Bölüm Şarkısı: Cem Adrian- Yine Ayrılık
Bölüm Sözü: Neden yorgunsun sorusuna cevap aramaktan, ‘Ve bunu sormasınIar diye güIümsemekten yoruIdum…Voltre ve yorumlarınızı bekliyorum canlar :) ●●●●●●●●●3.BÖLÜM●●●●●●●●●●
Arayan Babam'dı.
Tüm soğukluğumla;
"-Efendim.."bi kaç saniye sonrasında baba kelimesini de ekledim.
"-Elif annen olcak o karı teyzenle gitcekmiş.Ablan iş çıkışı oraya geçecek.Okuldsn sonra sende oraya geç."
"Peki"demekle yetindim.Zaten uğradığım sözsel taciz yeterince iğrenç.
Söylesem inanırlar mı ki ama benim suçum yok onlar bunu anlaya bilir mi ki. İnsanların düşüncesi "kuyruk sallayıp eniştesini ayarttı" olmaz mı?Böyle şeyler yaşadığı halde ayıp diye susuldu belki bilmediğimiz neler oluyor.İnsanların iki güne unutacakları bu olaylar yüzünden kim bilir kaç insanın hayatı maf oldu susmaya mahkum bırakıldı...Büşra'nın evine geldiğimde kapıyı o açtı
"Büşra"ve ağzımdan bi hıçkırık kaçtı.
"Ben yapmadım. "Ve ağlamam şiddetlendi.
"Annem evde değil geç içeri biraz sakinleş kuzum "
Aradan geçen 20 dakikanın sonunda biraz daha sakinleşmiştim."Anlatmak ister misin kuzum"
"Sabah bağırışlara uyandım. Her zamanki olaylar sonra size gelirken Kadir abiyi gördüm konuşmadan yanından geçecekken ben Naz'ı değil seni sevdim dedi kolumu sıktı bende ondan kaçmak için elini ısırdım."
"Annenlere söyle Elif "
"İlk diyecekleri kelime eniştesini ayarttı."
"Gel kafanı dağıtalım Gülhaneye gidelim"
"Büşra.Teşekkür ederim tek ailem olduğun için"Gülhane'nin o müthiş atmosferi..
Çimenliklere oturduk.Sesizce gelip geçenleri izlemeye başladık...Kağıt helvalarımız elimizde otobüs bekliyorduk. Büşra eve geçti bense teyzemlere geçtim. Zile ikinci basışımda cırtlak sesiyle teyzem açtı.
-Soğuk nevale nerde kaldın geç içeri geç.
Ses çıkartmadan içeride oturmaya başladım duvarlar bakışma saatim başlamıştı.
Yoksa teyzemin laf sokmasına cevap verir. Hır gür çıkardı.¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤★¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Sonunda odamdayım.Bana ait tek yer. Yalnızlığıma, karanlığıma kavuşmuştum.
Çünkü karanlık beni kabul eden tek şey...Annem ile babam acilen Ankara'ya cenazeye gitmeleri gerekiyordu.Nazla bende evde tek kalmak durumundayız.
Akşam Naz işten gelince
"-Elif Büşra'lara gitsene hem merak etme babama söylemem"
deyip beni evden postalanmıştı.Benimde canıma minnet Büşle olmak var sonucunda.
Büşü arayıp geleceğimi söylediğimde sevinçten takla atacaktı.Hızlı adımlarla giderken arkamdan ayak sesi duydum, korku içerisinde arkamı döndüm ve...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
¤Kaçak_Ruh¤
Teen FictionKaçışları hızlı ve temkinli.O büyük bir kasırga. Kaçış ne kadar büyük olursa olsun kasırgaya yakalandı bir kere Elif..