Multide akhan ve tayfasi var muzikte koydun muzikle okuyun bence cok sariyo iyi okumalarr
Akhanin agzindan
O gun isminin ezgi oldugunu ogrendim kizla cok fena dalga gecmistik uzuldummu ? Hayir ben bi mafyayim adam oldurerek isler yapiyorum ezgi denilen kiz benim icin bir eylenceydi bide ayaga kalkip bana meydan okumasi tanrim tam bir ezik hareketleri .
Ogunden sonra o kizi hic gormedim zaman sular gibi gecmisti yarin icin okulun siyah beyaz tarzi maskelimidir kostumlumudur ne dir bi balo yapilio ona gidecektik bizin grupla neyse ne .
Siyah bir takim elbise giyecektim ve siyah sadece gozlerimi kapatan bir maske takacaktim yesil gozlerim ortaya ciksin sonucta kizlar bakislarimdan etkileniyo haha.
Dunki islerden sonra yorgun oldun icin erkenden yatmistim ve simdi parti icin okuldaydim. Karsimda bi grup kiz bana bakip kikirdiyordu. Iclerinden bir tanesi sari sacliydi kirkizi bir mayo tarzi bir sey giymis adi herneyse kicinin ustunude bi beyaz ponpon tavsan kuyguru tavsan kulagi felan takmis kirmizi beyaz tenine hi yakismayan bi ruj surup soyah goz makyaji yapmis guzel kizdi tm ama surtuk oldugu belliydi bu gece ismi gorurdu .d
Kizi baya bi suzdukten sonra benim ona baktimi farketmis olacakki yanima dogru geldi ve dudaklarima yapisti belliydi tescilli surtuk oldugu bende elimi kalcasina goturup sıktım agzindan ufak bi inilti cikmisti bu benim hosuma gitmisi bu gece cok eylenecektim .
Kizla hirsli bi sekilde opusurken gozlerimi actim ve tam o sirada karsimda duran bi kiz gordum iskelet makyaji yapmis saclarini toplamis ve kafasina charli charplin gibi bir sapka gecirmis oldukcada seksi duruyordu.
Bize gozlerini dikmis imrenir gibi bakiyordu yada ben oyle anladim .
Yiyistigim surtugu ittim ve kiza dogru ilerledim fizigi cok duzgundu .
Kizi ince belinden tutup kendime cektim ve yavasca dudaklarina yaklasmaya basladim tam opecektim gozlerimi kapatmistimki birden kendimi yere dogru savrulurken buldum kolumu aldi ve arkama cevirip sıkti " ahh.. tamam lan yeter birak " kiz bana sertce " sakin beni bir surtuk yerine koyma ."
Dedi sasirdim bi an .
Daha sonra kolumu biraz daha skti ve beni itti bende " lan bunun cezasini agir odiceksin " diye bagirmistim sasirdim doguru.
Ne yani hosuna gitmemismiydi nasi ya hangi kiz benden nasil olurda etkilenmez . Kiz spor salonuna giderken arkasindan baka kaldim . Sonra gururuma yediremedim bana boyle yaklasan ve bana vuran ilk kizdi sasirdim dogrusu galiba kim oldumu bilmiyordu.
Iceri girdigimde dj yanina gidip bir dans muzigi mumkunse tango olsun istedim .
Muzik baslayinca herkez sasirdi ve acemice dans etmeye basladilar .
Ben bu bizim iskelet kiza yaklastim ve elinden tutup dans pistine cekistirdim ve ustaca onu dondurup elimi beline yerlestirdim ilk sasirsada birden karsilik verdi ve muzige gore dans etmeye basladi tanrim cok iyiydi bu kiz . Ayaklarini belime doladiginda onu yere dondurerek indirdim ve finale geldimizde bi hareket yapip bacagini bacagima doladi ve bosta kalan bacagini duz bir sekilde havaya dik olarak acip geri indirdi. Son olarak vucudu vucuduma yasladi ve muzik bitti.
Buyulenmistim adeta kalbim cok hizli carpiyordu herhalde yoruldum icindir canim.
Sonra kiz gulumseyerek bana bende gulumsedim ve maskemi cikardim . Kiz bir an sendeledi gulumsemesi soldu ve "Ama sen."
"Evet guzelim ben ve ayrica dans ederken bi cok seksi oluyordun bi ha.."
Lafimi bolen kizin beni itip bana yumruk atmasi oldu sonra kiz sinirli bi sekilde "sakin bana bidaha yaklasma yoksa bi yumrukla kalmaz."dedi ve salonu terk etti. Sonra herkez kendi eylencesinde eylenmeye devam etti . Bende sinirlendim ve bizimkilerin masaya dogru yurudum atahan " oo kanka kiz fena koydu yalniz cok... degisik la " deyince sinirle soludum ve " atahan sus yoksa fena sikerim " dedim o sirada kapida yiyistigim kiz yanima geldi bu iyi olmustu cunku bu gece bu surtugu becerecektim kararimi verdim aqa .
"Adomo unotton galibo ben selinn " diye konustu allh rizasi icin anlayan biri varsa su kizin dilinden banada anlatsin sadece selin kismini anladim gerisi ibranice aminakoyim. Neyse ne kizi elinden tuttup ve bisey demeden spor salonundan ciktim bizimkilerde anlamis olacakki ses cikarmadilar daha sonra kizi arabaya bindirdim.
Benim evime geldigimizde kiza once bir bardak su verdim icine korunma ilaci atmistim riski goze alamam sonra bebekti hamileydim dir dir dir felan hic cekemem . Kiza uzattim kiz anlamasada icti sonra bardagi umursamadan kizin dudaklarina yapistim hirsla opusuyordum kizin eli pantolonumun fermuarina gidince kizin ayaklarini belime doladim ve odaya dogru goturmeye basladim .
-------------
Sabah uyandigimda kiz yanimda yoktu . Merdivenlerden asagi indigimde kiz benim gomlegimi giymis benim mutfagimda su iciyordu . Kiza dogru yaklastim ve kiza "sen hala gitmedinmi ?" Diye sordum kiz yuzsuzce "beni okula birakmicakmisin askm" demezmi allahim yaa sen akil ver bu platine.
"Hadi yaa ah canimm oldu ozaman brad pitide cagirayimmi istermisinn lan git siktirtme bana okulunu giy ustunu basini defol evimden isim bitti ."
Yuzsuzce bide tesekkur etti salak sonrada ustunu giyip gitti bende hazirlandiktan sonra bizimkilerden ademi aradim
Efendim abi ?
Noldu lan su bizim teslimat dun ilgilenemedim
Abi isler tamamlandi sorun cikartan olursa hallet demistin oda tamam simdilik bi skinti yok .
Guzel ben simdi okula gidiyorum sizde gelin hemen .
Orda konusuruz.
---------------------------
Okul bahcesinde yine bizimkilerle oturuyorduk sonra birden ard arda motorla dort kisi girdi sasirmistim ilk bizimle ilgili bisey zannettim tetige gecmisiz beklerken motorlardan inen kizi gorunce tanidim bu okizdi dans ettigim kiz ben kizi incelerken bi kac kisi daha motordan indiler ve yumruklarini tokusturdular sonra cocuklardan birsi diger kizi digeride iskelet kizi almisti.
Cocuklarla sarmas dolas okula dogru ilerlerken bizim iskelet kiz cocuga sarildi ve yanagindan optu bu na nedensizce deli olmustum oglani oldurmemek icin kendimi zor tuttum resmen.
------------------------
Bizimkilerle birlikte derse girmis oturuyorduk bu sirada o o kiz iceri girdi yaninda o tipini siktim lavuk ve diger lavukla diger kizda geldi . En arka siraya gectiler iskeletle diger kiz oturdu ve onlarin onunede o iki lavuk oturdu
"Siz yeni ogrencilersiniz galiba "
Diyen hocaya iskelet kizi open cocuk
"Vay canina nasil anladiniz yaa "
Diye alay edince hoca sert bi ses cikartmaya calisarak "kendinizi tanitin "dedi.
"Ben kaan yanimdaki arda su gozde suda mira "
Deyip yerine oturdu vay demek adi miraymis .
Mirayi dikkatlice izliyordum . Telefonunu cikartti ve kulakliklarini takip kafasini siraya koydu .
Bizikilerle ikinci derse girmedik . Diger derslerede oyle
Islerimiz vardi .teslimat yaptigimiz ekrem abiyle su para mevzularini konusacaktik.
Ekrem abinin yanina geldigimizde paramizi aldik ve bize bi is daha verdi temizlememizgereken bir iki gorgu tanigiymis bizin aptallar nasi farketmemiisse artik.
Son ders beden egitiiydi bizimkilerle basketbol oynuyorduk. Atakan topu atti potaya ama gerizekalinin topu sekti topa baktigimda top miranin elindeydi.
"Hadi at su topu simd tirnam kirildi muhabbeti yaparsin sen " dedim alayla .
Mira bana bi sure baktiktan sonra topu aldi parmaginda ustaca cevirdi ve arkasini donup tek elle topu potaya atti .
Ama nasi olur ya top tam on ikiden iceriye girdi bu nee yaaa
Sonra serce parmaklarini agzina goturdu ve islik caldi bu isligin uzerine kaan ve arda yanina geldi sonrada bana donup "madem oyle mac yapalam teke tek sadece ikimiz kaybeden kazananin 1 aylik kolesi olur ?"
Bunu soyleyince alayla guldum ve "bana uyarda senin oynaman biraz zor mm bu kiyafetlerle biraz fazla seksisin acaba iddayi degistirim baska bi seymi istesem hahah"
Kaan ve arda yumruklarini skmis bana dogru geleceklerken
Mira onlari durdurdu ve "Eyer beyninke degil kucuk akhanla dusuneceksen okul surtuk dolu sec beyen al ama benimle mac yapacaksan benim kurallaria uyucaksin kaybeden kolelik yapar ."
Diye gayet ciddi ve sakin bir ses tonuyla .
Bizimkilere isaret yapinca sahada ciktilar ve mira yanima geldi kaanda duduk almisti hakemlik yapacti galiba . Oda geldikten sonra maca basladik.
Mac 24-24 devam ediyordu .
Top bendeydi potaya dogru suruyordumki topu birden mira aldi ve potaya dogru surup potaya gecirdi ve bi sure potada asili kaldi bende ona dogru ilerledim o sirada kendini birakti ve onu yakaladim kafasini kaldirdiginda burun burunaydik. Kalbim yine hizlica atti anlamiyordum bu duygu neydi boyle herhalde yine yoruldum icin olmali degilmi.
Nefes nefeseydik nefesini yuzude dudaklarimda hissediyordum.
Onun kulagna dogru eyilip "artik senin kolenim." Dedim kole kelimesini bastirarak oda carpikca guldu ve ayni sekilde kulagima eyildi ve "ozaman sana ilk emrim mm.. beni kizlar soyunma odasina kadar tasi beni biraktiktan sonra sendengiyin ve beni bekle eve birakcaksn beni."
Gulumsedim ve onu kizlar soyunma odasina tasidim onu biraktktan snra bende giyindim ve onu beklemeye basladim telefonuma mesaj gelince elime aldim ki tam bu sirada telefonum elimden cekildi.
Kafami kaldirdigimda mira oldugunu gordum."beni arabaya kadar tasi ." Deyincebasimi yukari yardim dilemek icin kaldirim ve tek hareketle onu kucagima aldm o sirada telefonum hala ondaydi numarasini telefonuma kaydetti ve kendisini arayip benim numaramida kendisinekaydetti .
Daha sonra arabaya geldigimizde arabaya bindik ki o sirada hanim efendi bana "dur ben kullaacagim"demesinmi ona sen delimisin bakisi attim ve " anladik kolenim ama bu bebeyi sana veremem sen bi kizsin "
Bu lafima kizmis olacakki indi ve hizla arabanin etrafini dolasip benim kapimi acti ve beni indirip kendisi bindi . Hizla bende diger kapiya dolastim ve diger koltuga gectim ona "sen delimisin " desemde takmadi ve bana "kemerini bagla bakalim senin bu bebek ne kadsr hiz yapiyormus " dedi anlamadim ki o sirada hizla park yerinden cikti ve bir driftten sonra okul bahcesinden cikti yollar bombos oldugu icin rahatca gidyordu ben ise elimi kolumu koyacak yer ariyordum ilk defa boyle bi kizla karsilasiyordum ve ilk kez boyle hissediyordum noluyordu boyle bana . Bi sure sonra yavasladik ve baktigimda evine gelmistik sanirim indi ve bende indim arabadan bana "ben sana yarin yapilacaklar listesini atar ha unutmadan beni yarin erken alicaksin okul saatinden once gel isimis var seninle ." Dedikten sonra anahtari bana atti .
O tam gidecekken bileginden yakaladim ve kendime cektim otomatikmen elleri gosumle bulustu.
Kulagina eyilip "cok hizlisin be guzelim" dedim ve yanagindan optum okadar hostuki yanaklari pamuk gibi yumusacikti biraz daha durdum ve ona baktin oise beni istti bana yumruk atti sonra omuzlarimdan tutup karnina dizini gecirdi. "Sana bana bi daha yaklasirsan bi yumrukla kalmaz demistim." Dedi .
Ve cekip gitti.
Sinirlendim artik neye guveniyordu bu kiz boyle arti k yeter benim kik oldugumu anlamasinin vakti geldi bu kizin. oda gittikten sonra arabama bindin ve hizlica ordan uzaklastim.
Selamm evet bolum nasildi arkadaslar yeni bolum yakinda gelir bide bisey sorucam hikayenin ilk bolumunu yayinladim ama sanirin yayinlanmadi neden bilmiyorum diger bolum okunkus ama bu birinci bolum okunmamis eyer yayinlanmamssa yorum atin bende yeniden yayinlayayim ybkyknda fgelicek arkadaslaryorum atmayi unutmayn grsrzz :* :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Eziğin Değişimi
Genç KurguOnlar sadece benimle alay etmeyi sectiler ama bilmiyorlardiki ben zamani gelince intikamimi alirim .