Beren aşağıya kahka atarak indi. Kahkası sanki, suçlu ama yaptığı şeyden memnun olan bir tınıdaydı. Ah! verdim tabii kıza gazı o da kesin bir şey yaptı Jackson’a.
Ah benim akılsız kafam
Elimi kafama götürdüm , tam vuracakken aklıma odada başka birilerinin olduğu aklıma geldi.
Elimi indirdim ve merdivenlerden inen Jackson’u gördüm.
Aman allahım Beren gerçekten ölmüştü.Sanırım şuan içinden bildiği tüm duaları okuyup günah çıkartıyordur , kim bilir…
"Seni gidi cüce!Sana bunu
ödeticem Nerdesin?”Beren’e herkes korku dolu gözlerle bakıyordu,O ise halen gülmeye devam ediyordu.
Jackson tamamiyle görünmüştü ve eliyle yüzündekileri temizlemeye çalışıyordu.Salonda ki herkes ona gülerken ben de kendimi tutamayarak güldüm.
Beren sanki olayın ciddiyetini yeni anlamış gibi kaçıcak delik arıyordu.
Gözleri fıldır fıldır etrafı tararken mark ile benim oturduğumuz yerdeki boşluğa gözü takıldı.
Gözlerini kısarak parmak ucunda o kısma ulaştı.Jackson onu hala görmemişti çünkü merdiven altındaydı.
Saklanmaya çalıştığı yere sığamayınca daha da panik yaparak ayağı kaydı ve yeri boyladı.
Mark ile ben kafamızı beren'e çevirdik“ne bakıyorsunuz be! Fark edecek dönün önünüze”
deyip bizi azarlayınca homurdanarak önümüze döndük.
En sonunda stor perdenin arkasına sarıldı.
Fakat benim arakadaşım bazen gerçekten akılsız olabiliyordu çünkü saklandığı yerde ayakları gözüküyordu çabuk bulanabilirdi.Jackson’nun sesi duyuldu:
“Demek saklan baç oynuyoruz , iyi küçük cadı bana uyar”
dedi pis pis sırıttı.
Herkes susmuş jackson'nın bereni bulmasını bekliyorlardı.
Bambam heycanlı bir şekilde konuşmaya başladı." hey çocuklar sizcede bu sahne korku filmi yada aksiyon filmi sahnelerine benzemiyor mu ".
Diyerek güldü , junior elindeki yastığı bambama fırlattıp ne zaman yaptığını anlamadığım patlamış mısırlarını yiyerek heycanlı bir şekilde jackson'ı izlemeye devam etti.
Ben bile heycanlanmıştım kesin Beren ecel terleri döküyordur…Aklıma Beren'nin o hali gelince hafif sesli bir şekilde güldüm, fakat ben daha ne olduğunu anlamadan yüzüme 5 tane yastık fırlatıldı.
Hay Allah!bunlarda ne film meraklısı. Jackson stor perdeyi çeker çekmez beren çığlık attı jackson sırıttı.
" evet küçük cadı inti- "
Jackson ' nın sözünü kesen Jb oldu.
" hey! Jackson misafirlere böyle davranmamalın da...”
Jb şaşkın şakın bana baktı.
“Tuana senin burada ne işin var ".
Beni görünce Jb bâya bir şaşırmışa benziyordu şimdi markı nerden tanıyorsun felan diye zırvalıycaktı kesin, allahtan gelmeden önce kafamda kurmuştum neler diyeceğimi.
" Aa Jb asıl senin burada ne işin var ".
Mark şaşkın bir şekilde tüm herkes gibi bize bakıyordu.
" Jb sen Tuana' yı tanıyor musun".
Jb merdivenlerden inerek yanıma oturup kolunu omzuma attı açıkçası bu hareketini beklemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEKİĞİN TÜRK AJANI•• Mark Tuan
Fiksi PenggemarGücünü öfkesinden alan bir boksörün etrafında dönen çeşitli oyun. Hedef kalbini acıtıcak sırrını bulmak. Çünkü hiçkimse sırlarıyla güçlü değildir. Masum fakat güçlü bir ajanın zorunlu olarak oyunun içerisine katılması. OYUNUN SONUCU Öl ya da Mutlu o...