BU BİR DEVRİM

218 23 9
                                    

3 GÜN SONRA (ŞOV GÜNÜ)

[Arkadaşlar Chaerin 'in söylediği şarkı multimedyada alt yazılı dinleyip okursanız dahada iyi oluyor söyliyim]

Çok heyecanlıydım. İşte gün beklenen gün gelmişti. 15 dakika sonra sahne sırasını benimdi inanmıyordum ve herkez oradaydı inanmıyorum beni izleye babam bile gelmişti inanılır gibi değil . Herşeyim hazırdı sahne kıyafetim bile üzerimdeydi ve iyi görünüyordum sanrım . Odadaki herkesin gözü üzerimdeydi Kiko 'nun bile acaba gene ne pislikler düşünüyordu . Birden Bobby önüme çıktı ve

"Ooo Chaerin iyi görünüyorsun heyecan stres var mı ? kesin vardı."

"Tabiki var olmaz olur mu bende stres hatta elim ayağım titriyor "

"Ooo sakin ol sakın böyle düşünme herşey çok güzel olucak "

dedi ve elimi tuttu pozitif enerji verdi bana ama birden elimi çektim ve bir tuhaf baktı.

"Neyse yinede saol herşey için"

Birden gözlerimi devirdiğimde Kiko 'nun beni izlediğini fark ettim. Bana bakarak gülmeye başladı. Bense sadece onu izliyordum salondaki herkes Kiko 'yu izlemeye başladı ve sanırım Kiko 'nun bana bakıp güldüğünü anladım . İçeri Jiyong girmişti. İyi hatta çok yakışıklı olmuştu . Kiko gülmeye bıraktı ve Jiyong yanına gitmişti birşeyler konuşmata başlamışlardı ki tam o an

"Chaerin ve Bobby sahne sizin "

dedi ve ben ilkildim . İlk defa korkmuştum. Heyecan ,mutluluk ,stres herşey birbirine karıştı o arada müzik çalmaya başladı.

2X

BUNU GÖREBİLİYOR MUSUM

KÖTÜ BİTTİ

KAFANDAKİ CANAVARLAR SEVGİDEN KORKUYOR

DÜŞMÜŞ İNSANLAR

DİNLEYİN

ASLA GEÇ DEĞİL ŞANSIMIZI DEĞİŞTİRMEK İÇİN

YANİ ONLARIN IŞIĞINIZI ÇALMASINA İZİN VERMEYİN

ONLARIN ADIMLARINIZI KIRMASINA İZİN VERMEYİN

DİĞER TARAFTA IŞIK VAR

VE TÜM YAĞMUR DAMLALARINDA GERİSİNİ GÖRÜRSÜNÜZ

BU BİR DEVRİM.

BU GECE DIŞARIDA OLUN

BU BİR DEVRİM.

Şarkı bittikten sonra büyük alkışlarla ve sadece Jiyong' un gözlerine bakarak söylediğim şarkı son buldu. İçeri Bobby ile girdiğimizde büyük bir alkış ,ıslık sesleri geldi. Yang Hyun Sunk yanımıza geldi

"Artık karar verildi Süperstarların yanında derse girmeye başlıyacaksınız ve sizi çok ünlü edicem"

dedi ve anında Bobby 'e sarıldım. Ağlamaya başlamıştım ilerden bizi Kiko ve Jiyong izlediğini hissede biliyordum.

Bobby 'e sarıldıktan sonra ayrıldım. Şov bitmişti ve herkes dağılmıştı . Bende sahne kıyafetimi değiştirdikten sonra tam dışarı çıkacakken Kiko önüme fırladı.

"Tebrik ederim Bayan Chaerin artık bizlerle birliktesin"

"Hıhıı öyle oldu biraz ama sizlerle olacağım ne malum"

"Bilmem"

"Bilmiyorsan çekil önümden gitmem lazım "

"Nereye sarışın güzel Jiyong 'un arkasından mı koşucaksın yoksa"

"Yok hayır onu anca sen yaparsın iğreç durumada sadece sen düşersin"

"Ooo şimdiden geleli bir ay dilin çoktan uzmaya başlamış korkmana gerek yok ben o dilini keser elinde veririm yabancı değilim"

"Korkacağım birşey yok senin gibiler uğraşmaktan uzadı bu dil ama kesme konusuna gelirsek kesme işlemlerini senin gibilerine ben uygulamışımdır. Senin açından korkacak birşey yabancı değilim ben"

dedim ve önüme bakarak gittim . Tek bir kelime bile edemedim . Okuldan çıkacakken birde Jiyong önümü kesti.

"Bugüm güzel görünüyordun sahnede şarkında senin kadar güzeldi içime oturdu eskileri sayendd çok çabuk hatırladım . Eski bizi."

Tek bir kelime bile etmeden gittim . Birden konuşmasına devam etti.

"Bizim ayrılık konusunda senin hiç bir suçun yoktu. Hala daha yok . Kaçtım çünkü......... işte o çünkü birde söyleye bilsem"

dedi. Devamını getirmedim . İçim kan ağlıyordu koşarak otoparka gittim ve arabaya bindim . Neden neden biz böyle olduk . Neden hep susuyor . Neden ağlayan ben oluyorum. Neden hiç mi sevmedin beni . Neden çünküde kalıyorsun .

Koskoca yolu bunları düşünerek geçti . Ağlamalarımın nedenleri ile onun beni terk etmesi ile geçti. BEN NE YAPTIMDA BÖYLE ŞEYLER OLDU. NE SUÇ İŞLEDİM ONU SEVMEKTEN BAŞKA ONU BENDEN NİYE ALDILAR .

Diye isyan ederek zehir ettim kendime yolu . Eve geldim babamın bana söylemek istediklerini tek kelimesini bile dinlemeden koşarak odama çıktım.

Sadece ağladım o eski resimlerimize bakarak ağladım..ağladım.. ağladım. Acaba şuana kadar ne yaşadı ne düşündü. Beni Bizi bitirmek bu kadar kolay oldumu. Dedim içimden ve uyuya kaldım bıraktığım göz yaşalarımla

.....

SABAH (EV)

Sabah uyandığımda başım resmen çatlıyordu ölücektim sanki . Hemen bir ilaç aldıktan sonra giyindim tek bir makyaj bile yapmadan . Gözlerim şişmiş bir şekilde aşağıya indim. Babam uyanmış ve beni incelemeye başlamıştı.

"Dün akşam çok güzeldin şarkın her zamanki gibi kusursuzdu tebrik ederim seni kızım"

"Hıhı.. sağol eksik olma"

Çok güzel (!) çakma bir gülüşün ardından kahvaltıya oturdum. Daha insansan gibi birşey yemeden kalktım. Bugün babam götürücekti. Arabaya bindik ve sürmeye başladı babam . Bir süre sesizlik olduktan sonra sessizliği bizan yine babam olmuştu .

"Dün gece Jiyong 'u gördüm serseri gibi bir tipi ve hali vardı. Sende omu farkettin ve tüm şarkı böyunca onun gözlerini içine baktın. Oda seninkilerinin . Çok güzeldi sanırım pişmandı beni affet gibilerinden bak-"

"YETER!! TAMAM GÖRDÜN SUS KES !!!! BABA OFF BEN ONU KOMPLE SİLDİM JİYONG YOK ARTIK BİTTİ GİTTİ DÜN DÜNDE KALDI AYNI ŞEY GEÇMİS İÇİNDE GEÇERLİ "

"İçin kan ağlıyor değilmi ? Hergün her gece onun için ağlıyorsun . Unutamıyorsun aynı benim annenden ayrılma sonram gibisin "

"Şuana kadar ne anladın ki annemi özlemiş olasın"

dedim . Arabadan indik ve okulun içine girdim. Asıl dikkatimi çeken annemi onun yokluğu ile karşılaması. Babam az çekmemiş diye düşünken Bobby önüme çıktı.

"Bayan Süperstar nasılmış bakalım. Demiyicem durumu ortada bune hal ne oldu sana böyle sevineceğini ağlamaktan gözlerin şişmik torbasına dönmüş ve tek bir makyaj bile yok ne bu halin."

"Yok birşey sorma sen boşver hadi yeni sınıfımıza gidelim "

dedim ve sınıfın yolunu tuttuk. Tam sınıfa girecekken Jiyong 'un orada oturduğunu gördüm. YOK HAYIR OLAMAZ BU SINIFTA OLAMAZ BENİMLE AYNI ORTAMDA OLMAZ.ŞİMDİ NE BEKLİYOR BENİ.

..............

EVET ARKADAŞLAR ÜZGÜNÜM BİRAZ UZUN BİR SÜRE SONRASINDA YOLLADIM ÜZGÜNÜM BİR DAHAKİ BÖLÜMÜ DAHA ERKEN YAZICAM SÖZ YORUM VOTE YAPMAYI UNUTMAYIN :))))







SKYDRAGONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin