CHOİ SEUNG HYUN (T.O.P)
Jiyong'un böyle birini sevmesi çok zor olduğunu düşünsemde bu gerçeti. Güzel bir kızdı. Biraz çenesi düşük olsada Jiyong kelimesini duyduğu an bir garip oldu. Belli ki hala eskisi kadar veya eskisinden daha çok sevdiği belliydi . Çok zaman geçmişti eskiden ondan bahsederdi. Hemde çok fazla. Jiyong'un yanına götüyordum onu. Acaba Jiyong ne tür bir süpriz hazırlamıştı onun için.
CHAERİN
Araba durmuştu yanımda oturan 'Bir dost' "Geldik" demişti . Çok sıkıcı ve çok uzun bir yoldu. Tekrardan indikten sonra bileğimi tutmuştu . Sürükleme başlasın.
Dışardan eski bir yerdi . Çok fazla tanıdık geliyordu ama çıkartamıyordum. Dışarıda bekleyen ikisi kişi vardı. Onları geçtikten sonra içeriye girdik. İçerisi dışarıdan dahada rezaletti. Duvarlar çatlamış ve duvarların üzerinde sprey boya ile yazılmış yazılar vardı . Genelde ingilizceydi . Hatta birinde 'TAKE CARE OF YOURSELF' yazıyordu bunun anlamı 'Kedine iyi bak' demekti. Umarım bunları Jiyong yazmamış olsun . Çünkü benden ayrılmadan önce bunu söylemişti.
Beni sürülleyen çocuk durmuştu. İçeri girecektik sanırım.
"Neden durduk?"
"İçeri gireceksin"
"Ben mi niye "
"Ne demek niye içeride biri seni bekliyor"
"Kim ?"
"Offf .. çok konuşuyorsun gir ve gör işte"
İçeriye açılan bir kapı vardı. O kapıdan içeri giricektim ama bir yanım 'Sakın girme ya sana birşey yaparsan ya eskisi gibi değilse ' diyordu. Bir diğer yanım ise 'İçeri gir o sana hiçbir şey yapmaz onan güvenmeyeceksinde başka kime güveneceksin o senin herşeyin beklediğin adamdı' diyordu. Cesaretimi toplayıp içeri girmiştim.
Arkası dönüktü . Dışardaki manzaraya bakıyordu. Sanırım bana birşey diyecekti.
(Hikayenin devamını bu şarkıyla okumanızı istiyorum)
"Chaerin"
"Jiyong" onun adını sesim titreyerek söylemiştim. Sanırın ağlayacaktım ve birden önünü döndü . Sanırım düşündüklerimi anlayabilmişti.
"Sen ağlıyor musun "
"Hayır" bir süre durdi ve hiçbir şey söylemedi . Yavaşça yanıma yaklaşmaya başladı.
"Yaklaşma"
"Ağlıyorsun " ağlamam şiddetlenmeye başlamıştı. Başımı eğdim. Ve başımı kaldırdı. Gözlerinin içine bakıyordum. Göz yaşlarımı silmişti eliyle ve konuşmaya başladı.
"Sakın benden kaçma ve ağlama"
sesim ağlamaklı şekilde konuştum.
"Hep ağladım nerdeydin"
benden ayrıldı ve camın önüne gitti.
Bir tane sigara yakarak ve bir kadeh daha içki bardağına doldurarak konuşnasına devam etti."Kendine yazık etmişsin . Sadece beni unutmayı deneyebilirdin "
"Böyle birşey mümkün olduğuna inanıyorsan kendin yapsaydın o zaman"
"Doğru . Sende bende başaramamışız o zaman"
"Evet..Beni buraya çağırıp göz yaşlarımı sildiğini gördüğümden beri böyle olduğunu anlamak kolay"
Hiçbir şey söylememiştik o da ben de .Uzun bir suskuluk olmuştu..
Susukunluğu o bozmuştu.
"Seni buraya çağırma sebebini merak ediyor musun?"
"Ben daha çok ne zamandan beri sigara ve içki kullanmaya başladığını merak ediyor?"
"SENDEN AYRI KALDIĞIMDAN BERİ dedi . ve devam etti .
SENSİZ BEN ÖLDÜM BİTTİM TÜKENDİM KENDİMİ YAŞIYOR YERİNE YOK SAYDIM. DİRİ DİRİ YERE GÖMÜLDÜM HEMDE TEK BİR NEFES ALMAYI BU HAYATTAN DEFOLUP GİTMEYİ İSTEDİM . AMA ENGEL OLDUM . ENGEL OLMAMIN SEBEBİ İSE TAM BU AN BU ORDAM BİRLEŞE BİLMEK . GÖZÜNÜN İÇİNE BAKABİLMEK İÇİN SIRF BU ORAMDA SENİNLE AYNI YERDE NEFES ALNAK İÇİN ŞUAN BURDAYIN BURDASIN"Bunları söylerken üzerine yürümüştü bende geri geri gittim ve duvar son gideceğim yer oldu.
"Artık bunları öğrenme vaktin geldi geçiyor "
Anlımı anlına deydirdi. Gözlerinden yaşlar gelmeye başlamıştı. Hüngür hüngür ağlıyordu çocuk gibi . Dayanamadım ve göz yaşlarını sildim. Ve tam orada bana ..
"Bitmedi de hikayemiz"
demişti. Hiçbir şey demeyip ondan ayrılarak koşmaya başlamıştım . Hiç birşey bile söylemeden . Koşarken göz yaşlarıma hakim olamamıştım .
__________________________
VE BÖLÜM SONU..
ARKADAŞLAR BEN PEK BU BÖLÜMÜ BEĞENMEDİM YAZARKEN
BİR FİKİR VERİRMİSİNİZ HERŞEY ÇOK MU ERKEN GELİŞTİ .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKYDRAGON
FanfictionBüyük beklentiler ve hayal kırıklıkları dediğimiz bu demekmiş. Baştan başlamak zor olucak asıl acınası olan O ..