Çektiğim acılar, tarifi olmayan acı ama sonrasında güçlenen vücudum HER SEFERİNDE ACIYA DAHA ALIŞAN VE HİSSİZLEŞEN VUCUDUM.
Ben nasıl buraya geldim .
Şişko ve küçük bir kızdım sevdiğim adamdan intikam almak için değiştim sonra ise kendimi yine ona kaptırdım ve tekrar aşık oldum . Sonrasında tekrar oyuna geldim bunlar nasıl olmuştu . Daha sonra o adamdan kaçıp kurtulmak istedim ama yine başıma gelmeyen kalmadı . Masumdum , masum temiz ve saf .
Ama benim masumluğumla oynandı masumluğum çalındı.
O kadar zaman sonra şimdi tekrar karşımdaydı yeşiline aşıkolduğum gözleri kahretsinki kalbim onu görünce çarpmak istiyordu ama unutmuştu atmayı aşkı sevgiyi neydi onlar nasıl duygulardı kalbim için ben ne ara bu kadar hissizleştim .
Partiden çıktıktan sonra tekrar çalışma odama çıktım. Ertan yanımdaydı bana bir şeyler anlatıyordu ama ben dinlemiyordum bu sırada odamın kapısı çalınmadan açıldı ve ertanla benim başım o yöne çevrildi.
Adamlarım akhanın iki kolundan tutmuş ve benim odama getirmişlerdi.
Ertan benden önce atıldı ve '' NE OLUYOR ''
diye hiddetlenerek sordu.
'' Abi bunu Esilay hanımın odasına gireye çalışırken yakaladık. Esilay hanım ne yapalım istersiniz ''
Adama baktım ve adamlarrın elindeki akhana baktım .
'' O şimdilik benimle siz hepiniz dışarı çıkın.''
''ama efend...''
Ertanın belinden silahı çektim ve ama efendim diyen adamın bacağına sıktım.
'' Bizi yalnız bırakın dedim size ''
Bu bağırmamın üzerine akhanı bıraktılar ve ertanla diğer adam vurduğum adamı alıp odadan çıktılar .
Akhana baktığımda bana tebessüm ederek bakıyordu.
'' Güçlendiğini görmek bu... Çok hoş ''
''Annemi ve babamı öldürdün yaşarken atan kalbimin durmasına sebep oldun ölümlerden ölüm beyen SOYKAZ ''
Onun asıl soy ismi soykaz dı o hüsnü babanın oğluydu ama hüsnü baba bunun bilinmemesi için ona oyismini vermemişti.
'' Sen bunu nereden biliyorsun ''
'' Seni senden bile iyi tanıyorum. ''
''Tamam bana vur döv söv ama öldüreceksen bile önce söyleyeceklerimi dinle ''
Durdum ve en hissiz bakşlarımı ona gönderdim daha sonrada
'' Peki Anlat bakalım SOYKAZ ''
'' Bak baban anneme tecavüz etti gözümün önünde daha sonrada annemi ve babamı gözümün önünde öldürdü. Ben daha çok küçüktüm bana sadece ilerde benimle bir intikam oyunu oynamanın eylenceli olacağını düşündüğünü bense onun için seni kullandımdeğişmeden öncede değiştiikten sonrada sana çok değer veriyordu ama farkettimki sana aşık olmaya başlamıştm yapamıyordum sensiz olmuyordu .İşte en son uçuruma gittiğimiz gün seninle orada son kez oynamıştım bitirecektim.çünkü sen çok masum ve temizdin sana kıyamıyordum ama nerden bileyim düşünemedim seni böle yapacağımı sen gittiğin günden sonra baban gelip benden hesap sordu bende fırsat ayağıma geldi diye düşündüm ve intikamı babandan aldım annen ise dayanamayı kendisini asmış . Bak sadece nası desem bilmiyorum sen gittikten sonra kendimi toparlayamadım hergün içiyordum ve hergun kavgalar edip duruyordum senin izini bulduklarını söyleyince adem bir ümit gittim ilk senin öldüğünü ama sonradan bunun bir yalan olduğunu öldü süsü verilmiş olduğunu söyledi bak ben seni ilk başlarda intikam için üzüyordum ama zamanla bu zorlaştı seni üzmek beni daha da üzüyordu mahvoluyordum en son farkettim uçurumda söylediğim şeylerin hiçbiri yalan değildi seni seviyorudum sana aşıktım fakat yapmak zorunda gibi hissediyordum kendimi şimdi lanet olsun ki aklıma seni kaybettim canavara dönüştürdüm o masumluğunu kirlettim beyazken gri , griden de siyaha çevirdim seni ÖZÜR DİLERİM...''
Bu söylediklerinin hiç birine inanmıyordum fakat o an farkettimki kalbim hala onun için atıyordu. Hala aşıktım ona .
'' Tamam gel buraya ''
Dedim ve gidip ona sarıldım bu kadar kolay olmamalıydı. diye düşündüm ama bu kadar kolaymış demekki.
Sıkı bir sarılmadan sonra ayrıldık ve buluşan dudaklarımız oldu . Fazla sert öpüşüyordum özlemle öpüşüyorduk. Elleri belimden kalçalarma gitti ve sıkmaya başladı ağzının içinde boğukça inledim.Onunda hoşuna gitmiş olacakki bu sefer elbisemi yukarı doğru kaldırmaya başladı bende bu sırada kemerini çözüyordum . Hızlı bir şekilde ondan ayrıldım ve onu yatak odasına doğr çekiştirdim burda okadar çok kalıyordumki bir aralar yatak odası şart olmuştu .
Onu yatağa ittim üstüne çıkıp sürtünmeye başladım. Sonrasında ise altta kalan ben oldum elbisemi sertçe yırttı ve göğsümü nazik hareketlerle emmeye başladı sonra yavaş yavaş aşağı doğru inmeye başladı ve o noktada durdu .
----------------------------------------------------------
Sabah uyandığımda akhanın kollarındaydım güzel bir gece geçirmiştik özlem gidermiştik.yavaşça kollarından süzüldüm ve yeni kıyafetler giydim üstüme .
---------------------------------------------
Güzel bir kahvaltıdan sonra yola çıktık tatil yapma kararı almıştık.
Arabada gidiyorduk arada birbirimize bakıp gülümsüyorduk bana
'' Kötü kraliçem ''
Diyordu tam bende ona bir şey diyecektimki akhanıntelefonu çaldı.
Birazkarşı tarafı dinledi ve telefon birden elinden düştü . Bana sert bakışlar attı.
'' Nasıl yaptın!''
Arabayı çok hızlı sürüyordu. Yoksa tabi ya hüsnü babayı ben öldürmüştüm onun hayatta olan tek ailesini almıştım elinden ama oda bana aynısı yapmıştı kızmamalıydı.
'' İntikam almak istemiştim sende bana yapmıştın çünki .''
'' Ama o benim tek ailemdi babamdan geriye tek o vardı ailemden nasıl yaptınn bunu anlamalıydım senin bunu yapacağını şimdi de beni öldüreceksin dimi ama artık yaşamanın anlamı benim için zaten yok madem öleceğim sende benimle birlikte geliyorsun.''
''AKhan sen nediyorsun akhan yavaşla akhannnn ''
BURDANSONRASI ÜÇÜNCÜ KİŞİ AĞZINDAN ...
Genç adam çok sinirlenmişti kıza artık yaşamak istemiyordu ölmek istiyordu ama yalnız değil şu anda hem sevdiği hemde nefret ettiği kızıda yanında götürmek istiyordu. Adam arabayı karşı şeride geçirdi ve karşıdan gelen arabaya çarpmak üzereyken direksiyonu bariyerlere kırdı çarpamanın etkisiyle araba takla attı hırpalanarak yolun oortasına ters bir şekilde düştü. Dha sonra alev almaya başladı. Kızın kanaması çoktu baygın bir şekilde yatıyordu .Genç adamı bilinci hala yerindeydi. Kıza son kez baktı ve oda gözlerini yumdu bu sırada büyük bir patlama oldu genç adam ve kızın bulunduğu araba havayauçtu patladı geriye hiç bir şey kalmadı o arabadan sadece iki aşık ama bir okadarda nefret dolu iki insanın ruhu çıktı .
İNTİKAM . ÇOK GÜÇLÜ BİR DUYGUDUR BU .BUNU AŞIK OLAN İNSANLAR BAŞARAMAZ ZORDUR İNSANIN SEVDİĞİNDEN İNTİKAM ALMASI. NE DEMİŞLER SANA YAPILMASI İSTEMEDİĞİNİ BAŞKASNA YAPMA BİZİM AŞIKLARIMIZ SONU BU YÜZDEN GELDİ .
UNUTMAYIN İNTİKAM ALMAK İSTEDİĞİNİZ KİŞİ AŞIK OLDUĞUNUZ KİŞİYLE AYNIYSA İNTİKAM ALAMASSINIZ .
SON........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Eziğin Değişimi
Novela JuvenilOnlar sadece benimle alay etmeyi sectiler ama bilmiyorlardiki ben zamani gelince intikamimi alirim .