9.BÖLÜM

931 98 18
                                    


" hadi kalk gidiyoruz puding canavarım ".
Beren bakışlarını halıdan çekip suratıma anlamadığını belli edermişçesine baktı .

" nereye gidiyoruz , yoksa babanın akrabalarından birine mi gidiyoruz " .

Malesefki babamın akrabalarına gidemezdik.
Çünkü babam sebebebini ne kadarda öğrenmeye çalışsamda öğrenemediğim bir sebepten dedemle küstüğünden tüm akrabalarıylada ilişkisini kestiği için bende hiçkimseyi tanımıyorum .

" ya of beren biliyorsun babam tüm akrabalarıyla küs marklara gidiyoruz " .

Marklara gidiyoruz dedikten sonra berenin suratı kızgın surat ifadesi almıştı, sinirli bir şekilde kalkıp üstüme yürümeye başladı .
Olamaz yoksa sevgilim olduğunu felanmı sandı eğer öyle sandıysa bitmiştim çünkü berenle küçükken birbirimize söz vermiştik sevgilimiz olur olmaz birgün bile geçmeden birbirimize söyleyecektik .

" bak beren sandığın gibi değil sadece arkadaşım " .

Beren nefes alıp verdikten sonra gülümserek konuşmaya başladı .

" oh be sevgilin olduda bana söylemedin sandım eğer öyle birşey olsaydı seni döverdim biliyosun demi canım " .

Kafamı onaylar anlamda korkulu bir şekilde salladım , cidden berenden korkuyordum o sinirlenince sanki içinden canavar çıkıyordu .

************ ************ ******** *******

" hadii Bereen Mark şimdi gelir ".

" tamam geliyorum " .

Sırt çantama birkaç tişört pantolon koyup sırtıma takıp odadan çıkıp aşağı indim .
Benden sonra Berende sırt çantasıyla aşağı indi fazla sürmeden dışarıdan korna sesi duyduk kesinlikle Mark olmalıydı .
Dışarıya çıktığımızda Mark' ı arabasına yaslanmış bir şekilde bizi beklediğini gördük , Beren kolumu dürtüp bumu diyerek gözleriyle mark'ı gösterdi .

Evet dermişçesine kafamı salladım çok beklemeden markın yanına gittik .
Ben tam öne geçicekken Beren beni ittirip kendi geçmeye çalıştı ,
Ama ona önü kaptırmazdım arkada tek başıma ezik gibi oturamazdım bende onu ittirdim .

" ya banane Beren öne ben oturcam sen geç arkaya " .

" hıhı sen öyle san , ya bir kere otursam ne olur " .

Banane diyerek omuz silktim , Mark ön kavgamızı görünce yanımıza geldi .

" Aa Tuana çocuk gibi davranma , bugünde güzel misafirimiz otursun öne "

Dedikten sonra berene bakıp gülümseyerek kapıyı açtı berende gülümserek oturdu bense gözlerimi büyütmüş bir şekilde onları izliyordum .

" senin kapını açmıyorum Tuana sen açabilirsin demi " .

Diyerek tekrardan gıcıkça sırıtarak kendi yerine geçti , ah cidden çok sinirlenmiştim bu çocuk nasıl bu kadar gıcık olabiliyor.
Ben söylenirken Mark tekrardan kornaya bastı , sinirli bir şekilde arka koltuğa oturup kollarımı göğsümde birleştirip
Karşımda gülen iki gıcığa baktım .

************* ********** ******** *******

Evden uzaklaşalı 25 dakika olmuştu hala gelmemiştik evleri gerçekten uzak olmalı.
Arabanın içi çok sesizdi taki Beren bu sesizliği bozana kadar , elini marka uzatıp konuşmaya başladı .

" Tanışamadık ben Beren " .

" tanıştığıma memnun oldum bende Mark ".

Diyip berenle ikisi konuşmaya başladılar bense arkada farkedilmeyen hayalet gibi onlara bakıyordum dayanamayıp bende konuşmaya başladım .

ÇEKİĞİN TÜRK AJANI•• Mark TuanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin