~Yazar~
Yavaşça yağan yağmur... O yağmurun altında ıslanmasın diye bir diğer bedeni koruyan bir beden... Yağmurun acıklı sesi ve aşkla atan iki kalp.
"Uyan Meleğim evine yaklaştık. "
"Imm... 15 dakka daha anneee"
"Genelde insanlar 5 dakka der Baek. Benim arsız minik sevgilim. Uyan hadi yoksa annen bizi böyle mi görsün istersin?"
"Ha? C-chanyeol. Ahh Özür dilerim. Bian kendimi evde zannetmişim. Kokun anneme benziyor chanie. Nolur biraz daha böyle kalmama izin ver. Ben bunun hayaliyle yaşadım yıllarca. "
"Eve geldik sayılır. Salyalarini silde kapıyı çal. "
"Uff peki. "
...
"Nasıl yqni şimdi siz..."
"Evet anne sevgiliyiz."
"Biraz ani oldu sadece kuzum. Ama size kızmadım. Yaşın gelmişti Baek. Bende ne zaman aşık olcak benim minigim diyordum. Ikinizinde erkek olması... Eğer cidden oğlumu seviyorsan size karışmam. Ama o benim en değerlim onu üzecek bir şey yapma... adın neydi yavrum unuttum kusura bakma."
"Chan Yeol efendim. Park Chan Yeol."
"Ne?? Park mı? Aman tanrım yoksa ?"
"Evet efendim onun oğluyum. "
"B-bu yani sen. Hemen çık evimden."
"Anne dur. O kötü biri değil. Babası gibi biri değil. "
"Ona güvenemem Baek. Hemen odana çık. Sana bir şey olursa yaşayamam anla beni bebeğim."
"Anne bende onsuz yaşayamam. Beni de anla. Lütfen ona bağırma anne. O bana resmen Tanrı dan bir hediye. Nasıl her kar tanesini bir melek indiriyorsa beni de bu melek gibi beni koruyan varlık hayatta tutuyor anne. "
"Baek... "
"Lütfen anne onu sevmeme kızma. Onu her şeyden çok sevmeme kızma. "
"Pekala. Ama gözüm üzerinde Park! Chan Yeol. Oğlumun kılına dahi zarar gelirse bu kadar nazik bir kadın göremezsin."
"Siz merak etmeyin efendim onu canım pahasına koruyacağıma yemin ederim."
*****
Kris~~
Her an gözlerimin önüne güzel yüzü geliyor.
Ona vurulmuş olamam değil mi?
Zaman geçmek bilmiyor.
Yeter artık okul saati gelmeli artık.
...
İşte orda. Aynı sırada oturuyor. Derse girmek için kapıyı çaldım. Hocadan Özür dileyerek yerime oturdum.
Nefes alışverişi beni mest ediyordu.
Dersten ziyade tek odak noktam vardı.
Byun Baek Hyun. Park Chan Yeol un eski sevgilisi. Artık o benim. Bundan sonra Park Chan Yeol yok. Artık sadece Kris ve Baek var.
Dün tüm gün Chanyeol ve Baekhyun ile ilgili bilgi toplamıştım. Ayyy az önce o ikisini aynı cümleye mi koydum ben. Tüylerim ürperdi.
Dün Baek kendi isteyi ile inmese asla onu chanyeol e vermezdim. Bundan sonra hiç bir zaman vermeyeceğim. Baek gitse bile artık gidemez. O artık benim olmak zorunda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Meleğim :: ChanBaek
RomansaAşk sonsuza kadar tek taraflı ilerleyen bir şey midir? Mutlaka bir gün iki taraflı olarak devam eder. Umutsuzluk? Aşkta en büyük unsur umuttur. 《danbi》