hoofdstuk 29

4.6K 209 13
                                    

Ik werd wakker van het licht dat in de kamer scheen. Ik was bij Sabrina blijven slapen. Dean ook. Ik wilde ze niet wakker maken dus liep ik voorzichtig de kamer uit en kleedde me om. Toen liep ik naar beneden en haalde wat eten.

~~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~~~

In de middag liep ik naar Oliver. Eerst ging ik nog even naar de stad om Oliver's lievelings chocolade te halen. Ik merkte dat ik het gesprek probeerde uit te stellen. Nee, ik moest dit doen. Ik betaalde en liep naar Oliver's huis. Hij was thuis. Toen ik daar stond werd ik heel nerveus. Waarom zou je nerveus zijn? Hij is met een ander gegaan! Niet jij!
Ze had gelijk. Ik kreeg meteen weer een woedeaanval als ik er aan dacht. Maar...mischien trok ik inderdaad te snel conclusies. Een moment zweefde mijn hand in de lucht. En toen werd het verbroken. Ik klopte aan.

Jason deed open. Toen hij me zag keek hij verbaasd, maar hij liet me zonder iets te zeggen naar binnen. In zijn ogen zag ik dat hij wist wat ik kwam doen. Een verklaring vragen. En hij kon me geen antwoord geven, nee, dat moest Oliver doen. Precies ja meid en nu hup naar boven! Ik rolde met mijn ogen. Delia wilde echt veels te graag naar Oliver.

Ik liep de trap op en een meisje kwam Oliver's kamer uit. Ze bleef geschrokken staan toen ze mij zag. ' Wat doe jij hier? ' Vroeg ze nieuwsgierig. Ik begon aardig boos te worden. Ik gromde naar haar. 'Ik heb al het recht om hier te zijn. De vraag is eerder: Wat doe jij hier?' Siste ik. Ze keek me vuil aan.

' Oliver! Kom hier, dat gekke meisje staat hier. Hoe heette ze ook al weer? Gwendy?' Riep ze zeurderig. In een paar seconden stond Oliver op de gang. 'Gwen! Oh..god..' Fluisterde hij. Hij rende zowat naar me toe en sloeg zijn sterke armen om me heen. Ik grijnsde. Die bitch ging mijn mate mooi niet afpakken! Hij liet me los en keek me aan. Zijn ogen glinsterde. 'Ik ben zo blij dat je er bent.' Zei hij terwijl hij zachtjes met zijn hand over mijn wang streek. Alsof hij wilde weten of ik er wel echt was.

Hij boog zich voorover om me te kussen. ' Uhm..hallo?' Zei het meisje. Oliver draaide zich snel om. Ik was al helemaal vergeten dat zij er was. Mooi, nu verpeste ze ons moment. ' Oh..ja..Jessica, wil je even naar beneden gaan.' Vroeg Oliver terwijl hij naar beneden wees. Ik glimlachte. Ze keek verontwaardigd, maar ging toen toch naar beneden.

Oliver draaide zich weer naar me om. 'Okeee. Dit is waarschijnlijk heel vreemd voor je en ik begrijp dat je jaloers bent. Maar er was niks aan de hand.' Zei hij. ' Niks aan de hand? ' Zei ik verontwaardigd. Toen hij mijn blik zag, wist hij dat hij me maar beter gelijk kon geven. 'Okee. Maar ze is m'n zus.' Zei hij lachend. Toen hij mijn gezicht zag, viel hij zowat op de grond. ' Dus ik heb me helemaal voor niets druk gemaakt.' Zei ik blozend. Oliver grijnsde. ' Jep, maar het was leuk om je jaloers te zien. Je hebt zelfs gouden ogen gekregen!' Zei hij.

Ik keek beschaamd weg. Hij lachte en pakte liefdevol mijn kin. Ik keek op en zijn ogen waren ook gloeiend goud. Ik verdronk er gewoon in. ' Niet wegkijken.' Fluisterde hij. Hij pakte mijn hand en nam me mee naar zijn kamer. Hij ging op z'n bed zitten en nam me op zijn schoot. ' Ik ben zo blij dat je terug bent. Ik miste je echt heel erg en het spijt me zo. Gwen, ik...ik was gewoon stom. Ik was toen blind van woede en merkte niet goed wat ik deed. Sorry.' Murmelde hij in mijn haren.

'Het is al goed Oliver. Je deed het voor mij en ik hou van je.' Zei ik terwijl ik me voorover boog en plagend op zijn lip beet. Oliver kreunde. ' Niet doen.' Fluisterde hij. Ik keek hem ondeugend aan. ' Gwen! Kap! Niet doen!' Gromde hij. Ik ging met mijn hand door zijn haar en kuste hem zacht in zijn nek. ' Oké nu is het genoeg.' Gromde Oliver. Hij duwde me op zijn bed en begon me ruw te kussen. Na een tijdje stopte hij. ' Gwen...als..als we zo door gaan verlies ik de controle.' Fluisterde hij hees in mijn oor. Ik keek hem aan. God, wat hield ik veel van hem. 'Dan is dat maar zo.' Fluisterde ik.

Oeh... gemeen van me om nu te stoppen hè? I'm sorry. :'(
Maar er komt nog een hoofdstuk. Het is nog niet afgelopen. Kijk ook effe in mijn andere boek, please! Dat zou echt heel fijn zijn. Love you all.♥

To the Moon and back to Him.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu