Multi mira balodaki hali ;) muzikle berraber okuyun
Hersey karanlikti benim icin icime kapanirdim hep su sisko ve gozluklu sivilceli birisi oldugum icin alay konusuydum bana tek iyi davranan ailemdi ama onlarla insan icine cikmak istemiyordum cunku babam hakan soykan zengin bir is adami o her ne kadar beni birilerine tanitmak istesede ben kabul etmedim degistikten sonra her sey olurdu.
Değişme fikrim yoktu aslinda ben oldugum gibi mutluydum hatta her kiz gibi bende birine aşıktım 3 senedir ama benim farkimda degildi tabi.
O gün yine hazirlanip evden ciktim ve arabama atlayip okula gittim okulun kapisi kapaliydi ve kimseler yoktu issizdi urkmudtum biraz sonra birden kapi acilinca iceri girdim sinifa ciktigimda yine kimse yoktu . Bu sefer bos koridorlarda ilerledim ve bahceye disari ciktim . Birazcik bahcede ilerledim ve bahcenin ortasina dogru geldigimde "şimdiii" diye bi ses duydum . Sonra herkes bana curuk domatesler yumurtalar firlatmaya basladi . Gozlugumun cami catladi basimdan asagi bir kova su ve un doktuler. Herkes birden durdu sonra ben ne oleugunu anlayamadan ortaya birisi elleri cebinde yanima dogru ilerlemeye basladi. inanmiyorum bu oydu Akhan Taştan 3 senelik aşkim yanima geldi ve bana elini uzatti elini tutmak icin uzandim ve elini tuttum ben ben onun elini tuttum inanmiyorum yaa yavasca ayagi kaldirdi beni tam ustumu silkeleyecekken bir celmeyle tekrar yere dustum Akhan yapti bunu "ah kiyamam dustunmu sen ezikcik !" Dedi ve gulerek benden uzaklasmaya basladi sinirle ayagi kalktim ve bagirmaya basladim bana gulenlere aldirmayarak "Sen Akhan Taştan bu sozlerinin hepsini sana teker teker yedirecegim .Sizler benimle tam burada alay ettiniz ya bende bu okulda sizin sonunuzu getirecegim sakin ha beni hafife almayin ben sizden intikam alirken bile siz anlamayacaksiniz ben oldugumu nasilmi ?" Histerik bir kahkaha attim soguk ve aci bir sekilde "Ben degisecegim !" Herkez bu sozlerime dahada guldu ama ben yapacaktim kafaya koymustum kimseye aldirmadan okul bahcesinden ciktm ve hizla eve gittim. Evde annem vardi . Annemi karsima aldim ve herseyi anlattim oda babami aradi ve babamda onayladi.
-------------------------
O gunden sonra 1 yili dondurdim ve gitmedim . Bir diyetisyenle birlikte sıkı bir diyet yaptim dovus dersleri almaya basladim dislerimdeki tellerden kurtuldum ve dislermi parlattirdim .Gozluk yerine lens kullanmaya basladm buda bitince sivilcelerim icin yurtdisindan ozel ilaclar getirttik ve sivilcelerim kalici olarak gecti hepsinden cok diyet benin icin zor olmustu ama basarmistim onuda . Simdi ilk donem daha yeni basliyordu ve okul hersene oldugu gibi bir kostumlu balo duzenliyordu . Ben kostum giymek yerine yuzume bir iskelet makyaji yaptirdim sacimi arkadan bir topuz yaptim ve ustune bir sapka taktim ve kiyafetlermi giydikten sonra hazirdim biraz urkutucuden cok seksi olmustum ama umrumda degildi.Multide kiyafetleri ve makyaji var .
Artik hazirdim odamdan asagi indim yavasca ve anneme seslendim annemle babam beni bekliyorlarmis gibi hemen ayaklanip yanina geldiler annem bana sıkıca sarildiktan sonra babama dondun babam alnima bir opucuk koydu ve yeni jeepimin anahtarlarini ve yuklu bir miktqr para verdi modelini siz belirleyin arabanin hayaliinize kalmis .
Disari ciktim ve arabama bindim .
-------------------------
Parti okulun spor salonunda duzenleniyordu . Okulun bahcesine lastiklerimi bagirtarak girdim ve tek seferde arabami park ettim. Bahcede bir kac insan vardi yine arabadan indim ve arabamin ustune cikip oturdum bir sigara yaktim. Sigara icmek ilk kullanmaya basladigim gunden beri cigerlerimi yakiyor ve bu benim hosuma gidiyor. Sigarami bitirdim ve yere atip ustunu ayagimla ezdim. Yavas yavas muzik sesi gelen spor salonuna dogru ilerledim spor salonuna ilerlerken dikkatimi kapida Akhanla yiyisen bir kiz cekti uzuldummu ? Hayir o sonunda bana aşik olucak onlara bakmaya devam ederken Akhan kizdan ayrilip bana bakti ve gulumseyerek yanima geldi . Belimden kavrayip beni kendine cekti bense ona hala soguk bakislar atiyordum tam dudaklarima dogru eyilmeye baslamistiki belimdeki elini tutup arkasina cevirdim ve arkasina gecip kolunu biraz daha buktum cani acimis olacakki bagirdi " tamam lan yeter alsin biri lan su kizi lannn ... ahh "
Histerik bi kahkaha attim ve " kimin surtuk olup kimin olmadigini anlaman gerekir ben senin surtuklerin gibi altina girmenin yolunu aramam ha eyer agzimi yuzumu dagit diyosan baska ozaman seve seve yardimci olurum ." Kolunu biraz daha sktım ve " Sakın .. sakın beni bir sürtük yerine koyma .!" Diye bagirdim ve kolunu birazcik daha sıkıp biraktim." Sen manyakmisin lan bunun cezasini agir odeyeceksin "
Bunu soyleyince gulmemek icin kendimi zor tuttum bende burnunun dibine kadar girdim ve kulagina " Adim mira istersen adresimide vereyim beklerim ."
Sonra ona bakmadan spor salonuna girdim .
Ulan ben bu surtuklerin bu kostum anlayisi mayonun kic kismina bi tane tavsan gibi pon pon kuyruk kafasina da tavsan kulagi bunlar ne sacma seyler ya bide etraflarinda abaza erkekler pfft skcici birkac hareketli muzikten sonra slow bir parca hayir dur bi saniye bu bildin tangi parcasi off keske dans edebilecegim birisi olsa ben guzel tango yaparim degisimimde dans dersleri aliyordum . Boyle dalmis giderken birisi birden elimden tutup beni dans pistine dogru cekistirmeye basladi dur bi saniye bu kimdi yuzundeki maskeden taniyamadim dans pistine geldigimizde beni ustaca dondurdu ve gogsune dogru nazik bir hareketle cekti vayy bu tango biliyo iyi madem birazcik gosteriden zarar gelmez ama bu gizemli cocuk kimdi acaba ?
Biraz bekledim ve muzigi tekrar basa aldilar yavas ve hafif nazik hareketlerle ustune yuruyordum sonra saga sole ileri ve geri bacaklarimi beline doladim oda dondurerek beni geri indirdi daha sonra bir kac benzer hareket daha ve final hareketinde de tek bacagimi onun bacagina sıkıca doladim ve bosta kalan bacagimi duz bir sekilde havaya kaldirip geri indirdim sonra beni belimden tutup cevirdi ve sonunda yuzume bakarken muzik bitti . Ben gulumsuyordum gizemli cocukta oyle ama bu gulus tanidikti nedense herkes bizi alkislaslarken gizemli cocuk maskesini cikardi gizem.. dur bi dakika Akhan .
" Ama sen..."
"Evet ben guzelim ayrica dans ederken cok seksi oluyorsun ve bu.. " sozunu bitirmesini izin vermeden onu ittim ve yumruk attim o yumrukla yere dustu ve bana yine ters bakislar gonderdi. " Sakın yanima yaklasma sakın bu sefer bi yumrukla kalmaz."
Dedikten sonra sinirle ciktim ve eve gittim aslnda bu guzeldi dans etmemiz bana gulumsemesi ... dur ne diyom ben ya delirdim galiba
Ama cok tatli olduguni ikimizde biliyoruz ezgicim...
Ic sesim bana ezgi diye seslenmessen sevinirim ben artik mirayim
Unutma bende senim ezgiyimm.
Lan ciddi ciddi senlemi kavga etcem de get isine
Ozlersin ama
Ic sesim bana thug life yapma hadi canim yol al
Tamam be goruscez sonra
Icimden ic sesime el hareketi cektikten sonra durdum eve gelmistim cunku hemen odama ciktim makyajimi temizleyip bir duş aldim dustan ciktiktan sonra kiyafetlerimi giydim ve kulakliklarimi takip pera sensiz ben
Sarkisini tekrara alip dinleyerek uyudum .
------------------------------
Sabah calan alarmimin sesine kufur ederek kalktim lavaboya dogru giderken telefonum calinca yolumdan geri dondum ve telefonumu aldim arayan Gözdeydi onunla bir barda tanismistik onu bir sapiktan kurtarmistim arkadaslarinin ziruyla bara gittigini anlatmisti .
Telefonu actim ve
- mirraaaaa kizim sana super haberim var hemen hazirlan ve asagi bizimkilerle asagidayiz ve bugun motorunu al . Dit dit dit
Bu neydi yahu telefonu kapatti yuzume neyse ne
Omzu dusuk uzun kol ince salas bir t-hirt ve altina kot shortumu giydim ayagimada siyah kinetixlerimi giydim sacim zaten duzdu ve bisey yapmaya gerek yoktu cantami ve motorumun anahtarlarini ve deri ceketimi alip ciktim asagida kaan arda ve gozdeyle karsilastim kaan ve arda siyah yarisci motorlariyla gelmisti bizimde aynu sekilde gozdeyle sari motorlarimiz vardi. Disari cikar cikmak bizimkilerle selamlastim ve gozde bana artk hepimizin ayni okulda oldugunu soyleyince aklima super bir fikir geldi bu oyunumda yardimci olabilirlerdi onlarda biliyorlardi zaten oyunumu ....
Selammm ilk kez yaziyorum okuyun ve yorumlarinizi eksik etmeyin arkadaslar yeni bolum yarin gelicek sizi seviyorummm :* :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Eziğin Değişimi
Teen FictionOnlar sadece benimle alay etmeyi sectiler ama bilmiyorlardiki ben zamani gelince intikamimi alirim .