SONUNDA

196 22 7
                                    


1 HAFTA SONRA (OKUL-EV)

Tam 1 haftadır ne doğru düzgün okula nede dışarı çıkabiliyordum. Resmen depresyonsaydım hergün eskilere bakıp ağlıyordum . Babamın umrumda bile değildim. Ama onun beni sevip sevmemesi bile bana az yazardı.

Dünden beri Bobby sağolsun onun sayesinse telefonlarım susmuyordu. Bunun farkındayım ama ben kimseyle konuşmak taraftarı değilim. Bu zamanlarda kendimi çok güçsüz hissediyordum. Kimseye ihtiyaçım yoktu bana sadece Jiyong önem verirdi . Sadece onun yoklulu beni eziyor ve ölüme doğru sürüklüyordu.

1 hafta önce söyledikleri hala daha kulaklarımda çınlayıp rüyalarıma girmesini sağlıyordu. Onunla son olarak 9 yıl önceki fotoğraflara bakıp ağlama duygusu geliyordu . Hepsine tek tek bakıp ağlamak benim için çok kötü bir duyguydu .

Şimdi keşke buraya gelip 'Ağlama yanındayım seni artık bırakmıyıcam ölüm bizi ayırana kadar' deseydi. Ama bir oldumu ya tam ya da hiç olmayacaktı bu bir kesindi . Acaba o şuan benim düşündüklerimin aynısını düşünüyor muydu ...

JİYON AĞZINDAN (OKUL)

Bir haftadır neredeyse hiç gelmedi. Acaba birşey mi olmuştu. Çok merak ediyorum bu kızı. Ama şimdi ona eskisinden daha çok seviyorum desem şimdiye neler neler olmuş bitmişti. Şimdi birde Kiko sürtüğüyle uğraşıcak mıyım. Benim peşimde olduğu Chaetin geldiğinden beri belliydi.

Acaba bir oyun mu oynasam. Chaerin için herşeyi herşeyimi verirdim. Keşke neden gittiğimide onun yüzüne söyleye bilseydim sadece bari onu cesaret edip söyleyebilseydim . Ama o zaman benden dahada çok uzaklaşırdı.

Şimdi kim bilir ne durumdaydı. Kesin ağlıyordur ve kesin ağlama sebebide benimdir. Şov gecesi onun önüne çıkmamalıydım. O söylediklerimin hepsini geri alabilseydim. AHH CHAERİN O SÖYLEYEBİLME DEDİĞİMİZ ŞEY ŞİMDİ BENDE OLSAYDI SENİ NASIL YAŞATMIŞTIM KİM BİLİR ....

CHAERİN AĞZINDAN

Yarın okula gitmem gerekiyordu . 1 hafta boşum vardı. Umarım bay Yang kızmaz. Ne kızması öldürür belkide . Ne yapıcağım ben şimdi. Keşke bu okula kayıt olmasaydım. Bobby' i aramaya karar verdim.

(Bobby:+ Chaerin:-)

+Alo

-Alo Bobby benim Chaerin

+Evet Chaerin tanıdım seni ne oldu ne istiyorsu!

-Ne mi istiyorum? Sen iyi misin acaba ?

+Değilim ne olmuş

-Anlat o zam-

+Anlatılacak birşey yok sana çok sinirliyim . Kaç gündür seni arıyorum bir türlü sana ulaşamadım . Ne oluyor anlat şimdi.

-Anlatacağım birşey yok boş ver başını boşuna ütülemiyim

+Ne ne ne ?? ütülemiyim mi ? Sen sanırım anlamadın ben senin arkadaşımım .

-Boşver dedim yeter anlatmak zorunda değilim anladın mı

+Zorundasın ve anlatıcaksın senin bir derdin var .

-Yok anlatmıyıcağım dedim o kadarr.....

+Alo alo Chaerin alo aaa bu ikinci oluyor ama yeter

Bobby'nin suratına kapattım. Zorunda kaldım eğer sormaya devam ederse beni sinir ederse tekrar ve tekrar yapmaya devam edeceğim . Yarın okula gitmeye karar aldım.

OKUL

Sabahın ilk dersi ile umarım kendime gelebilirim diye evden çıkmadan önce enerji olsun diye hap almıştım. Bu günü dinç bir şekilde geçirmeyi düşünüyordum. Sonuçta kaç günlük bir boşum vardı. Öğretmen girdilten bir 20 dakika sonra kapı çaldı ve

"Lee Chaerin adlı öğrenciyi bay Yang odasına çağırıyor"

dedi . Ayağa kalktım ve öğrenciyi takip ettimi . Ona soru sorabilirdim dimi yani

"Bay Yang beni niye çağırıyor biliyor musun ?"

"Merak etme seninle ilgili bir sorunubyok Süperstar sınıfındaki herkesi tek tek çağırıp ufak bir konuşma yaptı konuşmanın konusunu ben bilmiyorum ama"

"Hmm. peki içim rahatladı sağol"

Bay Yang' ın odasına gelmiştik konuşa konuşa . Kapıyı tıktıklayarak içeri girdim.

"Beni çağırmışsınız bay Yang bir sorun mu var acaba"

"Otur Chaerin seninle açık konuşucam"

dedi ve oturmamı gösterdiği yere oturdum .

"Bak Chaerin seninle açık konuşucam güzel kuvvetli ve tutmasını düşündüğüm bir sese sahipsin. Bu konudan herkesten çok şanslısın. Seni tebrik ederim seni buraya neden çağırdığımı soracaksan büyük DJ ler ile şarkı yapıp seni ünlü edebilirim. Bunun içibden senden başından beri istediğim gayreti fark etmem lazım . Ama malesef bir haftadır okula bile doğru düzgün gelmediğinin farkındayım. Eğer sunduğum teklifi istiyorsan bana ne yapabildiğini göster. "

"Tabikide bunu yapabilirim elimden gelini ardıma koyarak sırf sizin ve bu iş için herşey yaparım Demekki benim bir yeteneğe sahip olduğumu gördüğünüz icin bana buları söylüyorsunuz . Hiç korkmayın yüzünüzü asla kara çıkartmıyıcam"

"Peki sevindim bu kelimelerin senden çıkmasına . Bana kısaca kendini göster sadece bunu yap"

"Tamam bunu yapıcam"

dedim önündeki kağıdı bana uzattı ve imzalamam için kalem verdi. Kağıdı imzaladıktan sonra kalemi bıraktım. Çıkmak için izin istedim ve dışarı çıktım.

İçim kıpır kıpırdı çok iyi hissediyordum. Kim bilir ne zamandan beri böyle olmamıştım . Mutluydum sonra garantilediğim teklif ve meslek olmuştu . Sonunda ünlü olacaktım. Çok mutluydum

Sınıfa yüzünde mutlulukla içeri girdim . Herkes bana bakıyordu 'bu niye mutlu' diye usulca Bobby'nin yanına oturdum. Oturur oturmaz 'ne oldu' bakışını atarak beni dürttü. Bende

"Anlatırım çok güzel şeyler oldu "

dedim ve derse geri döndük. Aradan 10 dakika sonra zil çaldı. Bobby 'e baştan sona herşeyi anlattım mutlu olmuştu oda benim gibi .

SKYDRAGONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin