#Y/N: Selam~~
Yb geldiii... lütfen hikaye daha çok okunması için okuycak kişilere önereliiimm... Moralim düzelmeye başladı. Birkaç küçük sorun haricinde hayatım mükemmel. Uff size bunları niye yazıyorum bilmiyorum. Kankam saolsun hiç bana ilgi göstermiyor puff hepşi oyuyn şuçu. Neyse size iyi okumalaaarr... medyadaki foto nasıl ama ㅋㅋㅋ çok sevimliler allahım yaa.Chanyeol
"Annee onu zorlama o kadar yemeği yemesi bence imkansız. Ayrıca midesi çok hassas şuan sen en iyisi ona ılık bir çorba yap. Kolay sindirebileceği bir şey olmalı. Doktor asitli ve yağlı şeyleri iki ay boyunca yasakladı unuttunmu?"
"Ama yiyip de iyileşmesi lazım. Tamam Baek bana öyle bakma. Uff tamam zorlamıyorum. Ben gidip çorba yapayım o zaman. Sen de onu odana çıkar. Orda uyusun ayrıca evin ısısı iyi mi biraz soğuk gibi geldi bana."
"Anneee gayet iyi evin ısısı. Ben onu odama çıkarıyorum. "
Beni merdivenlere yönelttiği an göz göze geldik. Icimdeki o derin ses şuan ona sarılmak için çığlıklar atıyordu ve tamam bee bu melek yüze kim dayanabilir ki. Ona doya doya sarıldım. Kokusu ruhumdaki acıları dolduruyordu sanki. Onu özlediğimi hissediyordum.
"Chanie?"
"Lütfen böyle kalamama izin ver. Acılarım ancak bu şekilde geçecek gibi hissediyorum. "
"Bu kadar sıkı sarılırsan dikişlerin zarar görebilir. Oh? Chanie kime diyorum ben. Az sonra benim de ciğer denilen organım yetinden fırlaycak. "
"Kokun bana huzur veriyor. Ne kadar güzelsin Baek."
"Sana minnettarım sevgilim. Herşeye rağmen beni unutmadığın için. Beni bırakmadığın için. Beni sevdiğin için. "
"Seni seviyorum. Bunu şuan aldığım nefes kadar çok hisediyorum. Cidden sana aşık olmalıyım."
"Chanieee *cırlar* biraz daha böyle durursak aç midemi senle doyuracağım. Hadi artık dinlenmen gerek. "
"Tamam bebeğim."
"Uh?! Chanie bana bebeğim dedin *çığlık atar* bunu duymak için sabırsızlanıyordum. Seni çok seviyorum Chanyeolie. "
"Sanırım Bende bebeğim. "
----
Beni yatağa nazikçe yatırdı. Sonra dolaptan kendisine büyük gelen bir pijama takımını giymem için uzattı. Sonra giyemeyince elimden çekip kendi giydirdi. Bu iyi hissettiriyordu. Hergün beni Baekin giydirmesini istiyordum ama neden? Hala onu tam olarak hatırlamıyorum bile. Sadece sevdiğimi hissediyorum. Ona bağlı olduğumu.
"Annem çorbanı yapmış olmalı. Ben sana onu alıp geliyorum. Üzerini açma sakın tamam mı?"
*koca bir öpcük şapurtusu*
"Aslında aç deyilim."
"Yemen gerek sevgilim. Hemen gelicem. "
"Peki."
Bu evde durmak bana iyi hissettiriyor. Bu yatakta yatmak huzur veriyor. Onun nefesi hala bu odada bunu bilmek bile bana huzur veriyor. Bana ne yaptında Baekhyun sana bu kadar bağlıyım ben.
---
"Agh Chanie ama hadi son kaşık. Bunu fa ye lütfen. "
"Doydum yeter yaa. "
Bana aigo yapma seni mıncırmalık velet. Seni yeyim.
"Tamam bee ver hadi son kaşığı. "
"Süpersin sevgilim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Meleğim :: ChanBaek
RomanceAşk sonsuza kadar tek taraflı ilerleyen bir şey midir? Mutlaka bir gün iki taraflı olarak devam eder. Umutsuzluk? Aşkta en büyük unsur umuttur. 《danbi》