Eve geldiğimde gene babam ortalıkta kayıptı.Ve gene düşünme aşamasına geçtim .

Kiko Jiyong 'ı sevdiği ama Jiyong'ın bu sallamadığı hoşma gitmedi desem yalan olur . Sevindim yani bu öğrendikleridem yola çıkarsam bugün söylediği 'Jiyong'ı öpmaye gidiyorum' demesi saçma sapan bir yalan türüymüş ama bu işine gelmedi değil.

Bunları düşünürken uyuya kaldığımı anladıktan sonra . Yarın ne bekliyor acaba beni onu düşünmeye vaktim kalmadığını anladım ve uyudu sadece uykuydu şuan.

SKYDRAGONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin