4.BÖLÜM

101 25 4
                                    

Bölüm Sözleri :Hayat insanı yormaz.İnsanı insanlar yorar. Hayat bir topraktır, kuyuyu insanlar kazar
Bölüm Şarkısı : Sıla-Yoruldum

Voltrelerinizi bekliyorum...

¤¤¤¤¤¤¤¤¤★¤¤¤¤¤¤¤★¤¤¤¤¤¤¤

                  4.BÖLÜM

   Kapşonlu bir adam sarsak adımlarla arkamdan geliyordu.
Bir kaç saniye adama baktıktan sonra tabana kuvvet koşmaya başladım.
Büşra'nın evinin önüne geldim.Zile basmaya başladım.Bi kaç dakika sonra Büşra küçük bir küfürle kapıyı açtı .

Hızla içeri girdiğimde..
"Elif bir günde şu eve düzgün gir zille arkadaş olup beni boşayacaksın diye korkuyorum."
"Büş kapa şu çeneni! Size gelirken bi adam arkamdan geliyordu o korkuyla tabanları yağladım size geldim. Yüzünü göremedim."
"Ne yapcan adamın yüzünü Kendine mi alcan. Tövbes ya."
"Neyse ya boş ver gitsin gece bizim"
Mısır patlatıp Büşra'nın odasına geçtik.
Yarın kafeye gidip Osman Amca'ya yardım etmem lazım, of of yoruluyorum ama sabretmem lazım...

"Aynen gece bizim"
"Naz sonunda bir işe yaradı.Nasıl oldu da seni bize yolladı."
"Bilmiyorum,umrumda da değil zaten."
"Of ya pazartesi staj var o Naci hiç çekilmez. Kökümüzü kazıyacak! Yok o olmadı sizden bir halt olmaz gıcık herif aşağılayacak "
"Ne yapalım Büş? Büyük balık küçük balığı yer"
"Ayy bu mevzuyu nerden açtısam.Akşam akşam Naci'yi konuşuyoruz Allah korusun."
Tüm gece hayallerimizden bahsettik.Her zaman olduğu gibi..

Sabah eve gidip üstümü değiştirdim,haftasonu tatili iş başı...
◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆★◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆
Annemler gideli 2 gün oldu.İğrenç pazartesiye Merhaba.
Staj için hazırlanmaya başladım.
Büş köşenin başında beni bekliyordu.
"Günaydın Eloff"
"Günaydın Büş"
Kulaklıklarımızı takıp sesiz bir biçimde yola koyulduk.
Nasıl arkadaşısınız deneyim hemen,biz böyleyiz.
Dolmuştan inip yürümeye başladık.Takıcının önünden geçerken bi kolye dikkatimi çekti. Siyah kelebek desenli kolye.Üzerimde nakit para olmadığından alamadım.Ama yarın garanti o kolyeyi alacaktım.

Şükür staj bitti.Allah seni davul etmesin Naci Hoca canımı okudu.Portakallı parfüm nedir ya ?
Alerjim var benim portakala anlamadı beni. El mecbur yardım ettim.Kuduz gibi kaşınıyorum.Of Naci Hoca of:((

Eve geldiğimde Naz erken gelmiş ağlayarak telefonda konuşuyor.Fark ettim ki biz hiç abla kardeş gibi dertleşmedik bu zamana kadar .Çünkü biz uzağız birbirimize ben kuzey o güney , güneşle ay gibi,o duygusal ben buz kalıbı gibi , ben Elif o Vav gibi o kadar farklıyız...

Ellerimin kaşıntısını umursamadan kanepeye yayıldım Naz'ı izlemeye başladım.
"Hayır Kadir biz sözlüyoruz.Nişanımız olcak! Ne demek yeter artık.Bak şimdi sakinleş yarın buluş konuşalım...Tamam.Kendine iyi bak"
Dolu dolu gözlerle bana bakıp konuşmaya başladı
"Benden ayrılmak istiyor. Yarın konuşacağız...."kendini toparladıktan sonra
"Yarın biraz erken gelde saçlarıma fön çek"
"Hiç gelemem erken, hem o adamdan ayrılman daha iyi ondan eş olmaz "
"Kıskanç , sen ne bilirsin ki gelme"
"Ya sabır ya havle vela" diye kızıp odama geçtim.Ilık bir duş almak iyi gelir alerjime.

Saçlarımı saç kurutma makinesiyle kurulayıp kapşonlu adamı düşünmeye başladım.Tüm günün yorgunluğuyla uyuya kaldım..
○○○○○○○○○○○○☆○○○○○○○○○○○○
Sabah Büşü aradığımda staja gelemeyeceğini hasta olduğunu söyledi.Stajdan sonra sonra uğrayacağımı söyledim.
Yanıma bir miktar para alıp staja gittim bu gün o kolye alınacak. İlk defa bir takı hoşuma gitti..

Dolmuşa binip staj yerine yakın bir yerde indim. Takıcının önüne geldiğimde gördüğümle şok oldum...

¤Kaçak_Ruh¤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin