Uhm...alvast sorry voor dit slechte hoofdstuk. Ik heb hier dus totaal geen ervaring mee. Maar ik heb mijn best gedaan en alvast een waarschuwing, dit gaat over nou..ja..je weet wel. Dus als je het niet wilt lezen. Ga dan gewoon verder naar de epiloog.(of wacht tot die er is.)
'Oliver...' kreunde ik toen hij aan mijn mark begon te zuigen. Ik voelde hem glimlachen tegen mijn huid. Toen voelde ik zijn tanden. Het deed nu bijna geen pijn meer. Ik voelde me verbonden met hem. Toen trok hij zijn tanden weer terug en kuste de wond. ' Je bent zo mooi en ook nog eens mijn mate!' Zei hij. Ik lachte. 'Jij ook hoor.' Fluisterde ik sensueel. Hij gromde. ' Stop met me verleiden. Het is zo al moeilijk genoeg om niet meteen je kleren van je lijf te rukken.' Fluisterde hij hees.
Ik bloosde. Ik draaide ons om zodat ik nu bovenop zat. Ik liet mijn handen over zijn buik gaan em voelde zijn spieren aanspannen waar ik hem aanraakte. ' Urgh...Gwen je maakt me gek van verlangen.' Zei hij geïrriteerd omdat ik mijn gezicht vlak bij het zijne had maar hem niet kuste. Ik grijnsde. Hij rolde met zijn ogen. 'Serieus? ' Vroeg hij. ' Ja, heel serieus! ' Zei ik lachend. Hij schoot omhoog en ik zat nu op zijn schoot. Ik lachte. En toen kuste ik hem eindelijk. Zijn lippen waren zacht en bewogen zachtjes tegen de mijne. 'Ik hou van je.' Fluisterde ik. Oliver grijnsde. ' En ik van jou.' Zei hij terwijl hij me knuffelde.
Toen kuste ik hem vol passie en duwde hem met zijn rug hard op het bed. Ik hield het nu echt niet meer. Ik wilde hem zo graag. Ik begon aan zijn shirt te trekken. Hij zette grote ogen op en greep mijn handen. ' Gwen...wil je dit echt doen. Ik bedoel, we kunnen ook wachten. Als jij er nog niet klaar voor bent. Ik wil je echt niet dwingen en...' begon hij. Ik kuste hem. ' Wow dat was een leuke manier om me de mond te snoeren.' Zei hij grijnzend. Ik lachte. ' Ja, maar ik meen het Oliver. Ik wil dit. Ik wil jou!' Zei ik.
Oliver's ogen werden donker en hij greep me vast. Hij kuste me en scheurde mijn jurk open. Op dat moment vond ik het niet eens erg. Ik dacht alleen maar aan hem. Hij vroeg met zijn tong om toestemming en die gaf ik hem meteen. Hij draaide ons om en trok zijn shirt over zijn hoofd. Hij had een sixpack. Dat was te verwachten. Ik streelde erover en hij sloot genietend zijn ogen. Na een tijdje lagen we allebei nog maar in ons ondergoed. Ik kon me nog herinneren dat ik speciaal voor Oliver een mooie jurk en sexy lingerie had aangedaan.
Oliver hapte naar adem. ' Fuck Gwen! Meen je dit!? Jij weet ook echt hoe je me helemaal laat doordraaien hè?' Zei hij. Ik keek hem grijnzend aan. Oliver schudde zijn hoofd. ' Damn, je bent zo sexy.' Fluisterde hij hees. Hij boog zich weer voorover om me te kussen. Ik voelde hoe opgewonden hij was. Dat maakte mij ook alleen maar opgewond. Opeens voelde ik Oliver's hand tussen mijn benen. Hij keek me aan. 'Je moet het echt zeggen als je het niet wil.' Zei hij. Ik knikte. Hij trok mijn slipje uit en begon er te wrijven. Ik kreunde. Nu maakte hij mij gek. Hij liet zijn vinger er in glijden en begon hard te bewegen.
Dit gevoel was geweldig. Net toen ik dacht dat ik het niet meer kon houden stopte hij. Hij kuste me zachtjes en maakte mijn beha los. ' Zo mooi.' Fluisterde hij. Ik kreeg het heel warm. Toen liep hij weg. ' Huh? Oliver, wat ga je doen?' Vroeg ik. Hij kwam al weer terug en had een condoom bij zich. Nu werd ik echt knalrood. Hij keek me doordringend aan. ' Dit is de laatste keer dat ik het vraag. Wil je dit wel of niet?' Vroeg hij zacht. ' Wel...' Fluisterde ik.
Hij glimlachte en gaf me een kus. Ik sloot mijn ogen en wachte. ' Open je ogen babe.' Fluisterde Oliver. ' Ik wil je kunnen zien.' Zei hij hees. Hij lag al op me en keek me afwachtend aan. Ik knikte. Toen voelde ik hem in me gaan. Ik beet op mijn lip. Fack, dat deed pijn. De tranen sprongen in mijn ogen. Ik knipperde ze weg. 'Gaat het?' Vroeg Oliver bezorgd. ' Jawel, maar het doet pijn. Ik moet gewoon even wennen.' Fluisterde ik. Oliver keek moeilijk. 'Verdomme...wil..je..wil je dat ik stop.' Fluisterde hij hees.
Zijn ogen waren helemaal goud. Ik wist dat hij me nooit opzettelijk pijn zou doen. 'Nee.' Dat was genoeg voor hem. Langzaam begon hij te bewegen. Hij kuste me en liet de pijn een beetje verdwijnen. Uiteindelijk begon hij sneller te bewegen en ik kreunde. Van pijn maar ook van genot. De pijn was bijna weg. Ik kwam bijna klaar. Oliver ademde zwaar. ' Ik..ik denk dat ik klaarkom.' Gromde hij zachtjes. Ik kuste hem en toen kwamen we tegelijk klaar. Oliver hijgde een beetje. Ik liet hem op mijn borst ruste en aaide door zijn haar. Ik wist dat ik voor altijd bij hem wilde blijven. Ik hield van hem en hij van mij. Voor altijd. No matter what happens.
Lees ook even mijn andere boek: From good to evil. Thx♥ ~ comment en vote~ ♥ bye ♥
JE LEEST
To the Moon and back to Him.
Werewolf'Van mij!' Gromde hij. Opeens begon hij me te zoenen. Even stond ik versteld maar toen zoende ik hem terug. Binnen in mij ontstonden duizenden vlinders en hij liet me meer dan geweldig voelen. Ik viel bijna, dus sloeg ik mijn armen om zijn nek en mi...