Beni bırakma Kyungsoo

1.3K 100 8
                                    

#Y/N: Bu bölümde KaiSoo çiftini şeetcem. Umarım güzel olur. Fikir ve görüşlerinize açığım. Iyi okumalar.

Kyungsoo

Sabah uyandığımda yanımda horlayan bedene baktım. Gülümsedim ve ona iyice sarıldım. Kalp dudaklarımla omzuna kendime ait izler bıraktım.

"Sende kimsin? Kai? Ne bu hal. Uyan oğlum. Bu çocuk kim? Ay bana biri açıklasın."

"A-anne?"

"Eun teyze?"

"Ayy kimsin sen yaa. Çık o yataktan ve çabuk giysilerini giy. Sende Kai. Kalk hemen. "

"Anne sakin ol. Sen ne zaman geldin?"

"Gelmez olaydım az önce geldim. Neler oluyor bana bunu açıkla!!"

"Anne-"(sözünü kestim)

"Eun teyze ben herşey için özür dilerim. Affedin bir hata yaptım lütfen ona kızmayın. Bir suçu yok."

"Kyungsoo~~"

"Sus Kai anneni üzme. Ben gidiyorum. Benim yüzümden kavga etmeyin."

Kapıya yöneldim ve hızlıca t-shirt umu uzerime giydim tam cikcakken bileğimi kavrayan elle irkildim.

"Nereye Kyungsoo? Hani sevgime olan bağlılığın. Bu kadar basit olamaz. Anne bak iyi dinle bu gördüğün çocuk var yaa hani şu kalp dudak Baykuş göz olan insan küçüğü o benim her şeyim anne. Onu her şeyden daha çok seviyorum. Ben gayim anne. Kızsanda bağırsan da iğrensende ben buyum. Bize karışma. Bari buna Karışma hayatımda. "

"Defol bu evden Kai. Gözüm görmesin seni. O sürtüğü de burdan götür. "

"Orda dur anne. Ona tek bir laf dahi edeyim deme. Kalbini Kırarım. "

"Defol Kai!!"

"Yürü Kyungsoo gidiyoruz."

"Kai?"

"Sus Kyungsoo. Şuan konuşma lütfen. "

Kai tüm eşyalarını çok ama çok hızlı bir şekilde valize koydu ve beni de kolumdan tutarak evden dışarı fırladı.

...

"Nereye gidiyoruz?"

"..."

"Konuşmayacak mısın?"

"..."

"Kai sadece..."

"Daha değil Kyungsoo birazdan SeHun un evine varırız. Orda konuşalım. "

"Sehun mu?"

"Arkadaşım.  Küçüklükten beri en yakın arkadaşım. Evden iki kez kaçtım ve hep onlara gittim. Şimdide oraya gidiyoruz."

"Peki."

...

"Iste burası. "

"Woow ne kadar büyük bir ev. Baya zengin olmalı SeHun."

"Zengindir ama gönlü fakir o malın. Hala sap gibi dolanıyor."

"Kkkk hadi kapıyı çal o zaman."

---

"LuHan?"

"Kyungsoo?"

"Kai?"

"Sehun meraba misafire yer var mı?"

"Ah tabi buyurun geçin. "

Luhan ın burda ne işi var ki?

Siyah Meleğim :: ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin