2 AY SONRACHAERİN
Herşey yolundaydı . Okul eskisi gibi bana yabancı gelmiyordu . Müzik içinde kendim içinde büyük bir ilerleme vardı. Hem Jiyong ile uzakta olsakta birbirimize bir bakışımız bizim için güzeldi . Ona baktığım zaman onun eksikliği birazda olsada geçiyordum. Ama en güzeli beni farketmesiydi .
Tüm yazdığım şarkılarım onun için olduğu o bende daha çok biliyordu. Bobby durumuna gelirsek oda benim gibiydi oda benim kadar çabuk uyum sağlamıştı. Bunun için birbirimizin desteği çok lazımdı ve oldu . Bobby benden başka benim kadar iyi olduğunu düşünmediğim arkadaşlar edindi. Hatta bugün onların gösterisi olucak . Gösteri sırasın Bay Yang ve en önemlisi Jiyong 'ta orada olucaktı .
Okula gelmiştim sınafa girdiğimde hiç beklemediğim bir şeyle karşılaşmıştım. Benim yerime yani Bobby 'nin yanına şu yeni arkadaşlarından biri oturmuştu . Bunu farkettiğimde yanlarına gittim.
"Aa sen mi geldin Chaerin naber nasıl gidiyor "
Şuan sorduğu soruyu dinlemeden onun gözlerine yoğunlaşmış ve ona ne söylemek istediğimi anlatmak istiyordum -ki nerdee.
"Birşey mi oldu Chae"
"Sence bir yanına bak bakalım ne olmuş"
Arkadaşını süzdükten sonra sonunda anladı sanırsam.
"Heee. tamam şindi anladım"
"Ayyy şükür. Anlamış"
"Biraz gelsene bi sen" dedi Bobby ve beni kapının kenarına çekti.
"Bak Chae şuan gözetim altındayım" dedi fısıltıyla konuşarak ben karşılık gösterdim.
"Niye ki ? "
" O yanımda oturan hiç sevmediğim kuzenlerimden biri malesef ve bugün beni izlemeye geldi"
"Eeee?"
"Eee si yanımdan ayıramam "
Yüksek sesle.
"Satıldım galiba o zaman !!"
"Hayır!! yavaş konuş bugünlük sadece Lütfenn!!"
Dedi ve üzgün surat yaptı.
"Offf iyi tamam başka yere otururum ama sen yer bulucaksın" dedim ve kafasını olumlu bir şekilde salladı tam gidiyorduk durdum.
"Bu arada seninle şu üzgün surat yapmayı konuşmalıyız . Yüzün aynı ekşi liman yiyen çocukların yüz hallerine benziyor"
"Chaerin çok konuşuyorsun"
"Yaa senide anlıyorum doğruyu söyleyince biz kızlar çok konuşuyor oluyoruz . Dost acı söylermiş Bay Bobby"
"Yüru Chae yürü senin yüzünden kendi şovuma geç kalıcam "
"Öff buz ne yapıyoruz"
dedim ve sınıfa girdik . Boş yer ararken Jiyong' un hizzasında bir yer görmüştüm hatta görmüştük.
"Şurada boş yer var geç hadi"
"Hayır geçemem "
"Niye ?"
"O hizzaya bak ne görüyorsun bana söyle"
Biraz baktı veee. SONUNDA anlar gözlerle salak salak gülmeye başladı.
"Hee anladım şimdi "
"Off şükü kesinlikle geçemem oraya "
"Niyeymiş hem başka oturulacak yer mi var sanıyorsun "
"Mecbursun diyiyorsun yani"
"Evet"
Ne yapılım geçmek zorunda kaldım malesef . Bobby sağ olsun . Ona bakmadan yerine geçtim . Bobby'nin şovunun başlamasına çok az kalmıştı. Şuanda iki tane gözün üstümde olduğunu hissede biliyordum . Ama sevinsem mi korksam mı üzülsem mi çözemedim. Tek bildiğim şuydu o burda bana bakıyor ve beni sevdiğini haykırıyordu yani sevinmem lazımdı.
Bobby ve arkadaşları sahneye çıkmıştı.
(Şarkı bu arkadaslar dinlediğinizi düşünerek devam ediyorum.. iyi okumalar)
Şarkı çok güzeldi bittiği gibi herkes ayakta alkışladı tabi bende dahil olmak üzere. Şarkı çok güzeldi. Bobby'nin rap yaptığınıda yeni öğrenmiş olmuştum. Kalabalık vardı. İçeri arka tarafa girmek istedim ama tabi şuan orası curcunadır . Bende Bobby sonra tebrik ederim diye oradan ayrıldım.
Okuldan çıkmak için çıkış kapısına doğru yürürken bana doğru gelen birini gördüm . Kafamı anında çevirdim. Yürümeye devam ettiğini anladığın sırada önümde durdu.
"Chaerin sen misin ?"
"Kim bilmek istiyor ?"
"İlk ben sordum "
"Off ne var !"
"Bingo!! bugün şanslı günümdeyim sanırım."
"Ne"
"Fazla konuşmada zaman kaybetmeyelim"
"Ne zamanı ? Kimsin ? Nereye?"
Sorularımla birlikte beni sürüklermiş gibi okuldan çıkardı. Çok sinir oldum .Kim şimdi bu. Kim oluyorda kolumdan tutup beni sürüklüyor. Birden elinden kurtularak.
"Kimsin demiştim sana "
"Off sen beni böyle yorucak mısın? Çok konuşarak"
"Soruma cevap alamadım yanlız"
"Bir dost . Korkma sana zarar vermiyicem"
"Tamam 'Bir dost' nereye gidiyoruz peki "
"İyi sen istedin Kwon Jiyong'u tanıyor musun ?"
Cevap vermedim . Başımı yere eğmek zorunda kaldım maleseff.
".."
"Cevap yok . Dur ben söyliyim . Benden çok çok yani 9 tane çok daha iyi tanıyorsun"
Bu 9 tane çok 9 yılın sembolü gibi birşeydi .Konuşmasına devam etti tabi kolumu tutar tutmaz.
"İyi konuşmayı kestin senin yüzünden dayak yiyip ölebilirdim şu soruların sayesinde "
Dur şimdi ne yani .Ben şuan Jiyong'un yanına mı gidiyorum . Hatta götürüyor . Neler oluyor yaa . Şuan beni arabaya bindirdiğine ve Jiyong ile ilgili sorusuna göre onun yanına götürüyor beni .
Şimdi ne olucak ne bekliyor beni . Kafan çok karışık .....
________________________________
VEEE.. HİKAYE SONU (TABİKİDE FİNAL DEĞİL)
SELAMLAR BAYLAR BAYANLAR UZUN BUR SÜREDEN SONRA SİZLERLEYİM ÇOK ÖZLEDİM SİZİ VE HİKAYANİN DEVAMLARI ÇOK YAKINDA BİZLERLE
------
EEE NASILDI BEĞENDİNİZ Mİ ?
YORUMLAR İS COMEİNG.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKYDRAGON
أدب الهواةBüyük beklentiler ve hayal kırıklıkları dediğimiz bu demekmiş. Baştan başlamak zor olucak asıl acınası olan O ..