8.BÖLÜM

68 16 2
                                    


Selam.Tatil nasıl geçiyor gençler. Bu tatilde kaza bela çıkmazsa sizi bölüme boğacağım :)

Bu arada kaçak ailesi 614  kişi oldu daha da büyüyeceğine eminim. Bu yüzden çok mutluyum :)

  Yorum ve voltrelerinizi eksik etmeyin Allah'a emanet :) ...

Bölüm Şarkısı : Adele -Hello

Bölüm Sözü : YürekIi bir kadının başı, yüreksiz bir erkeğin omuzuna ağır geIir!

Nazım Hikmet Ran

   ♥♥♥♥♥☆♥♥♥♥♥

                     8.BÖLÜM

Telefonu elime aldım.Kulağıma götürdüm.

"Alo"

"Elif nerdesin sen gerizekalı dün Allah'tan geç geleyim dedim. Ortadan kayboldun."

"Bana bağırma Naz ! İlgili abla numaraları bana sökmez dün gece niye aramadın. Büşralardayım annemin haberi var bu gün Büşra gelecek eve anahtarı komşuya bırak. "

"Tamam Elif "

Sinirle telefonu yatağa koydum.

"Naz ne diyor "

"Neden eve gelmediğimi soruyor. Süper düşünceli ablacığım "

"Elif kızmazsan ben dün akşam sen uyuduktan sonra bir şey yaptım. "

Kaşlarım çatıldı.Benden habersiz ne yapabilir ki ?

"Psikologtan randevu aldım senin için "

"Büş ben deli değilim " bağırmaya başlamıştım.

"Sana delisin demedim Elif sakin ol. Psikoloğa gidenler deli değil onlara içini dökebilirsin. Sadece kötü şeyler yaşıyorsun ve bize anlatmıyorsun. Dalında iyi bir doktor. Sana iyi gelecek. "
  Artık o da bana bağırmaya başladı.

"Bana kimse iyi gelemez Büşra.Ne anlatayım size.Sanki ruhum görünmeyen bir kafesin içinde.Çıkamıyorum ordan anla beni Büş deli değilim ben"

"Biliyorum Elif sakinleş lütfen o doktora gidelim benim hatırım için gidelim ayakların daha iyi olsun gidelim "

Derin derin nefes alıp sakinleşmeye çalıştım.

"Tamam Büş bunada tamam "

"Sen dinlen canım.Ben hazırlanıp eşyalarını test kitaplarını getireyim "

《《《《《《《☆》》》》》》》

Büş gideli yarım saat oldu . Canım ciddi manada sıkılmaya başladı. Ayağa kalkıp Büşra'nın kitaplığına doğru yürümeye başladım.

Kitaplıktan Senden önce ben kitabını aldım. Küçük balkona çıkıp taburede oturmaya başladım.İlk sayfayı okumayı bitirmek üzereyken sanki biri beni izliyor hissine kapıldım.

Tekrar kitabı okumaya başladım.  Kitaba dalmışken balkonun kapısı açıldı.

"Güzel kızım balkonda oturma gel içeri mis gibi ezogelin çorbası yaptım.İçte  şifa olsun kuzum "

Ah benim düşünceli Zümrüt teyzem.
Ayağa kalkarken hemen yardım etti.
Mutfağa geçtiğimizde evin ev olduğunu hissettim. Mis  gibi Ezogelin kokuyor. Zümrüt teyze çorbaları dolduracakken

"Zümrüt teyze Büşra gelince yesem olur mu? "

"Sen nasıl istersen kuzum."

Aşağıdan sesler gelince gülümsemeden edemedim.

¤Kaçak_Ruh¤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin