PARAMPARÇA

247 22 4
                                    

Ne olucak hiç bilmiyorum. Şuan sınıf kapısının önünde dikilmiş sadece Jiyong 'a bakıyorum. Buraya bu şehre gelerek hayatım ne büyük hatasın yaptığımı anlamak aklımın ucundan bile geçmeyen birşey. Neden orada !! Neden hep 'keşke' dememi sağlıyor . Öyle biri çıksın ki karşıma 'İşte Jiyong bu yüzden gitti'. desin .

Bunları düşünürken Kiko 'nun bana doğru yürüdüğünü gördüm ve Jiyong 'tam bakışmalarımı çektim .

"Hoşgeldin Chae nasıl beğendin mi sınıfımızı artık uzunnn bir 4 yıl birlikteyiz nasıl ama sevindin mi "

Bunları söyledi ve elini omzuma attı. Bunu fark ettim elini indirdim.

"Ayyy evet Ko çok mutluyum senin gibi bir çakma süperstarla aynı ortam hem ders müzik görüp hemde seninle aynı ortamda solunum yaptığım için çok mutluyum "

Herkesten gelen 'laff soktu' uğultusuyla Kiko bir bozuldu.

"Bak Chae aç kulağını iyi dinle buranın lideri benim ve ben sen burada olduğun sürece benim istediğim herşeyi yapıcaksın duydun mu beni"

"Tamam orasını duydum ama bir kısasa kısaslık getirelim şu olaya sen nasılsa ne istiyorsan onu yapıcaksın diyiyorsunya işte bak düşün ben bunu yapmam sana yaptırmasınıda ben bilirim"

"Senin dilin çok uzamış beni deli etme !!!!!"

"Haa deli olsan ne olucak sıkıyorsa gel birde dilimi koparmayı bill. Sende aç kulağını iyi dinle ben senin gibilerle çok uğraştın sonucunda rakip ve sevilen hep ben oldum. Bana bulaşma çabura düşersin yardım edende hiç kimse olmaz senin sözün bu sınıfta nasıl geçiyorsa benimki hayli hayli geçer duydun mu beni KO !!"

"Bu iş burada bitmedi !!"

"Bitmesin benim için hava hoş ben oynarım oynumu gözün arkada kalmasın çakma süperstar"

Büyük bir hışımla sınıfı terk etti ve bende onun kalktığı yere oturdum. Herkesin gözü bendeydi.Bobby 'e baktığımda neye uğradığını şaşırmış bir şekilde sordu.

"Gerçekten Kiko 'ya oyun oynıyıcak mısın?"

"Buda sorumu sen pek dinlemedin herhalde ben Kiko gibilerle çok uğraştım ve karşılık verirse tabiki oynıyıcam"

"Sen delisin Chaerin çok zor bir rakip yaptıklarını duysan bu söylediklerine şaşırırsın"

"Umarım sen şaşırırsın çünkü ilk adımı ben attım"

"Dediğinin arkasında dursan pişman olmassın"

"Zaten yapacağımda o"

"İyi peki sana yardın ederim o zaman"

"Bir derdin var sanırım seninle onunla"

"Tabi canım senin derdin benim derdim demektir"

"Ooo iyi seviniyim o zaman"

dedikten sonra ders başladı. Sınıf öğretmenler gayet güzeldi. Başarılı bir sınıfa benziyordu. Sınıfa bakarken Jiyong' un gözlerinin bende olduğunu fark ettim. Sadece bana bakıyordu ona hiç bir taviz vermeden . Gözümü devirdim. O bir ders boyu beni izlediğini anlamıştım....

6 DERS SAATİ SONRA (SON DERS)

Ahhh.. gerçekten gün geçmeyi bilmiyor . Olsun benim de farkında olduğum şeyler olmuştu. Kiko benimle oynama gerçekten istiyordu ve ilk hamleyi ben yaparak beni ölçmeye ve ne yapabildiğimi görmeye çalışıyordu. Her zaman ki gibi ertesi gün hamlemi ne yapayım diye düşünmeye başladım. Bu oynuyacağım oyunda Bobby'i katmayacaktım. Bir sonraki oyna belki.....

SKYDRAGONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin