kiskanclik

6.7K 194 12
                                    

Multide bizim tayfa iyi okumalar ;*
Gözdenin bu soyledigine cidden cok sevinmistim arda ve kaanla dovus dersleri alirken tanismistim gozdeylede anlattigim gibi barda sapiktan kurtarmistim sonra onuda bizim tayfayla tanistirdim ve aramiza aldik ardayla sevgililer dovus derslerine dans derslerine hep dordumuz gittik kaan zaten gecelerin playboyu herneyse bizin tayfa bole yani
-------------------------
Motorlarimiza atladik ve son surat okula gittik.
Okulun bahcesine girdigimizde
Hepimiz tek bir hareketle ayni anda parkettik kaskimi cikartip saclarimi havalandirdim gozdede ayni sekilde yanima geldi kaan ve ardada yanimiza gelince kaan kolunu belime doladi ardada aynisini gozdeye yapti .
"Hayirdir kiskandinizmi ?"
Diye gulerek sordu gozde kaanda
"Yav kizim giyiyonuz su kisacik sortlari yada daracik pantolonlari kiskaniyoz tabi dimi lan arda destek olsana bak ne bicim bakiyolar hem bizim namusumuzda onemli bakin kizlara bize yicek gibi bakiyolar ya irzimiza felan gecerlerse sahip cikin bize he..."
Kaanin lafini boldu arda
" kaan abicim nefes al ."
Deyince hepimiz gulmeye basladik . O sirada akhanla goz goze geldik resmen kaani oldurecek gibi bakiyodu.
Ay kiskandiiii bu seni ezgiiii le le le leeeeyy
Ic ses sakin ayrica noluyo lan sana intikam sozumuz var unutma .
Ay uf haklisin ama cok tatliiiio ya baksana nasilda kiskandii seni yerunn akhann
Dur ic ses naptin krolasma tamam evet tatll. Dur lan ne tatlisi tipsiz bi kere o hih banane ya
He canim he
Ic sesime icimden kufurler savurarak susturdum. Sonra akhana bakmadan kollarimi kaanin boynuna doladim .
Kaanda karsilik verdi ama anlamamis olacakki " Kizim karsilik veriyomda hayirdir noldu ? "
Bende " Kanka akhan buraya bakiyo sevgiliymisiz gibi davran yanagimdan op merak etme digerleri sevgili olmadimizi sadece arkadas oldumuzu soylicez ama akhan hazir sinirlenmisken oyle anlasin caktirmaaa"
" hee tamam o zaman " dedi
Ondan ayrildim ve yanagina kucuk bir buse kondurdum oda ayni sekilde sonra hep birlikte mudure gittik . Iceri girdigimizde tatli bi kadin cikti karsimiza
" hocam biz yeni geldik anladiniz kadariyla simdi bize ayni siniflari ve ders programini verirseniz ."
Diyen ardaya hoca suzdurucu bakislar atti
Yoh amina yedi cocugu ddnd
Ic ses sus bi .
Kadin bi sure sonra hepimi ayni siniflara yazdirdi ve ders programini verdi cokta sikimdeydi derslerim zaten iyiydi eskiden inek oldumu hatirlatirim ne yazikki .
Sinifa dogru ciktik hih eski sinifim akhan ve ceteside bu sinifta orospularida ve bizde .
Hemen bizimkilerle arka siraya gectik . Kaanla arda benlede gozde yan yana oturduk.
Hocada sinifa girince ayaga kalkmadik ogretmen sinifa selam verdikten sonra bize dondu ve "siz yenisiniz galiba ?" Diye sorunca
" vay canina hocam nasil anladiniz yaa ?" Deyince kaan , herkez gulmeye basladi " kendinizi tanidin!" Dedi hoca otoriter bi ses cikartmaya calisarak kaanda ayaga kalkti ve " ben kaan yanimdaki arda aekadakilerde gozde ve mira ." Deyip yerine oturdu .
Ogretmende aldiris etmeden derse gecti . Bense dersi dinleyip kafami sirama gomdum ve kulakliklarimi takip muzik dinledim.
-------------------
Hmm 5 dakika daha dur bi saniye ya biri sacimlami oynuyo lan ben ne ara uyudum. Kafami kaldirdim ve karsimda bir adet kaan birer adette arda ve gozde buldum .
" Yuh kizim ya ne uyudun be !" Sitem eden kaana gozlerimi devirdim ve " kacinci dersteyiz?"
Diye sordum .
"Son iki ders beden birinci saat oyle yani uyudun bayaaa neyse hadi kalk ben gozdeyle sana bisiler aldim giyicek "
Dedi arda.
"E siz ? " diye sorunca gozde
" sence kendimizi unuturmuyuz safoz askim " diye picimsi siritisla cevap verince arda , gozdede ardanin karnina bi tane gecirdi ardada acimasada acidi dedi iste ya cok tatlilardida herneyse .
"Hadi sevgi pitirciklari modundan cikinda gidelim ustumuzu felan degistirelim "
Deyince bizimkilerle ayrildik .
------------------
Gozdeyle ustumuzu degistirip spor salonuna inmistik iyiki siyah kinetixlerimi giymistim yoksa bu taytla gic hos olmazdi ben siyah tayt ustune mavi yuzucu atleti ustune dusuk omuz icini gosteren seffaf bir tshirt gozde ise mavi tayt ustunede gobegini biraz gosteren dusuk omuz bir tshirt . Ardadan boyle seyler beklemeyiz ama spor kiyafetlerimiz boyle olmassa giymeyecegimizi oda biliyorum kardesim yaa .
Gozdeyle duvar dibine gidip oturduk ve dizlerimizi kendimize cektik etrafta biraz goz gezdirdikten sonra 15 adim ilerimizde basketbol oynayan akhan ve tayfasini gordum .
O sirada aklima bir fikir gelmistiki basketbol topu yuvarlanarak ayagimin dibine geldi . Ayaga kalktim ve topu elime aldim . Akhan ve tayfasi bana bakiyorlardi.
" hadi canim at su topu simdi tirnam kirildi muhabbeti yaparsin sen !" Diye alay eden akhana baktim ters ve soguk ca .
Tanrim ben boyum uzasin diye profesyonellerle basketbol oynadim yapmayin ama yenilecek.
Topu ustaca parmagimda cevirdim ve arkami donup tek elle potaya attim tek seferde potadan iceri girdi. Tekrar akhanlara dondum ve bana olan saskin bakislarina aldirmadan serce parkaklarimi agzima soktum ve karsi taraftaki kaan ve ardaya islik caldim onlarda hemen yanimiza geldiler sonra akhanlara donup " hadi ozaman bi mac yapalim teke tek sen ve ben kaybeden kazananin 1 ay kolesi olur ."
Akhan gicik ve alay edermiscesine bir kahkaha atti ve " tamam kaybetmeye hazir ol . Hos su kiyafetlerinle biraz zor cunku mm... bayagi seksisin acaba iddayi degistirip baska biseymi istesem hahahahah"
Kaan ve arda elini yumruk yapmis gidecekken ikisinide durdurdum . Akhana donup
" mm eyer sen aklinla degil kucuk akhanla dusunuceksen okul orospu dolu sec beyen al ama benimle mac yapacaksan benim kurallarimla oynayacaksin yani idda kaybeden kazanana kolelik yapar . "
Akhan biraz sinir ama birazda hirsli bi sekilde arkadaslarina
Kafasiyla isaret yapti ve arkadaslari cekildiler bende kaani hocanin odasindan duduk almasi icin gonderim kaanda gelince basladik .
--------------------
Mac berabereydi 24-24 duk son bi sayi kalmisti top akhandaydi ben sinsi bi atak yaptim ve topu potaya dogru surdum ve patoya ziplayarak topu potaya soktum
Ve potadan tutunarak potada asili kaldim bir kac saniye sonra kendimi geri biraktim ama yumusak bi dusus oldu kafami kaldirdigimda akhanla burun burunaydim beni tutmustu ve kucagindaydim erkekler bana tezahurat yaparken biz hala bakisiyorduk.
Ah kalbim neden deli gibi atiyordu. Ben ona heyecanimi belli etmeyerek soguk bakislar atiyordun k ise yuzune carpik gulusunu takmisti ama okadar icten ve tatli bakiyorduki sasirmistim dogrusu .
Ikimizde yoruldugumuz icin nefes nefeseydik birbirimizin nefeslerini hissediyorduk ben cirpinip huzursuzca yere inmeye calisinca beni daha sıkı tuttu ve kulagima eyilip
" demekki bundan sonra senin kolenim. "
Kolenim kelimesini bastirarak soylemisti sanki bisi anlatmak istiyordu. Bende sinsi ve carpikca gulumsedim bende onun gibi yapip kulagina yaklastim ve " ozaman sana ilk emrim cok yorgunum bu yuzden beni kizlar soyunma odasina kadar tasi. Sonra sende ustunu degistir ve gel beni evime birakacaksin motorumuda sizin cocuklardan birine aldirtirsin hadi bakalim mars mars"
Bunu soyleyince gulumsemesi yayildi ve dediklerimi bir bie yapti beni kizlar soyunma odasina tasidi butun kizlar bize oldurucu bakislar atiyordu bu hosuma gitmisti hahah.
E tabi hoslandin sende kaptirdin kendini cocuga simdi kiskananlar catlasin demii
Ic sesime icimden bir el hareketi cektim sonrada akhan beni birakinca git isareti yaptim ve soyunma odasina girdim ve ustumu degistirdim cikinca beni elleri cebinde duvara yaslanmis telefonuyla ugrasan akhanla karsilastim beni farketmemisti bile hoduk.
Yanina usulca yaklastim ve telefonunu elinden aldim .
Bana 'sen delimisin' bakislari atarken sinsice sirittim ve
"Arabana kadar beni tasi " diyip goz kirptim. Basini yardim dilermiscesine yukari kaldirdi ve beni tek hareketle kucagina aldi bende onun kucaginda ilerlerken kendi telefonumuda elime aldim ve kendi telefonumun numarasini akhanin telefonuna kaydettim ve kendimi caldirdim onun numarasinida kaydettikten sonra telefonu ceketinin gogus kismindaki yyerine yerlestirdim ve etrafimiza baktim bahceye cikmistik ve herkes bize bakiyodu. Arabanin yanina geldigimizde ardalar bana bakiyordu onlara siz gidin sorun yok bakisimi attim ve onlari gonderdim daha sonrada akhanin arabasina surucu koltugunun yanindaki koltuga binip yerlestim oda bindi ve arabayi calistiracakken onu durdurdum. "Ben kullanicam in yer degistiriyoruz." Deyince bana saskinca bakti ve "tamam koleyiz ama bu bebegi asla sanaveremem sen bi kizsin "
Kiz kelimesini tukurere soylemisti sinirlendim ve arabanin kapisi acip asagi indim onun kapisina yaklastigimda kapiyi sinirli ve sert bir sekilde actim akhani kolundan tutup asagi indirdim ve surucu koltuguna yerlestim sinirle arabanin etrafini dolasti ve yanimdaki koltuga oturup bana " sen delimisin !" Diye bagirinca " kemerini bagla bakalim senin bu bebek ne kadar hiz yapabiliyomus !" Diyip ona carpik bir gulus attim ve drift atarak okul bahcesinden ciktim ve gazi kokledim sansliydim yollar bostu yag gibi kayiyordum yollarda . Akhan ise bana saskinca bakiyordu ve tutunacak yer ariyordu bi kahkaha attim ve biraz daha hiz yaptim .
Eve yaklastigimizda hizimi azalttim ve evimin onunde durdum . Anahtarlari aldim ve arabadan indim.
Oda inince yanina gittim ve
" ben sana yarin yapilacaklar lisetesini atarim . Ha bu arada yarin okul saattinden 1 saat once gel isimiz var seninle " dedim ve anahtari ona firlatip eve dogru yoneldim ki bu sirada bir eli bilegimde hissettim akhan beni bilegimden tutup kendine cekti ve otomatikmen ellerim gogsuyle bulustu. Cok yakindik ve nefesini yuzumde hissediyordum yavasca yaklasti ve dudaklarimin ustune eyilip fisildadi " cok hizlisin be guzelim " diyip yanagimdan optu . Ne kadar hosuma gitsede dur bi dakika ne hosu ya of gicik iste nolucak .
Onu ittirdin ve yuzune bi yumruk gecirdim sonrada omuzlarindan tutup karnina bir diz gecirdim sonra kulagina eyilip " sana bidaha bana bu kadar yaklasma bu sefer bi yumrukla kalmaz demistim!" Dedim ve onu oksurukleriyle basbaa birakip hizla evime girip odama ciktim . Hemen bir dus aldim ve yatagima girip telefonumu elime aldim
Mobilveriyi acip whatsapa girdim.
Akhan aktifti hemen kole yazisina tikladim hihi cok kotuyum onu kole diye kaydettim dbdhd.
Ona uzun bir yapilacaklar listesi gonderdim ve o cevap vermeden ciktim ve telefonumu sarja takip uyudum .
Selamm yine benn evet arkadaslar akhan ve mira arasinda gelismeler var szce sonunda ne olacak neyse yorum yapmayi unutmayin hepinizi seviyorum yb yakinda grsrzzz dhdh

Bir Eziğin DeğişimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin