itiraflar

3.6K 139 10
                                    

Multi mira ve akhanin kavga sahnesi dusunun bide nasil dans ettikleri var gecen bolum atamadm

2 hafta sonra
........

Hastaneden cikmamin ustunden iki hafta gecti ve ben artik eskisi gibi rahatca hareket edebiliyordum. Akhanla en son hastanede yanimda kaldigi zaman gorustuk sonra da iki hafta boyunca gormedim. Bu gun okula gitmek icin hazirlaniyordum yine eskisi gibi bos ve mutsuz mire olmustum. Oysa akhanin benim icin agladini ogrendigimde bu kalbimde biseyleri kimildatmisti eski bi duyguyu sanki bi zombinin kalbinin yeniden atmasi gibi bisey .
Kiyafetlerimi giyfikten sonra anahtarlarimi alip evden ciktim.
Okulun bahcesine girip arabayi park ettim ve okula girip sinifa ciktim . Sinifa girdigimde dikkatimi ceken ilk sey akhanin yine bi kizla yiyisiyor olmasiydi. Ilk ders bedendi . Bu yuzden gozde kaan ve ben asagi inmedik.
Daha sonra yagmur geldi sinifa aceleyle "kizlar yeni dans hocamis gelmis hadii "
Bunun uzerine hic bisey demedik ve asagi soyunma odasina gittik. Spor kiyafetlerimi giydikten sonra spor salonuna girdim ve o sirada gordugum kisiyle agzim acik kaldi.
"A.. aytac "
Beni gorunce gulumsedi . Hizla kostum ve boynuna atladim oda sarildi hemen.
Daha sonra bogazini temizledi ve
"Burda ogretmenin sifatindayim mira ohom yani "
Goz devirdim ve yerime gectim daha sonra aytac konusmaya basladi.
" arkadaslar ilk dersiniz beden oldugu icin ben aldim bundan sonra beden derslerinizede ben girecegim ilk saat dans figurlerine calisicaz diger ders beden dersini isleyecegiz . Evet bu gun ilk olarak size bir kac tango figuru ogretecegim. Hmn bana birisi lazim bi kiz ogrenci mmm "
Butun kizlar isteklice ben diye kendilerini parcalarken aytac yanima geldi ve elimi tutup beni ortaya cekti o sirada okulun fahisesi cigdem
"Hocam ya o nerden bilsin tango kim o kimm "
Bisey demedim sadece pic smile attim ve aytac muzigi ayarlayip yanima geldi . Multide var nasil dans ettikleri akhanlada ayni sekilde dans etmislerdi.
Aytacla dansimiz bittiginde kizlar bana yiyecek gibi bakiyorlardi o sirada akhanla goz goze geldim bana sinirli bakislar atiyordu.
"Hadi bakalim herkes eslessin "
Diyen aytaca cevirdim basimi sonra kendime bir es ariyordumki birden birisi beni kendine cekti baktigimda akhan !
Beni kendine cekti ve elini belime yerlestirip pozisyon aldi . Daha sonra kulagima eyildi ve "niye o pic herifle benimle ettigin gibi dans ettin ?" Bunu sormasini beklemiyordum ona bos bakislar attim ve soguk bir sekilde "o gun sen oldunu anladimda ettigim danstan tiksindim ." Sesim o kadar soguk cikmistiki akhan bile sasirmisti. Daha sonra akhani biraktim ve disari ciktim.oda pesimden gelyordu ayak seslerinden anliyordum.daha sonra yine bilegimden sertce cekti ve sirtim duvarla bulustu .ellerini yanima iki yanima dogru koydu ve yuzume yaklasip "biliyomusun senin yaninda olmak olum gibi "
Bunu diyince sasirmistim .
"Cunku sana dokunamiyorum bile o siktigim herifleri bile sana dokunurken ben sana dokunamiyorum neden ha ben tatmin edemezmiyim seni guzelim yoksa ha ne.."
Sozunu kesen benim ona attigim tokat olmustu sonrala dogru resmen kukremisti.
"Sana beni bir surtuk yerine koyma demistim . Biliyomusun kolelik isi bitti yanimda olma yaklasma bile yanima istemiyorum seni tamammi cunku sen adi serefsiz herkesi surtuk sanan herkesi kendin gibi pic sanan bi lavugun tekisin ya sen hangi hakla bana boyle bosey dersin sen kendini ne bok zannediyorsun ha sen her gece on..."
Aniden dudaklarimda hissettigim baskiyla gozlerim faltasi gibi acildi karsilik vermiyordum ama oldugum yere civilenmistim resmen bi sure sonra dudaklarimdan cekildi ve ona saglam bir yumruk gecirdim. Daha sonra ne zaman akmaya basladigini bilmedigim yaslarim ozgurlugunu ilan etti ve akmaya basladi. Onu gosune hem yumruklar atiyordum hemde bagiriyordum o ise pisman gozlerle bakiyordu.
" neden ya neden bunu bana yapiyorsun ben senin yuzunden bu haldeyim her sey senin yuzunden boyle oldu ben senin yuzunden boyle oldum iki ay kadar onceden alay ettigin kizi simdi niye opuyosun hersey bitti unuttum derken neden bunu tekrar yapiyosun yeter yeterr."
Ani bir patlamayla yuzunde şok bir ifade olustu.
"E..ez..ezgi senmisin "
Sesli bir sekikde yutkundunu duydum.
" evet ya evet benim hersey dis gorunus demek ha siktimin dis gorunusu sakin sakin benim yanima yaklasma tmmi bu olanlar hic olmadi ne sen beni optun nede ben senin yaninda agladim birinden bile duymak istemiyorum senden nefret ediyorum tiksiniyorum senden. "
Cok sinirlenmisti bana oyle bi bakiyorduki sanki az daha konussam beni parcalayacakti.
Akhandan devam
Olamaz ya olmaz boyle bisey olamaz bu kiz nasil ezgi olabilir miram ozguven patlamasi yasayan sevdigim kiz . Su anda duyduklarim ve son olarak senden tiksiniyorum demesi ne okadar sinir oldunki ve en sonunda ben de patladim.
"Lan senin yuzunden hayatim altust oldu hic bi kizla gorusmuyorum senden sonra diger kizlar bana igrenc gorunmeye basladi birisyle opussem bile gozumun onune sen geliyosun ve olmuyo bu nu yapapiyorum kizin buyuledin beni annem babam bile oldugunde aglamadim ben senin icin agladim . Senin yaninda kalbim hizla carpmaya basladi heyecan yapti . Sen yokken olu gibiydim. Seni sevmedimi dusunuyordum. Ama eminim seni seviyorum mira seviyorum seni miram."
Sasirdigi belliydi ama sakliyordu .
"Degistim icin dis gorunusum degistigi icin ."
"Hayir."
Diye bagirdim.
"Dis gorunusune degil ozguvenine asik oldum sen bana vuran bana karsi gelen ilk kizsin kalbimin bu denli carpmasini saglayan ilk kizsin mira seni seviyorum bunu soyledigim ilk kizsin intikam yemini etmemismiydin al iste aldin intikamini oluyorum senin icin geberiyorum kalbin seni istiyo gozum senden baska bisey gormuyo hangi kiza yaklassam gozumun onune sen geliyosun olmuyo . Mira bosluktayim cikmazdayim seni seviyorum anla beni. "
Ilk bana ufo goren masum koylu gibi bakti sonra elini alip kalbimin ustune koydum ve "bu kalp senin icin carpiyo ."
Elimi yuzune koydum ve yasli gozlerinin altinda gezdirdim bas parmagimi . Daha sonra beni sasirtan bisey yapti ve bana sarildi.
Miradan devam
Bu soyledikleri kalbime dokunmustu artik beynimin yapmak istedigini degil kalbimin yapmak istedigini yapacaktim . Simsiki sarildim ve cikolata kokusunu icime cektim daha sonra ben bile kendimi sasirtacak bisey yaptim ve onu optum. Oda sasirdi ilk ama sonra karsilik verdi . Ondan yavasca ayrildim ve basimi alip gosune bastirdi ve fisildadi "seni seviyorum kotu ama iyi kiz "
Daha sonra hic birsey demedik ikimizde sustuk daha sonra beni hizla cekistirmeye basladi. "Nereye ya ?"
Diye sordugimda bana icten bir gulumseme gonderdi ve " surpiz guzelim " dedi.
Mira senin intikamini sikim ezgi
Ic sesim mutlu plmak istiyorum bu gun
Bendee miraaaa cok tatli bu okuz yine aldi bizim gonlumuzu
Peki tamam dedim ve ic sesimi susturdum.
----------------------------------
Sessiz gecen bir yolculuktan sonra bu ormana gelmistik ucurumun basindaydik ve ben ucurumu gorunce beni atarmi acaba diye dusunmeden edemedim.
"Seni atarmiyim hic guzelim."
O sirada kafama dank etti ben bunlari seslimi dusundum yahu offf.
"Gel " dedi ve beni elimden tutup surukledi . Ucurumun uc kismiyla aramizda 15 adim kala durdu ve arkama gecip bana sarildi. "Sen benim icin su ucurum gibiydin . Sen elimi tutmasaydin dusecektim ve olumu tadacaktim kaybolacaktim ucurumun derinlikerinde ama sen elimi tutunca birakmayacaktim artik elini . SEN BENIM ELIMI TUTTUN MIRA SENI SEVIYORUM SOZ VER BANA BURDA SOZ VER ALLAH AYIRMADIGI SURECE BIZI KULLARI AYIRMASIN BIRBIRIMIZE HER ZAMAN INANALIM BENI SENSIZ BIRAKMA HIC BIR ZAMAN "
Bu soyledikleri okadar dokunduki kalbime artik birakiyorum oyunu almam gerekeni aldim ve sadece mutlu olmak istiyorum .
"Akhan sana soz veriyorum . Bir daha bu ucurumun kiyilarina gelmeyeceksin seni tutup kurtardigin gibi kendi ellerimle tekrar ucuruma surmeyecegim sende yapma olurmu soz ver "
Boynuma minik opucuk birakti ve
"Soz veriyorum bitanem "

Bir Eziğin DeğişimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin