darbeeee

4.3K 153 5
                                    

Multide miranin kiyafetleri ve muzik var ben acin dicem
    Sabah erken kalktim ve kahvalti etmeden evden ciktim akhan bekliyordu bu gun ona cektireceklerim vardi.
Asagi indigimde akhan arabasinda beni bekliyordu. Yuzune bile bakmadan arabaya bindim okula gelince arabadan inmistik ve butun gozler bize bakiyordu. O sirada belimde hissettigim sicaklikla irkildim daha agzimi bile acmadan beni kucagina aldi inmek icin ugrastim ama izin vermedi.
"Ya hey durr napiyosun sen ya ?"
Yesil gozlerine baktigimda hic bi sey goremedim bostu . Beni herzamanki oturduklari yere goturup oturttu ve "burda kal geliyorum birazdan "
Bu da neydi ya cok soguktu bu halleri. Oturup akhani beklemeye bsladim .
Bi sure sonra akhan geldi ve yanim oturdu tam kalkiyodumki akhan bolegimden cekince kalktim gibi geri oturdum. Bi sure sonra bi kiz gelip akhanin kucagina oturdu ve yiyismeye basladilar  akhan kizdan hic ayrilmadan gozlerini acip ban bakti ve tekrar gozlerini kapatip devam etti. Bende hic bisey demeden kalkip gittim. Su anda kucagindaki kizin sacini yolmak istemem normalmiydi . Bahceden sert ve bos bakislarimla ciktim. Eve gitmek istemiyordum kulakligimi takip pera sensiz ben sarkisini actim burda dinleyebilirsiniz
Yavas adimlarla yuruyordum sahile geldigimde kayakliklardn birinin ustune oturdum ve gozlerimi kapatip kendimi muzige biraktim . Canim acimisti kalbimde ki bi yaraya tuz basmislardi sanki neden bpyle oluyo ki anlamiyorum.
-----------------------------
Sahilde kayaliklarin ustunde bayagi bi oturmustum artik aksam olmustu ve hava kararmisti sokaklarda bos bos yuruyordum. Surekli o sokaktan bu sokaga kosup durdum. Telefonumu elime aldigimda sarjim bitmisti kahretin napicaktm ben simdi.
En sonunda yoruldum icin beni tasimayan bacaklarim iflas etti ve yere cokup oturdum aklim hala akhandaydi. Usumustum bacaklarimi kendime cekip isinmaya calim olmuyordu. Bu sirada bos sokakta ayak sesleri duymaya basladim kafami kaldirdigimda bu da ne sarhos olmus bi grup orta yas adam 3 kisiyldiler ve korkmustum ayaga kalkip onlara gorunmeden yurumeye basladin ama tam bu sirada ellerimde ge bacaklarimda hissettigim eller beni durdurdu . Yere dusmustum sarhoslardan birisi ustumencikip tshirtimin acikta biraktigi yerleri opuyordu bagiriyordum cirpinyordun ama kimse yoktu aglamiyordum aka bagiriyordum. Ben aglamaya devam ederken brden ustumdeko adam cekildi baktigimda bu akhandi yanindada adem vardi. Tam ayaga kalkacaktimki sarhos adamlardan birisi bicagi belime dayadi ve kollarimi tutup "yeter yaklasmayin en ufak hareketinizde kizla bick arasinda santimler kalmaz."
Akhan sinirle adamin ustune yuruneye basladi ki bu irada bel boslugumda bi aci hissettim . Kafami bel bosluguma cevirdigimde adamin elindeki bcak belime saplanmis duruyordu . Ayaklarim beni tutamaz hale geldi gozlerimi artik acik tutamiyordum . Canim yaniyordu ama aglamiyordum. Gozlerim yavas yavas kapandigimda duydugum son ses akhanindi "miraaaa "
  Akhanin agzindan.
Mira okuldan ciktiktan sonra kucagimdaki surtugu itip miranin pesine takildim ve onu izlemeye basladim arabam yanimdaydi ona farkettirmeden takip ediyordum .
--------------------------
Aksam olmustu ve ben hala mirayi takip ediyordum en son dar sokaklara girmeye baslayinca arabayi parkedip indim ve miranin gittigi yone gittim . Ahh kahretsin yoktu burda ademi aradim ve oda geldi birlikte mirayi aramaya basladik saat gecikmeye baslamistiki bi ciglik duyduk. Bu miraydi . 3tane adam  vardi biri miranin ustune cikmis onu opmeye calisiyordu hizla gidip miranin ustunden adamlari cektik ademle  biz adamlarin ikisyle ugrasirken adamlar bir tanesi "yeter eyer bi adim atarsaniz kizla bicak arasindaki santimler olmaz "
Beynimden vurulmusa dondum sinirlenmistim hemde cok adamin ustune dogru hizla yurumeye basladim tam adami tutacaktimki mira birden yere yigildi baktigimda kanlar icindeydi mira diye bagirdim ama duymadi bayilmisti (!) Telasla kucagima aldim ve ardanin arabayi getirmesini bekledim ardada gelince arabanin arka koltuguna gecip mirayi kucagima cektim .
Ademin  agzindan
Hayatin boyunca aglamayan akhani ilk kez bu kiz icin aglarken gordum sasirdim dogrusu
"Hadi lan daha hizli ol kan kaybediyo kiz burda "
Diye bagirdi akhan hakliydi biraz daha gaza bastim ve en yakin hastanede durdum .
Hastaneye gelince mirayi diret ameliyata aldilar . Akhan ameliyathanenin onunde duvara sirtini yaslamis yere oturmus ve bos bos yere bakiyordu.
Akhandan devam
Ulan nasil olur hepsi benim sucum hayatin boyunca bana oarsi gelen bana vuran ilk kiz su anda benim yuzumden hayatiyla ugrasiyordu. Ne yapacatim ben simdi ailesinede haber veremezdimki ne diyecektim'kiziniz benim yuzumden bicaklandi ' mi diyecektim. Hadi mira guzelim nolur uyan uyanda yine bana sert olmaya calisarak bos gozlerle bak yine bana isteklerde bulun su iki uc gun icinde ne olduda beni boyle yaptin sen hadi be mira cik su ameliyathaneden de gel bana soz bi dedini iki etmicem hadi mira hadi Miram .
---------------------------------------
Yazarib agzindan
Neredeyse 2 saat olmustu genc adam hala ayni sekilde miranin cikmasni bekliyordu o sirada bi ses duydu kafasini kaldirip baktiginda doktorun icerden ciktigini gordu . Genc adam hizla doktorun yanina gidip doktora ona sorar gozlerle bakinca  doktor soze girdi " cok kan kaybetmisti ama sansliymiski bicak bobreklerine Zarar vermemis kanamayi simdilik durduk ama su an icin yogun bakimda tutacagiz gecmis olsun "
Dedikten sonra harap olan genc adamin omzunu sivazladi ve gitti.
Bu sirada akhanin arkadasi adem dusmek uzere olan akhanin yanina gitti ve onu kaldirip sandalyelerden birine oturttu. Biraz daha bekledikten sonra gec kiz ameliyathanden baygin bir sekilde hemsireler esliginde cikti akhan hizla kizin yanina gitti ve kizin elini tutup alnina bir opucuk kondurup kokusunu icine cekti . Akhan bu hic tanimadigi kizin kokusunu kucagina aldiginda duymustu ve o gunden beri unutamiyordu.
Hemsireler bi sure sonra akhani kizdan ayirdilar ve genc kizi yogum bakim unitesine koydular.
Akhandan devam
Iki gun olmustu iki gundur mira uyanmiyordu bu gun onu normal odaya aldilar ve bir iki saate kalmaz uyanir dediler. Bizde o iki gun once mira ameliyat olup yogun bakimaalininca ailesine haber vermistik annesi ve babasi miranin basindaydi adem ve bende miranin odasindaydik ve uyanmasini bekliyorduk .
Mira yavas yavas gozlerini aralamaya baslayinca hepimiz dahada usustuk basina .
Hadi guzelim ac su gozlerini artik tamamen .
Miradan devam
Yavas yavas gozlerimi araladigimda odada degildim bu koku ahh hastanedeydim en son hatirladigim sey o gece sokakta belimdenhissettigim soguk bicakgin sizisiydi.
Gozlerimi tamamiyle actigimda annemi babami adem ve akhani gordum .
"Anne be.."
"Şşş kendini yorma daha sonra konusuruz canim kizim tamammi "deyip annem basina bie opucuk kondurdu.
"Kaan nerde gozde nerde  arda nerde onlara soylemediniz dimi ?"
Akhan konustu bu sefer
"Onlara soylicektim sen ameliyattayken ama simdi olay cikartilar diye soylemedim ama su anda yoldalar birazdan burda olurlar. "
Akhan yine  soguk akhan olmustu ben bicaklandigimda ne haldeydi acaba aglamismidir
Hee oldu ezgicim bi kiz icin aglicak dimi
Aaa ic ses sendemi burdaydin yahu nerelerdeydiin
Can cekisiyoduk
Aman sus bi tm
Annem hala sacimi oksarken iceri arda kaan ve gozde girdi. Gozde gelir gelmez hemen ustune atladi ve sarildi.
"Ayyy pardon cnin acidu kusura bakma ama napim kizim ya cok korktun mira bicaklandi felan dedilerde "
Gozde hem agliyo hemde konusuyodu ama canim acimamisti ya ben en cok buna sasirmistm  biz hasret giderirkej bu sirada iceri doktor girdi.
"Merhaba mira nasilsin bakalim daha iyimisin "
"Iyiyim de benin hic agrim yok canimda acimiyo ? "
Soru sorar gibi soyleyince herkez saskinca bana bakti bu sirada doktor tekrar sose girdi.
"Mira hanim siz CIPA hastasi olmanizin yani sira sinirleriniz yok olmus herhangi bi aci ve agri duymamanizin sebebi bu . Bu yuzden cok dikatli olmalisiniz yaraniz acilsa bile siz farkinda olmadan yaraniz acilabilie bu yuzden caniniz aciyormuscasina dikkat etmelisiniz onun disinda herhangi baska bir sey yok yarin ogleden sonra cikabilirsiniz tekrar gecmis olsun ." Doktor bunu dedikten sonra cikti
Bu arada CIPA disardan gele herhangi bi darbeyi hisetmeme hastaligidir bunun yani sirada sinir dokula olmayinca caniniz yansa bile duymassiniz isterbicten olsun ister distan
---------------------------
Annemleri zar zor ikna ettikten sonra onlari eve gonderdim kac gundur uyumadiklari belliydi.
Yaanimda gozde arda kaa akhan ve adem vardi .
Su anda oturmuslar bana yemek yedirmeye calisiyolardi ama istemiyorum yaaa off
"Gozde tamam bak son bi kasik daha icmem icim disim corba bunedir aq "
Mira bana goz devirdi ve son bu kasik daha verip corbayi onumdn cekti.
"Hadi sizde gidin artik yoruldunuz ben iyiyim"
Deyince herkez ayni anda 'hayir'
Deyince kaan "yaninda kim kalcak gerizekali "
Tam ceval verecektimki
"Ben ilgilenirim zaten iddamiz vardi ben ona bi ay kolelik yapacaktim boylelikle hem iddami yerine getirmis olurum.
Kaan ve arda ilk istemesede gozde piskin piskin siritti ve onlari zorla cekip cikartti .
Akhaninda telefonu calinca konusmak icin yanimizdan cikti.
"Mira sana bisey dicen ama bak sakin bunu benden duymadin hatta akhana soyleme bile siker beni "
Adem boyle diyince onsa saskinca baktim sonra "tamam da ne soyliceksin?"
Adem biraz durdu ve pic smile atip
"Akhan senin icin kac gundur agladi harab oldu hatta resmi bile var sen uyandiginda sana gostermek icin cekmistim kendisini suclayip durdu surekli benim yuzumden oldu diye "
Sonra adem cebinden telefonu cikartti ve bana tresmi gosterdi inanmiyorum gercekten agamis

Akhan benim icin aglamisti !
 

Selamm yine benn cok guzel ve eksinli bi bolum oldu belki yb birazdan gelir yorumlarinizi ve oyunuzu eksik etmeyin seviliyosunuz grsrzz :*

Bir Eziğin DeğişimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin