Több betörés is történt,és az áldozatoknak csak a csontja maradt meg. Mindet elfogyasztották. Ezt onnan tudjuk,hogy a házunk előtt hevertek csontok,ám a gyilkost nem láttuk. Sanszos,hogy ide is be fog tévedni. Így hát egy este összepakoltunk,és a házunk mögötti parkolóhoz mentünk,majd beültünk a kisbuszba. 4 nagy táskát vittünk,és 2 kissebbet,amibe élelmiszer volt. Apu megpróbálta beindítani,de nem sikerült. Odakint pedig mozgást hallottunk. Apa feszült lett,és egyre gyorsabban próbálta beindítani a kisbuszt. Lily,aki 6 éves,rettentően félt,és Dreiához bújt.Ő ült leghátul,vagyis egyedül. Dreia nyugtatgatta,hogy nem lesz semmi baj,mikor Alexa és az öccse,meg Luke jött oda. Beszálltak.
-Jóestét,és elnézést,csak a szüleink elmenekültek innen. Minket pedig hátrahagytak-mesélte Luke-Kint pedig van valami.
Lily mellé beült Noel,Alexa öccse,Luke és Alexa pedig leghátra. Utánuk még volt 3 szék. Odakint egyre közeledett az a valami. Reni,a hugom hirtelen megrettent. A kisbusz háta mögött volt az a valami. Egyre közeledett és közeledett. Apu még mindig szarakodott vele. Alexában és Lukéban megfagyott a vér. Csak tátogni tudtak. Egy üveg ablak és 3 széksor védte meg őkez attól a valamitől. Hirtelen berontott. Kapálódzott nagy kezeivel és lábaival. Úgy nézett ki mint egy ember,de mégsem. Mert ő négykézláb járt. Alexa és Luke felsikoltott. Alexa megfogta a táskáját,és orrbavágta vele. Sikerült megtántorítania. Ekkor apának is sikerült a kisbusz beindítani,azonban az az izé még mindig bent volt. Luke és Alexandra a táskájukkal kilökték. Lily teljesen megdermedt,ahogy mindenki.
De ez még nem volt minden: az a valami társaival utánunk jöttek. Nagyon gyorsak voltak,szinte gyorsabbak mint a kisbusz. Közrefogták,és betörték az ablakokat. Viszont egyiksem bírt ráugrani. Kettőt leszúrtunk vajazókéssel. Így a többi is meghátrált,és békén hagytak. Vagy egy órát utaztunk,majd vége lett az útnak: a híd leszakadt. Apa pedig annyira gyorsan hajtott,hogy nem bírtunk megállni. Legurultunk körülbelül 5 métert,majd fejreálltunk. Kirúgtam az ajtót,és Renit,Lilyt és Noelt húztam ki. Dreia a másik oldalon,Alexával kúszott ki. Luke beragadt. Apu és anyu is kimászott. Ám kigyullat a kocsi teteje. Dreia és én elkezdtük rángatni Luke ajtaját. Alexa sírásban tört ki.
-Ezzel nem segítesz-mordult rá Dreia. Alexa azonban nem hagyta abba.
-Luke! Hallasz?-kiabáltam be.
-I-igen-dadogta.
-Rúgd meg az ajtót háromra.
-Oké.
-Egy-szóltam.-Kettő-felemeltem a hangom,majd kissé kiabáltam:
-Három!
A többiek hátra álltak. A kocsi elkezdett Lukenál is égni. Nem sikerült kinyitni az ajtót.
-Luke! Mássz hátra! Ott gyere ki.
-Ok-köhögött. Hátrébb álltunk,és vártunk. Egyszer csak Luke feje bukkant ki a füstből. Odaszaladtunk,és kisegítettük. Elsántikáltunk,majd nemsokára felrobbant a kocsi. Kissebb sebekkel megúsztuk. Lilyt azonban ölbe kellett vinni. Egy közeli erdőbe tévedtünk. Ott egy barlangba menekültünk. Vagyis,előtte fát szedtünk. Aztán tüzetgyújtottunk,és köré ültünk. Mindenünk odaveszett. De legalább Luke megmenekült.
-Abi-szólított meg.-Dreia... Köszönöm. Nemtudom mi lenne velem nélkületek!
-Semmi-Dreia legyintett. Én megöleltem.
-Luke,neharagudj... Hogy nem segítettem...de nagyon megvoltam ijedve.
-Alexandra. Nem történt semmi. Énis ezt tettem volna a helyedbe.
-Chhh-elnevették magukat.
ESTÁS LEYENDO
Fogságba Esve
TerrorAbigel Black egy Angel nevezetű kis városban él. Rég nemtudják miért ez a neve. Vannak legendák,melyekben azthiszik,hogy az angyalok ide szálltak le. Itt volt a földjük. Olyan legenda is van,melyben itt küzdöttek meg az angyalok és a démonok,és az e...