☆Emin misin?☆

1.1K 92 2
                                    

#Y/N: HunHan özel bölüm...

Sehun

Evime iyice sinen Kai ve sevgilisi Kyunsoo ile mutlu mesut bir hayat yaşıyorum. Ayy yalan. Vıcık vıcıklar. Hele söz konusu Kai ise 'azmış' kelimesi bence ona cuk oturuyor.

Bugün LuHan beni bir cafede çay içmeye davet etti. Ee çocuk da anladı. Ev ev değil bişeye döndü de neyse.

Evden kendimi zar zor da olsa fırlattım. Lu'nun tarif ettiği cafeye gittim ve onu beklemeye başladım.

Iceri açılan kapı ile eşsiz bir koku yayıldı. Diğer insanların burnunu kırasım geldi. O kokuyu alabilecek tek kişi ben olmalıydım.

Kendime bile yeni yeni ifade edebiliyordum onu sevdiğimi ama artık söylemem gerektiğini biliyordum.

"Selam Sehunnie~~"

VURUN BENİ!

"S-selam."

"Ateşin mi var kıpkırmızı oldun."

Agh elini koymadan önce yoktu.

"Luhan!"

"Huh?"

Parmaklarımla garip şekiller çizdiğim masadan bakışlarımı uzaklaştırdım ve gözlerimin asıl sahip olduğu o biricik Lu'mun gözlerine dayadım. Dilimdeki aptal bakladan kurtulmak istercesine bir anda ellerini tuttum ve aynı hızla söylemem gerekeni söyledim.

"Seni seviyorum. "

Şuan ben öldüm tamam mı? Böyle bir tiple toprağa gömdüler beni.

"Ne!?"

"Duydun işte. Sevmiyorsan ve hala arkadaş kalmak istiyorsan bunu benden bekleme lütfen. Beni sevmiyor olman normal Luhan. Bok gibi bir hayatım vardı. Sen o berbat yaşama renk katan tek şeysin. Her şeyinle ben seni seviyorum LuHan. Elimden en ufak bir şey gelmiyor. Seni gördüğüm her an kalbim vücudumun 500 km ilersinde atıyor. Nefes alamıyorum. Sevmiyorsan bit..."

Uçuyormuyum? Hayır ayaklarım yerde. Ama dudaklarım. Onların üzerinde bir geyik dudakları geziniyor.

"Seni seviyorum Sehunnie~~ Seni tahmin edemeyeceğin kadar çok seviyorum. Ilk gördüğüm andan beri seni seviyorum. Beni sevmen için ne kadar yalvardım Tanrı'ya haberin var mı?"

"Luhan? Rüya değil dimi? Genelde az sonra Kai nin belirmesi gerek. "

Kapıdan Kai ve Kyungsoo girdi. Ahaha tabi yaa bu ne böyle. Bu kadar harika bir an yaşamak benim için fazla bile.  Rüyadan uyanma vakti geldi Sehun. Luhan'a doya doya son kez bak.  Az sonra Kai kahvaltı diye cırlar kulağına.

Kai yanıma geldi ve kafamdan aşağıya güller dökmeye başladı. Bir anda müzik çalmaya başladı ve bütün herkes dans etmeye başladı. Herkes Kai önde olacak şekilde aynı dans hareketleri yapıyordu.

Kyungsoo elinde kadife kaplı bir kutu tutuyordu. Onunla beraber Kai'nin yaptığı dansı tekrar ediyordu.

Her şey harika.

Luhan önüme geçti ve Kyungsoo nun elinde tuttuğu kutudan iki yüzük çıkardı.
Şuan ben... Kalbim maraton koşucusu. Beynim... var mı ki. Şuan yok sanki.

"Sehun-ah. Seni seviyorum ve ömrüm boyu sevmeye devam edeceğim. Sesimin kulaklarında çınlamasına, her sabah benim gözlerimle karşılaşarak uyanmaya, ellerimi ömür boyu sımsıkı tutmaya varmısın."

Önümde diz çöktü.

"BENİM OLUR MUSUN SEHUNİE! BENİMLE ÖMÜR BOYU YAŞAMAYA VAR MISIN? BENİMLE EVLENİR MİSİN?"

Siyah Meleğim :: ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin