Jiyong 'ı gördükten sonra içim paramparça olmuştu.
Okuldan koşa koşa çıktım ağlayarak. Herkesin gözleri bendeydi bunu hissedebiliyordum .
Eve giderek soğuk duşu aştım içimdeki yanan alevleri ancak bu şekilde böyle giderebileceğimi düşündüm . Ama olmuyordu.
Duşdan çıktım ağlayarak içindeki acı gram inmeyerek . Neden gitti, neden burada, neden ben okuldan çıkıp gittikten sonra arkamdan gelmedi . Aklımda hep cevapsız sorular
Üstümü giyindim ve saçımı kuruladım birine ihtiyacım vardı . Yemi bir arkadaşım bile yoktu . Ama aklıma en çok takılan yanımdaki oturan çocuğun bana dik dik bakması.
Aklımı çok kurcalamıştı yani sanki onu bir yerden hatırlıryordum . Tek bir cevap bile vermemişti . Babamın geldiğine dair kapı sesi duydum .
Babam beni gördüğün gözlerimin morardığını biliyordum ve anında bana sarıldı anlamamıştı neler olduğunu anlamıştı ama onu gördüğümü bilmiyordu.
"Chaerin neler oluyor anlat hemen okulda biri birşey mi yaptı"
dedi ve sarıldı ve elini annıma koydu .
"Chaerin cayır cayır yanıyorsun çabul giyin hastaneye gidiyoruz"
"Hayır gerek yok istemiyorum "
dedim ama yok dinlemiyor illa götürücel beni o hastaneye .
Yolda giderken tek kelime bile etmeyen babam bana .
"Bugün okuldan ne oldu tek tek anlatıyorsun hemen şimdi"
"Anlatılacak birşey okulun ilk günlerinden nefret ederim sadece bu "
"Tek sadece bu olarak gözükmüyor"
"Sen ne duymak istiyorsan onu düşün"
dedim. Hastaneye gelmiştik içeri girdik . Babamın tanıdığım bir doktorrun yanına gittik . Sıkıcı sıkıcı... bir konuşmadan sonra hiç bir şeyim ve ufal bir ateşlenme dedi. Gerçekten bunun içim mi geldik buraya offf.
2 GÜN SONRA OKUL
Evet geldik gene döndük dolandık aynı yer offf gerçekten gene aynı yüzler . Sınıfa girdim gene aynı yere oturdum ki ilk günki çocuk dayak yemişti hemde çok pis.
"Kim yaptı bunu bu halin ne yüzün çok kötü olmuş"
dedim . Bana baktı sonra tam konuşcaktıki . Öğretmen sınıfa girdi ve ders başladı ..... Sıkıcı bir 40 dakika sonra zil çaldı .
Tekrar aynı şeyi soracaktım kim ben sonradan bana
"Sanane seni ilgilendirmez"
dedi. Bende
"Şuan berbat durumdasın anlat seni tanımıyor adını bilmiyor olabilirim ama sana yardımcı olabilirim"
dedim . Sonra bana bakmaya başladı .
"Peki Jiyong adında bir serseri var o yaptı "
"Sen ne yaptın karşılık verdin mi ?
Neden dövdü bu hale getirdi seni sorabilir miyim""O hep öyle birisimi hep böylemi yapıyor davranıyor"
"Jiyong hep öyle hep birine boşu boşuna sataşıyor sebebi yok onu tanıdığımdam beri böyle ben alıştım onu böyle izlemeye sesi güzel olduğu için burada tutuluyor yoksa kovulmuştu bu müzik okulundan "
"Peki bunun herhangi bir çözüm yolu yokmu hepmi böyle serseri olucak "
"Görünenlere olanlara göre böyle "
"Peki saol yakın zamanda iğleşirsin umarım bu arada ben Chaerin "
"Bende Bobby memnun oldum artık hep benim yanımda oturabilirsin"
":)"
Pekiya şimdi ne olucak beni ne bekliyor . Hep böyle mi olucaz hiç mi birleşemiyeceğiz . Hiç sevmedi beni . Aklımda CEVAPSIZ SORULAR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKYDRAGON
FanfictionBüyük beklentiler ve hayal kırıklıkları dediğimiz bu demekmiş. Baştan başlamak zor olucak asıl acınası olan O ..