Előzmények

242 19 0
                                    

Utcán sétálva láttunk egy csapat túristát a park felé menni. Szaladtunk,hogy tájékoztassuk őket.

-Elnézést! Ez a park veszélyes,ne menjenek be oda!-szólítottam meg az első túristát.

-Miért? Mi ván ott,ami veszélye'? Olyán barátsagosnák tünik!-törte a magyart kissé...

-Nemtudjuk,de egy csomó haláleset történt már ott...-nem engedte,hogy befejezzem:

-Piti gyilkosok csák nem fognák megállítani?! Bemégyünk é' kész!

Nem tudtam lebeszélni őket...

Másnap már megis jelent az újságba:

Egy túristacsoport tévedt a parkba.
Négy tinédzser járt arra,és szólt a túrista vezetőnek,hogy ne menjenek be oda. Az természetesen nem hallgatott rájuk. Bementek,majd senki nem látta őket kijönni. Pedig a parkot átjárni 20 perc. Ha mindent megnéznek 30-40. Úgy tudják,meghaltak. A holtestek nem kerültek elő,de a kormány már dolgozik rajta,hogy belehessen oda menni.

Megnyugodtam,mikor láttam,hogy nem engem hibáztatnak érte. Vagyis minket. Dreia (Dréjá) Verbinde (Ferbinde),Luke (Luké) Wlood,Alexandra Halt. Ők a legjobb barátnőim. Velük voltam akkor is.

Másnap az újságban:

Megint betévedtek...

8 felnőtt és 19 gyerek ment volna át a parkon. Most a park előtti kukán találtak egy fejet. A szeméből vér folyt. Arcán karom nyomok. Az áldozat közel 14 éves lehetett,és lány.

Meghökkentett. Tegnap mentek el anyuék is,hugival... Mikor ezen gondolkodtam anyu és hugi hazatért. Apa még munkába,remélem... Este 9-kor hazaesett hullafáradtan.

Következő nap,mikor iskolába mentem,mindenhova ki volt plakátozva:

Le zárták a parkot! TILOS arra menni! Ha élni akarnak,kerüljék el!

Suliba mindenki erről beszélt,még a tanárok is. Dreia sokszor sírt,és tudjuk is hogy miért: a szülei bementek oda,és nem jöttek ki. Így most átköltözött hozzánk,hugicájával,Lilyvel.
Ma egy meghökkentő dolog volt az újságban:

A kerítés,amit építettek,le van szaggatva,lyukak vannak rajta. Kérem,senki ne nagyon menjen ki a lakásából. K

Ezt mind megfogadtuk. Nem írták,hány napig kell otthon maradni. De az a "k" betű elég meghökkentő volt... Bekapcsoltuk egyik nap a tv-t,de semmi nem ment rajta. Műsor szünet volt.

Fogságba EsveМесто, где живут истории. Откройте их для себя