JİYONG HEPSİ SENİN İÇİN

289 27 7
                                    

Sabah her yerim ağrıya ağrıya uyanmıştım. Nefret ederim bu halimden . Saat tam 08:00 olduğunu fark ettim ve yataktan kalktım . Her zamanki rutinlerden her zamanki araba yoludan sonra okula vardım.

Acaba bu gün beni ne tür bir heyecan bekliyordu . Arabadan indim ve yine gözler bendeydi . Çok güzel (!). Sınıfa girdim yine her zaman ki gibi Bobby 'nin yanına oturdum. Bobby 'e çakmada olsa gülseyerek 'Günaydın' dedim.Karşılık verdikten sonra ders başladı.

Dersin bitmesine 20 dakika vardı. Kapı tıklandı ve içeri bu okulun sahibi Yang Hyun Sunk girdi . Bir duyuru yapacaktı ve söze başladı.

"Evet 4. sınıflar herkesin katılması şart olduğu bir yarışma düzenleyicem her yılki gibi . Müzik yeteneklerinize bakıcam beğenmis olduğum sesleri bir üst sınıflar olarak profesyonel sınıflarda öğrenci olucak ve ilerde süperstar olma şansını yakalayacak."

dedi ve sınıfta bir coşku koptu. Öğretmenin susturmasından sonra Hyun Sunk devam etti.

"Herkesin şart olacağı yarışması kurallarını dışarıya asıyorum tenefüste tek tek bakın"

Sıkıcı birkaç dakikadan sonra zil çaldı. Herkesle birlikte ben de listenin asılı olduğu panonun önüne gittim. Panonun önünde koca bir kalabalık vardı. Zar zor aralarından geçerek listeye baktım.

1-Tek kişi olması şart
2-Sözler anlamlı olmalı
3-Şarkıda Remix şart

yazıyordu ve düşünmeye başladım . Bunların hepsi nasıl olucak diye . Düşünürken birden Bobby geldi ve

"Bu maddelerin hepsi nasıl olucak diyemi düşünüyorsun "

"Beyni mi falan mı okudun acaba"

"Dost acıdanda anlar canım :)) "

Dost..Canım ...Saçma sapan bir gülümseme ne oluyoruz acaba çok merak ettim acaba.

"Eee ne yapıcaksın bilmiyorsan sana yardımda edebilirim"

"Yardım.. Sen.. Bana... E peki o zaman şuan şoktayım ama hadi neyse"

"Sen boşver sadece şarkı sözlerini yazmaya başla "

"Nasıl yani sen mi yapıcaksın remixi "

"Çok zeki bir kızsın"

"Öyle miyim saol "

"Dediğimi duydum yazmaya başlaya bilirsin Chaerin "

"Peki yardım ediceksen benim için bir sorun yok"

dedim ve bu akşam şarkı yazmaya karar verdim.

AKŞAM (EV)

Hiç bir kelime bile yazacak aklıma gelmedi . Böyle birşey olabilirmi hiç. Biraz düşünmeyi birakıp babamdan fikir ve tavsiye almak için aşağıya indim.

Babam nerede diye araken birden aklıma her zaman ko gitti yer yani çalışma odasına gittiği anladım ve oraya doğru gittim.

Odanın kapısını açtık. Keşke açmaz olsaydım . Babam her zamanki dağanıklılığı ve umursamaz tavırlarının karşısında girdiğim gibi çıktım odadan.

Gerçekten beni hiç şaşırtmıyor . Söylenecek birşey yokki yüzüne doğru vurabiliyim ama hep unuttuğu şey 'BENİM ÖLMEDİĞİM'
sanki bunu hiç kabullenemiyor .

Odama geri döndüm ve yazmaya devam ettim ama tabiki hiç birşey .Ne olucak böyle . Biraz düşünmeye ve yoğunlaşmaya karar verdim. Ne hakkında yazabilirim ? Jiyong hakkında .

SKYDRAGONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin