Karşılaşma

2.7K 124 8
                                    

multi  kötü kızımız esilayın açılış hali siyah bir makyaj yaptığını düşünün kız esila değil ama iyi okulamar bi günde iki bölüm kıymetimi bilin dfgd


MİRADAN DEVAM...

Sabah saat   8 9 gibi istanbula vardım özel jetimle gelmiştim. Kocamın pardon Eski kocamın oteline yani artık benim olan otelime gittim ve kral dairesine  yerleştim.  Bir iki saat uyuduktan sonra hazırlanıp dışarı çıktım. kapımın önünde iki koruma vardı. Malum düşmanım çok ne olur ne olmaz güvenlik önemli. Aşağı indiğimde şöförüm kapımı açtığında 

'' Anahtarlar ver ben süreceğim peşimdende iki arabada korumalarım gelebilir ''

'' Ama efendim si..''

'' Bana karşımı geliyorsun ! ''

'' peki efendim ''

dedikten sonra çekildi bende araba atlayıp Açılış gecesi için yapıacak parti  yerinin hazrılıklarını kontrol etmeye gittim .

Vardığımda tüm çalışanlar saygı hareketinde eyildiler bense korumalardan sağ kolum olan Ertanı çağırdım. 

'' Buyrun efendim ''

'' Ertan ben şimdi çıkıyorum buralar senden sorumlu sana verdiğim listeyi hatırlıyorsun eksikleri kontrol et sonra gelecek olan diğer korumalara dikkat et gözünün tutmadığının icabına bak  gazeteciler konusundada sana güveniyorum .''

'' peki efendim dediklerinizi yapacağım .''

Ertan benim sağ kolumdu bütün pis işlerim ondan sorulur . 

Daha fazla oyalanmadan otele gittim kuaför gelecekti . Otele vardığımda elbiselerin yatağımın üstünde dizili oluğunu gördüm. Elbiselerin hepsi kahverengi siayh lacivert tonlarındaydı ben aralarından bir kolu uzun diğer kolu sıfır olan dizlerimin üstünde olan siyah dantelimsi bir elbise giydim . Ayakkabı olarakta siyah platformlu bir ayakkabı giydim. Kuaförde geldiğinde saçlarım yapılırken bir yandan tırnaklarım ve makyajım yapılyordu gözlerime  koyu siyah gölgeler atıldı ve bordo bir ruj sürüldü bordo ojeleri tırnaklarıma ve saçlarımıda kırık fön yaptırıp hafif dağıttırdım ve doğal bir görünüm ortaya çıktı bunlar yapılırken saat 4 e geliyordu ben erken gidecektim Ertan la işlerimiz vardı kuaförlerde gittikten sonra siyah düz olan minik el çantamı ve telefonumu alıp çıktım. 

Arabanın önüne geldiğimde şöför kapımı açmış beni bekliyordu arka koltuğa geçtim ve yerleştim. Daha sonra şöförde arabaya binince mekana doğru yol aldık. Hazırlıklar bitmiş ve Ertan kapıda bir kaç kişiyi azarlıyordu. Ertanın yanına gittim ve 

'' Noldu ertan ''

'' Efendim aşçılardan bir tanesinde silah bulundu adamı yakalamıştık fakat daha sonra bu ahmaklar ellerincen kaçırmışlar ''

Ertanın gösterdiği adamlara döndüm ve 

'' O adamı bulmak ve kimin için çalıştığını öğrenmek için 3 saatiniz var şimdi kaybolun .''

Adamlar sesimdeki tınıdan anlamış olacakki hemen uzaklaştılar yanımızdan . 

'' Eee ben yokken başka bir sorun oldumu ? ''

'' Hayır efendim davetli listesini kontrol ettik dediğiniz gibi gelen korumalardan iyi olanlarını seçtim . Ve diğer hazırlıklarda tamamdır '' 

'' güzel işte sen bu yüzden benim sağ kolumsun . Karıncasına kadar herşeyi ezbere biliyorsun .''

Dedim ve Odama çıktım. Bu mekan bana ait bu yüzden bir odam var .

Bir Eziğin DeğişimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin