11. BÖLÜM( medya IGOT7 olarak tek aşkımız Got7)

925 91 23
                                    

Herkesin sevgililer günü kutlu olsun özelliklede biz sapların jsjdjd 😆

BEREN AĞZINDAN:

Hastaneden geldiğimizden beri Sarı kafanın dediklerini yapıyordum.Ben bunun kadar uyuz bir insan görmemiştim. Ben nasıl bir İnsandım da çocuğun kafasını ısırıp yere Düşmesini sağlamıştım.Onun bu kadar gıCıklık yapacagini bilseydim vallahi elimi dahi surmezdim.

" Beren ben acıktım Jinyoung çorba yapmış bana yedir".

Ah! Şuna bak bir yedirir misin bile demiyor emrediyor. Sinirle aşağı indim koltukta uzanıp televizyon izleyen Sarı kafaya öldürücü bakışlar atıp mutfağa girdim, mutfağa girdiğimde üzerinde mutfak önlüğüyle elinde tepsiyle duran bir jinyoungla karşılaştım. Bu haline sadece gülümsedim çünkü gerçekten grubun annesi gibi bir şeydi tebessüm ederek elinden tepsiyi alıp mutfaktan çıktım.

Mutfaktan çıkar çıkmaz tekrar kaşlarımı çatarak sarı kafanın yanına gittim.
Evde sadece jinyoung Tuana ve ben vardık diğerleri ise bişey demeden gitmişlerdi.
Tuana aşağı elindeki telefona bakarak indi, ben ona bakarken sarı kafanın o gıcık edici sesini duydum.
Ah!Şuan elimde ki çorbayi kafasından aşağıya dökmek o kadar çok isterdim ki..!

" Hadi beren zaten başım ağrıyor yediyorsan yedir".

Sanki eli tutmuyordu ya, bu emredici hareketleri cinlerimi tepeme çıkarmıştı

Tuana tekli koltuğa oturup gülerek bizi seyretmeye başladı.

" Bana bak sarı kafa senin elini dğil kafanı ısırdım! Ne diye ben yediriyorum?".

" Çünkü Küçük Cadı canım öğle istiyor, ayrıca böylelikle benim canımı yakmanın bedelinide ödemiş oluyorsun hadi şimdi yedir".

Ah cidden onun canını acıtmasaydım bunları yapmak zorunda kalmazdım. Ama iyi ki de ısırmıştım oh!içimde ki yağlar erimişti ve sinsi beren pis pis gülüyordu
Yanına oturup yatan jacksona çorbayı yedirmeye başladım,Şuan çildiriyordum fakat onun gözleri yüzünde gibi ziniyor bende yüzüne dahi bakmiyordum.Şuan tek yapmak istediğim bir an önce su çorba diyemeyeceğim şeyi icirip kendime sevgili aşkım pudingi yapmaktı.

TUANA AĞZINDAN:

ah şu Jackson'la Beren ne kadarda sevimlilerdi birbirlerine sürekli sataşıp duruyorlardı.
Ben onları hayranlıkla izlerken kapı açıldı kapı açılır açılmaz beren ve benim gözlerimiz yuvalarından çıkarcasına büyüdü.

Mark,jb,yungjae ,bambam,yugyeom Eve girer girmez rambo atletlerini çıkardılar.Vücutlarından terler akıyordu, kimisinin suratı hafif yaralıydı bambam ve yugyeom ellerindeki rambo atleti sallayarak birbirlerinin kollarını omuzlarına atıp zıplayarak bağrıyolardı.

" Nasıl yendik ama bizim çete en iyisi".

Herhalde bunlar bizi unutmuşlardı Salonun ortasinda dikilen seksi adamlar gülerken berenin sesini duyunca herkes sustu.

" Çetemi ne çetesi ya siz nesiniz ağzınız burnunuz kanıyor".

Şuanda eminimki Beren bu soruyu sormasına rağmen kendini cennete gibi hissediyordur çünkü hâla ağzı açık bir şekilde onlara bakıyordu bende ondan farksız değildim.

Bu sefer jackson konuşmaya başladı.

" biz boksörüz bilmiyor musun Beren".

Beren şaşırmış bir şekilde kafasını olumsuzca salladı.Gözlerimi onlardan ayırıp Mark'a baktığımda saçını havalı bir şekilde düzeltiğini gördüm ve bu görüntü kalbimi hızlı atmasına neden oluyordu ayş tuana kendini gelmelisin !!
********* ******** ******* ******* *****

ÇEKİĞİN TÜRK AJANI•• Mark TuanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin