Předmluva

318 24 6
                                    

Každý příběh nějak začíná.

A ze zkušeností z mého života, ať už osobních nebo lidí, které jsem za svůj dosavadní život měla možnost poznat, začínají většinou špatně.

Na základě tohohle byste řekli, že moje story začíná dost divně.

Ale...ona svým způsobem začíná taky smutně. Slibuju, že důvod, proč ji považuji za smutnou vám objasním, ale ne teď a ne tady.

Můj příběh, ať hledáte začátek jaký chcete, začíná jednou obyčejnou sklenicí Nutelly.

Ujetý, co? No jo. Ale...je to pravda.

Se svou mladší sestrou Mer (Americou) žiju v malým domku uprostřed Londýna.

Proč se jmenuje America? No jo, dlouhej příběh. Naši byli v koncích se jménama a tak vložily své poslední naděje do mně. No a mě nenapadlo plácnout nic lepšího, než jméno mojí oblíbené literární postavy Americy Singerové z trilogie 'The Selection' od Kiery Cass. A našim se to bůh ví proč zalíbilo.

To, že se se mnou před třemi lety odstěhovala byl její výmysl, ale stejně jsem se nevyhnula káravým otázkám na téma: 'Proč si jí k tomu navedla?' Ale nestěžuju si. Jsem ráda, že nežiju sama. Zato ona si pořád stežuje na mě. Na to, že v nášem skrovném domku nenajdete flek, co by nebyl od barev a pravidelně se stává, že v příborníku mezi vidličkami a noži najdete tempery a šťetce různých velikostí i tvarů.

Prostě jsem ráda malovala, no.

No a pak se to jednoho krásného dne všechno změnilo. Situace se změnila, abych byla přesná. A za to všechno mohla jedna nepatrná sklenice Nutelly.

Nutella Story Kde žijí příběhy. Začni objevovat