Just One Day

1.2K 118 10
                                    

#Y/N: Beğeni sayıları niye böyle ama. Cidden beni üzüyor. Emekle sizler için yazıyorum. Lütfen üşenip beğenmemezlik yapmayın ben sizin için üşenmeden yazıyorum. Plis biraz ilgi.

Chanyeol

Mükemmel bir ses. Aşık olduğum koku. Sıcacık narin eller. Daha ne kadar uyanmamak için kendimi tutabilirim sizce.

"Seni seviyorum seni seviyoooruum~~ uyaan chanie~~"

"Sesin çok bebeksi."

"Seninde boru gibi ama ben o boruya aşık oldum. "

"Ben o bebek sesi yerim ki."

Silik görüntüler...

Karanlık.

O yanlız.

Beni bekliyor.
Hala... her ne yapmış olsam da.
Bir ümitle beni bekliyor.

Özür dilerim...

"Baek."

"Efendim sevgilim."

"Senle ne zamandır beraberiz?"

"Çok fazla değil. Neredeyse 2 ay oldu. Ama ben seni yaklaşık 10 yıldır seviyordum sende beni 6 yıldır falan. Ama ikimizde cesaret maduru olarak bunca zaman acı çektik. "

"Aptalmışım. Senin gibi birini neden bu kadar beklettiysem. Acı verdiysem?"

"Aptal değil din. Beni korumaktı amacın. Aptal olan bendim. Ben bir türlü sana açılamadım. Ama sen hissetmişsin zaten. Öyle demiştin."

"Demekki zamanı henüz gelebilmiş bebeğim. Sana bu kelimeyle seslenmek iyi geliyor. Eskiden böyle mi seslenirdim?"

"Her kelimen bebeğimle biterdi. Beni her zaman mutlu ediyor bunu söylemen. Umarım her şeyi kısa zamanda hatırlarsın. Senin sevgine ihtiyacım var sevgilim. Genelde sen bana bakardın şimdi roller değişti."

"Peki Baek. Biz hiç ş-şey y-yaptıkmı?"

"Ney?"

"Şey işte"

"Hayır. Sen bana zarar vermekten korktuğun için bana öpmek dışında hiç dokunmadın."

"Neden sana zara vericekmişim ki?"

"Bana fazla değer verdiğin için öperken bile çok naziktin. Bu tarz bir şeyi yapmayı ben istiyordum ama sen daha zamanı olmadığını söylüyordun."

"Şimdi yapabilirmiyiz?"

"Ş-şimdi mi? Sen hiç bir şeyi tam net hatirlamadan olmaz sevgilim. Ben zevk istemiyorum sadece. Senin aşk dolu bakışların olmadan olamaz."

"Anladım. O zaman daha zamanı var. "

"Evet. Hadi annem kahvaltı hazırladım diyor. Aşağı inelim."

...

"Bugün daha iyimisin evladım?"

"Saolun efendim. Daha iyi hissediyorum. Baek beni iyileştiriyor. Ona minnettarım."

"Peki ne zaman bana mutlu bir haber vericeksiniz."

"Ne gibi efendim?"

"Anne daha tam iyileşmedi bile evlenmeyi şuan düşünmüyoruz. Lütfen yemeğimizi yiyelim."

Aslında ben düşünüyorum ki.

...

"Han nehrine mi gitsek?"

"Orası neresi?"

"Doğru ya hatırlamıyorsun. Bence seversin. Önceden orayı çok severdin. "

Siyah Meleğim :: ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin