Bana Hayal Kurmayı öğrettin

3.1K 214 21
                                    

Baekhyun~~(flashback devam)

Bugün şanslı olmalıyım. Hem gözlerimi onunla kapatıp yine onunla açmak , işte bu benim en büyük hayalimdi.
Bana bakıyordu.

"Hemşire gelmek üzere ve sen az önce kan tuttuğu için mi bayıldın?"

"En son burnu kanayan birini ve seni (ahhh işte buyur burdan yak) hatırlıyorum. Ama kan tuttuğu için bayıldım sanırım. "

O sırada içeri hemşire girdi ve ayağımla ilgilendi. Küçük bir burkulma olmuş ve bir bandajla sardıktan sonra gidebileceğimi söyledi.

Saygılı ayağımla seke seke yürüyordum ve Chanyeol un omzundan yardım alıyordum. Zaten son derstti ve klüp dersi benim yüzünden Chanyeol un da gitmişti. Beni sınıfa bıraktıktan sonra annemi arayıp beni almasını söyledi ve hızlıca çantasını alıp gitti. Yine ve yine o gitmişti.

Annem gelip beni eve götürdü. Ama annemin yüzü her zaman ki gibi mutlu değildi. Benim yüzümden üzülüyor olamazdı. Çünkü bir kez daha böyle bir olay başıma gelmişti ve beni mutlu etmeyi yine annem başarmıştı. O benim mutluluk virüsüm. Ama şimdi mutsuzdu ve gözlerinin dolduğunu hissediyordum. Elleri direksiyonda titriyordu ve hıçkırıklarını bana duyurmamak için dudağını ısırıyordu.

"Baek bazen... bazen insanlar sevdiklerini kaybederler ve... ve o insanlar bir daha gelemez. Onları bir daha göremezsin. Güçlü kalmak zorunda olursun."

"Anne ne demek istediğini anlayamıyorum. Neden ağlıyorsun? "

"Baban Baek. O öldü. "

"..."

"..."

Anneme bir şey soramayacak kadar güçsüz kalmıştım. Ellerime akan göz yaşlarım ritim tutmuştu sanki. Benim biricik babam. Beni her ne kadar yaramazlık yapsamda kızmadan şefkati altına alan babam. Anneme sırılsıklama aşık olan babam... Hayallerim için bana güç veren babam öldü mü şimdi?

Annem artık hıçkırıklarını serbest bırakmıştı. Arabayı sağa çekti ve arabadan çıkıp yola kaldırıma oturdu. Acısı sanki yıldızlar kadar çoktu. Annemi ilk defa ağlarken ve yanında babam olmazken görüyordum. Babama noldu? O bana söz verdi. Hayellerim gerçekleşmeden beni yanlız bırakmayacaktı. Ellerim üşüdüğünde ısıtan el hep o olucaktı. Göz yaşlarım babamın omzunda akıcaktı her zaman. Hani sözlerin BABA.

***

Sabah annemle birlikte cenaze işleri için bazı yerlere gittik. Annem her şeyiyle siyaha bürünmüştü. Babamın yokluğuna ben belki bir süre sonra alışabilirdim ama annem... o aşkını kaybetti ve onu çok iyi anlıyorum. Şuan aynı durumu yaşasam nefes dahi alamazdım ama annem... benim için yaşamak zorundaydı ve hala güçlü gibi durmaya çalışıyordu. Kalbinin acıdığını her türlü hissediyordum.

Sana ihtiyacım var Chanyeol. Asıl şimdi senin yanımda olman gerek. Gözlerine, kokuna, ellerine , dudaklarına ihtiyacım var. Sesini duymaya ihtiyacım var. Bana sarılmana ihtiyacım var. Babamın verdiği o güveni tek sende bulabilirim. Sana ihtiyacım var...

Chanyeol(hala flasback)

Okula gelmedi ve hala aklım onda. Daha fazla dayanamıycam. Onu görmem gerek.

Okuldan bir şekilde çıkmayı başardım. Evini hergün onu takip ettiğim için biliyordum. Uzaktan izlemeye başladım. Evlerinin önü siyah arabalarla doluyodu. Annesi evin önünde ağlıyordu yanında bir sürü kadın vardı ve bir de... Cenaze arabası. Hayır bu olamaz. Bana Baekhyun iyi desin biri. Nerdesin Baek. Seni görmem gerek. Sana sarılamadan seni koruyamadan beni bırakıp gitmediğini söyle. Minik dudaklarından dökülsün kelimeler. Bana hakaret et istersen ama ses ver bir işaret ver. Iyi olduğuna inandır beni.

Cenaze arabasına biraz daha yaklaştım ve resimdeki kişinin suratına baktım. Baekhyun u andıran siyah saçlı yakışıklı bir adamdı. Bu onun babasıydı.

Derin bir nefes aldım ve biliyorum çok saçma ama gülümsedim. Evet şuan insanlar bana yanlış analayan bakışlar atabilir ama umrumda değil Baekhyun iyi ya o bana yeter.

Bu işte babamın parmağı olduğunu biliyorum. (Y/N: biliyorum uzun bir süre konuyu anlamıycaksınız ama okumaya devam edin ilerde anlaşılcak.) Doğrusu seziyorum. O defterde Baekhyun ve babasının ismini çok gördüm ve babamın hayin planlarını her gece sayıklarken çok duydum. Baekhyun u 2 senedir korumam altına aldım. Ama o farkında değil ve olmamalı zaten. Onu babamdan koruyorum. Öz babam olmadığını öğrendiğim gün bütün herşeyi de beraberinde öğrendim. Baekhyun a o gün bağlandım. O hayatımda olan tek güzel şey ve ben onu babam yüzünden kaybetmek istemiyorum. Babam Baekhyun un annesine sırılsıklam aşıkmış eskiden ama platonik bir aşkmış bu. Baek in annesi Baek in babası ile tanışmış ve kısa bir süre sonra evlenmişler. Kısa bir zaman sonra Baek doğmuş ve onun doğumu ile babamın içinde büyük bir kin de doğmuş. Her fırsatta hain planlar kuruyor Baek ve babasından kurtulmak için yeminler ediyormuş. Ben gerçekte onun ortağının oğluymuşum. O ölmeden önce beni babama yani üvey babama emanet etmiş. Beni bu kötü işlerine alet etmeye çalışıyor. Sırf bu yüzden anasınıfından beri Baek ile aynı sınıftayım ama bunun nedenini ancak 5.sınıfa giderken öğrendim. Beni intikam için büyütüyor diyebilirim. Baskı ve şiddet altında geçen bur çocukluğum var ama buna rağmen Baekhyun dan intikam alacak en ufak bir düşünce beslemedim bunca zaman. O beni ona yaklaştırıyor ama benim ona korumacı adımlar açtığımdan habersiz. Ben nefes aldığım sürece Byun Baek Hyun seni koruyacağıma seni seveceğime uzaktan da olsa hep yanında olduğumu hissettireceğime tüm kalbimi sana adıyacağıma yemin ederim.

Aslında herşey ben 5. Sınıfta babamın günlüğünü okuduğum gün başladı. Yaklaşık 29 tane günlük vardı ve hepsi intikam hırsı içinde yazılmış piskopatça ve mide bulandırıcı türdendi. Son günlüğü yarım duruyor ve ben de geçen gün okula götürmüş ondan habersiz okumaya çalışmıştım ama az kalsın Baek herşeyi anlayacaktı. Anlarsa oyun bozulur ve hayatı tehlikeye girer. Bu da benim de hayatım ile ilgili bir mesele demek yani zamanı gelmeden hiç bir şey öğrenmemesi gerekiyor. Şuan bana ihtiyacı olduğunu biliyorum. Babasına olan bağlılığını biliyorum. Onu ondan daha iyi tanıyorum. Tüm herşeyi ile onu tanımayı başarmıştım. Zor mu oldu? Hayır. Böyle piskopat bir üvey baban olsa tabiki zor olmaz. Nerdeyse Baekhyun un su içtiği bardağın seri nosuna kadar her türlü bilginin olduğu koca dosyaları kaç kez bitirdiğimi saymadım bile.

Sonunda suratı kırmızı ve gözleri şişmiş bir Baekhyun evden çıktı. Nefes alması bile bir sevinç kaynağıydı benim için. Çünkü biliyordum ki babamın bir sonraki hedefi Baekhyun du.

Y/Z: Umarım iyi bir bölüm olmuş ve beğenmişsinizdir. Yeni bölüm yakında gelicek. Lütfen beğeni ve yorumlarınızı esirgemeyin. Şuan sizin desteğinize ihtiyacım var.

@baekinkaslaribir kullanıcıdan bahset

Siyah Meleğim :: ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin