I need you

1K 93 7
                                    

Baekhyun

Karnımda bir insan var. Kris'in parçası. Bize ait değil. Aşkımı kirleten bir canlı var karnımda. Ölmesini istiyorum. Gitsin ve hiç gelmemiş olsun.

"İstemiyorum Chanyeol. Al onu ordan. Bizim değil o. Sen yoksun onda. Lütfen Chanie onu istemiyorum. Yardım et. "

"Bebeğim o yaşamayı hakediyor. Suçsuz ve tıpkı senin gibi masum bir canlı Baek."

"Değilim. Masum falan deme bana. Benim masumluğum bitti Chanyeol. Ben daha küçüğüm. Ona bakamam. Kris'i hatırlatmasını istemiyorum. Ağlamak istemiyorum. Chanyeol ben onu doğramam."

"Ben onun yaşamasını istiyorum Baek. O bizim bebeğimiz olamaz mı? Kimse bilmez. Sadece senin ve benim bebeğim."

"Chanyeol Kris ya öğrenirse? Ya peşimizi bırakmazsa?"

"Onu öldürürüm Baek. Artık sana yaklaşamaz. Korkma. Bu bebek ikimize ait tamam mı aşkım? Sen çok iyi bakacaksın ona. Ben ona çok iyi bakacağım. "

"Meleklerden daha da güzelsin Chanyeol. Sen benim en değerlimsin. Sen iste uçurumdan bile atlarım. Bu bebeği istiyorsan kalabilir. Ama o sadece ikimizin. Sen ve ben"

"Bir de bebeğimiz. "

"Seni seviyorum."

"Sonsuza kadar seni seveceğim. Sadece seni. "

*kapı sesi*

"Gir"

Kapı açıldı ve içeri Soo, kai, Luhan ve sarışın bir çocuk girdi.

"Baek? Iyi misin?"

"Iyi olmaya çalışıyorum. "

"Amca oluyoruz Kai baksana minik bir Baek katılıyor aramıza. Baek niye ağlıyorsun. Bir şey mi dedim. Chanyeol? "

"Uh Hayır. Şey hamilelikten olsa gerek. O iyi merak etmeyin."

Sevgilim. Aşkım. Iyilik meleğim. Kurtarıcım. Ben ne kadar güzel bir şey yaptım da Tanrı bana seni verdi?

Karnımda biliyorum sana  ait değil ama onun düşüncesi bile bir harika. Senin bebeğin bu Chanyeol. Babası sensin. Öyle olsa ne olur?

Elimi tuttu ve öptü.

"Kimin bu kadar güzel bir sevgilisi ve bebeği var? Kimsenin. Bebeğimiz tıpkı senin kadar güzel olsun sevgilim."

"Bizim. Bizim bebeğimiz. "

Kai Soo'ya omuz attı.

"Soo bende baba olmak istiyorum. Baksana şunlara. Ne kadar sevimliler. Kim bilir bebek doğunca nasıl olacaklar. "

"Baek çok şanslı. Bir aile olucaklar. Birbirlerine deli gibi aşıklar ve bebekleri olacak. Ne kadar güzel bir şey değil mi?"

"Evet soo çok güzel. Onun için bizim de olmalı. "

"Belki ilerde Kai. Baba olmak için fazla erken."

Evet fazla erken. Ama ben istemedim ki. Ben sadece Chanyeol'u istedim. Bu bebek bizim değil bile.

Ağlamamı durduramıyorum.

"Ben yine bir şey dedim değil mi? Her ağladığında ben bir şey demiş oluyorum. Ne dedim yine?"

"Baek ağlama bebeğim. Seni seviyorum. Bebeğinizi seviyorum. Hadi aşkım ağlama artık. Sen çok güzel bir baba olacaksın. Hem ilerde ona kardeş gelebilir belki. Çok güzel olmaz mı? Sen ben ve miniklerimiz. Biri sana biri bana benzer. Bak gülümsedin. Hadi hayal kuralım. "

Siyah Meleğim :: ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin